Nou ja, bijna altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?
quote:
Neukbaar.quote:
Monopoly-en?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
Oh dat kan ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Anderlecht - Betis op SPORZAquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op de TV of kan ik met een gerust hart het drama Tanja van BB blijven volgen?![]()
quote:
ha... ha...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
En Golfer, er schijnt PSV te zijn. Wat dat is?
thnxquote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje, 90's request deze week op 3FM daar staat een link naar de uitzending van vanmiddaghakkûh
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
ook aandoetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburgquote:
Hopelijk dat het een leuke avond wordtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens naar een psv'er toe, even daar voetbal kijken...
De groeten
Jij bent altijd wat vergeten. Verstand.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburg![]()
en ik maar denken dat ik een keer niks vergeten was![]()
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |