en bedankt hequote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Boeit me niet, er schijnt bier te zijn [14.gif]
ja hoor geen probleem mee! moet zelfs om mijn hart denken..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?
je bedoeld winnen in de CL, maar natuurlijk, wij weten hoe dat isquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Echt waar?quote:
Ga eens aan de kant, zo zie ik niksquote:Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef appelsientje het volgende:
ik ga maar eens voor de tv hangen
ja nu jij ook even serieusquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
De tegenstander van PSV aanmoedigen is altijd wel iets wat je wakker houdt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja nu jij ook even serieus
ik word altijd wakker van de tegendoelpunten van ajaxquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
De tegenstander van PSV aanmoedigen is altijd wel iets wat je wakker houdt.
Jouw fixatie op Ajax begint ook een beetje enge vormen aan te nemen, pascal.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik word altijd wakker van de tegendoelpunten van ajax
altijd leuk een goal van de tegenstanderquote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zou ik niet wakker van liggen Pascal, als PSV'er.
krijg je van die negatieve posts van mmquote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw fixatie op Ajax begint ook een beetje enge vormen aan te nemen, pascal.
gaat hard daarquote:
Ja, helaas welquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Tis de laatste dagen elke keer wel weer raak zeg.
In FB staat dat ze er volgende week weer mee bezig gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |