die thuis uitnodigen, nou nee dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet je daarvoor zo vroeg opstaan en door weer en wind naar je werk rijden
buiten het collega's irriteren, kan je dat gerust allemaal thuis,ik zou zeggen, nodig die collega thuis uit en doe daar rustig verder
Daarom ga ik dat ook NU doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef RATMEN het volgende:
Ik wil roken !
Wacht ff, ik ga met je mee!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom ga ik dat ook NU doen.
Maar ik wete niet of jij er wat aan hebt
fotokes, welke fotokes ??quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Ynske het volgende:
ha, slaat die op mij Godt
die thuis uitnodigen, nou nee dank je
meel me ff op t adres in mijn profiel, kun je wat fotokes kijken
Drive safe!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:22 schreef webspider het volgende:
In de auto, tot straks op het werk
[afbeelding]
je vroeg laatst toch als ik weer nieuwe fotokes gemaakt had, of je die mocht zien?quote:
heel verstandige beslissingquote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef purplerose het volgende:
goeiemorgen
straks even uurtje weg en dan me nest weer induiken, dit is GEEN goeie dag
Hier wel!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:28 schreef purplerose het volgende:
blegh, geen happie single hier vandaag
Hai Pheno!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:28 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
werkzequote:
* Ynske sleurt VM naar binnen HOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
**kijkt wel maar zegt niets**
straks valt het weer stil![]()
hoi meis!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske sleurt VM naar binnen HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
hoessie?quote:
Klopt welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
hoe langer je single bent hoe meer je je leven gaat volplannen met andere dingen zodat je uiteindelijk helemaal geen tijd hebt voor een partner...
als mensen vragen waarom ik geen vriendin heb zeg ik ook gewoon dat ik daar voor geen tijd heb
Ik zei altijd als ze me vroegen hoe het met de vrouwen ging dat ik er geen last van had.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
hoe langer je single bent hoe meer je je leven gaat volplannen met andere dingen zodat je uiteindelijk helemaal geen tijd hebt voor een partner...
als mensen vragen waarom ik geen vriendin heb zeg ik ook gewoon dat ik daar voor geen tijd heb
pff, wat een vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoessie?
nog leuke contactjes gelegd?
en hoe is t interview afgelopen?
Helemaal mee eensch....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
Roddelsquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laatste gerucht: Venderwel heeft een date met mijn collega zaterdag!![]()
Het is nog niet officieel bevestigd maar daar ga ik achter aan!!
werk jij tegenover je huis???quote:
vertelllllquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pff, wat een vragen
Hij is heerlijk!! Zit zo lekker in mijn velletje!![]()
lekker van genietenquote:Met het beetje tijd dat ik heb, ja![]()
onderaan is wel erop, en daar gaat t om, is t nu niet, is t de volgende keer welquote:Ik denk dat ik onder aan de lijst kom wegens gebrek aan ervaring, maar ik kom wel op de lijst!![]()
hahahha idd ga eens achter de details aan....quote:
Laatste gerucht: Venderwel heeft een date met mijn collega zaterdag!![]()
Het is nog niet officieel bevestigd maar daar ga ik achter aan!!
Je wil het dus toch wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Ynske het volgende:
hahahha idd ga eens achter de details aan....
wat is zij voor een type
passen ze bij elkaar?
goochelt zij graag?
of jongleert ze liever?
dat niet, maar de vreemde beelden die mensen bij hem gevormd hebben, willen wel eens bevestigd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over vanderwel![]()
Like anybody cares wat iemand die hier drie keer heeft gepost doet
zitten er van jezelf tussen ???? dan stuur ik ook een fotootje van mij opquote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
je vroeg laatst toch als ik weer nieuwe fotokes gemaakt had, of je die mocht zien?
nah ik heb nieuwe gemaakt
Ik zit nu tussen de cursisten te fokkenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
werk jij tegenover je huis???
of heb je een kantoor aan huis???![]()
t zijn foto's die ik zelf gemaakt heb,quote:Op woensdag 28 september 2005 09:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zitten er van jezelf tussen ???? dan stuur ik ook een fotootje van mij op
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu tussen de cursisten te fokken
Even een pc inrichten voor een cursus
Ow en ook weer hier isquote:Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Mukie het volgende:
TC erm... postkrikken was niet de bedoeling...
Post nr 302 word meestel slecht gelezenquote:
Wat zou je gemist hebben?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:56 schreef Mukie het volgende:
Ik heb volgens mij hier weer alles gemist
Doe eens ff samenvatten iemand.
ik zag hetquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
ynske, je hebt meel
je vergeet dat Purple rose terug naar bed wildequote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zou je gemist hebben?
Pheno is op zn werk
Ynske is nat op dr werk
Ratmen is al heel lang roken
ik ebn al wezen roken
Webspider is onderweg naar werkk nadat de verwarmings man niet is gekomen.
Ik had alle belangrijke dingen en mensenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vergeet dat Purple rose terug naar bed wilde
Mystique entho was vanmorgen
VM zich goed voelt, en venderdinges aan haar collega gekoppeld heeft
en frezer net hoi zei
quote:
Stuur je vanavond wel een mail met fotoquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er zijn dingen die leuk beginnen te lopen! Heb vanmiddag een interview met het regionaal dagbald![]()
[..]
dat komt wel, ik heb wel geduld!![]()
[..]
[..]
dan ga ik door voor Provinciale Staten![]()
hahahha idd ga eens achter de details aan....
wat is zij voor een type
passen ze bij elkaar?
goochelt zij graag?
of jongleert ze liever?
dank jequote:
ik ook, t is een rustpunt voor mijquote:Ik hou van de zee
ze zijn echt heel heel mooi, waar zijn ze getrokken ? en die paar foto's met die zon en die lichtinval ...quote:
zandvoort meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze zijn echt heel heel mooi, waar zijn ze getrokken ? en die paar foto's met die zon en die lichtinval ...
echt knap![]()
gonequote:Op woensdag 28 september 2005 10:13 schreef RATMEN het volgende:
Welke link Yns ?
Gooi het eens in de groep knul.quote:
Do share!quote:
GVD, kut DVD rom spelerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
GVD, kut gebrand ceedeetje
een meisje of jongen isquote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
In de donkere wandelgangen van fok! suisden al berichten over het geslacht van de baby van petitlapin, maar nu heeft de moeder me toevertrouwd dat het
*tromgeroffel*
Dat is bloemendaalquote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zandvoort meen ik mij te herinneren
iig t strand waar ook die bloomingdale-tent is
t was toch allang bekend dat het een Plato Trancy ging wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
In de donkere wandelgangen van fok! suisden al berichten over het geslacht van de baby van petitlapin, maar nu heeft de moeder me toevertrouwd dat het
*tromgeroffel*
Hoogheid, u hier!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Goeie morgen allemaal!! Ben net op tijd zie ik!!![]()
Ook als het een meisje is?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was toch allang bekend dat het een Plato Trancy ging worden
nee dan werd het een maria (geloof ik)quote:
Euhm nee, waarquote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Ynske het volgende:
Ratmen? heb je m?
verdwenenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met muisjes
Gefeliciteerd. Dat worden roze met witte muisjesquote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met roze muisjes
Mis Yns,quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dan werd het een maria (geloof ik)
dus t word een jongen
gefeli meisquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
en het staat voor mijn vriend en mij al vast dat het een Marie of een Marie-Alix wordt, voilà ...
ok, dan issie weer wegquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met roze muisjes
Ik had al zo'n ideequote:
kruisjes?????quote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Dacht ik ook mooie foto's te bekijken zie ik alleen maar rode kruisjes.. heb ik weer!![]()
Ah lekker rode kruisjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef B.A.Trix het volgende:
rode kruisjes
Fok!-peetvader dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
de primeur was al genoeg zeker![]()
ooooooooooohquote:Op woensdag 28 september 2005 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
Zie signature.
Thxquote:Op woensdag 28 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had alle belangrijke dingen en mensen![]()
Waar maak je je druk om![]()
De rest is niet echt boeiend voor Mukie
heel gemakkelijk hij heeft een stunt uitgehaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
kan iemand me het verhaal van Yildiz eens uitleggen, het omvat zoveel topics en ik begrijp het niet te goed ...
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
heel gemakkelijk hij heeft een stunt uitgehaald
tas met ballonnen en brief achtergelaten in den haag op t station op 11 september
ging niet om een aanslag maar om aandacht te vragen over van alles wat er fout is in nederland
daarvoor werd hij gezocht
ook via opsporing verzocht
en moet hij vandaag terug komen bij de spoorwegpolitie
Wel een beetje triest dat het niet gelukt is om hem te vinden, en dat ze het daarom een halve maand later op tv te gooien. En dat terwijl die Yildiz hier al alles van te voren had verteld.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
wat een lef, hij zal wel een mooie boete mogen betalen, vrees ik
![]()
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google isquote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wel een beetje triest dat het niet gelukt is om hem te vinden, en dat ze het daarom een halve maand later op tv te gooien. En dat terwijl die Yildiz hier al alles van te voren had verteld.
Ik wist helemaal niet dat jij zoekende was godt.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Geil on!
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google is
Great speurwerk weer van onze blauwen![]()
Het is geen dating.fok.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij zoekende was godt.
Maak gewoon een lekker wijfje van klei en blaas haar leven in.
ow nee, jij was god met dt.![]()
Alles stond op fok!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google is
Great speurwerk weer van onze blauwen![]()
Het enthousiasme was hartverwarmend.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alles stond op fok!
Eerst opzet was eigenlijk dat heel fok zou mee doen![]()
Ach opsporing verzochtquote:Op woensdag 28 september 2005 11:33 schreef dawg het volgende:
Alleen jammer dat het weer zo gigantisch opgeblazen wordt.
Ik weet niet hoeveel topics, en dito gesprekken in andere topics daarnaast nog. Get a life enzo.
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
-doe es aardig-
Kumbaya wilde ik zeggen
Deze is wel cool ja. Straks eens even die mp3 downen.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel grappig dat fok steeds meer gebruikt word voor info
zo ook met dat topic van Roellio over opgelicht op marktplaats
daarvoor issie gister gebeld door Turin (of hoe heet die gast) van Yorin
't moet niet veel gekker worden!quote:
Dan had deze reeks niet bestaanquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles steken meer tijd en energie in hun baan dan iemand met een relatie
Het hoort dan ook niet voor niets in de top 10 van grote foraquote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel grappig dat fok steeds meer gebruikt word voor info
zo ook met dat topic van Roellio over opgelicht op marktplaats
daarvoor issie gister gebeld door Turin (of hoe heet die gast) van Yorin
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles steken meer tijd en energie in hun baan dan iemand met een relatie
Wat maakt dat nu uit? Als ik maar lief tegen de kleine ben en rond de kleine.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil dat mijn dochter geen ruziemaker als peetvader heeft![]()
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nu minder moeite met overwerkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En carrieremaken door hard werken![]()
carriere maken door in te likken, te slijmen en het achter de ellebogen te hebben![]()
Ja, nu check ik regelmatig in de avonduurtjes namelijk mn email nog of er belangrijke dingen in Amerika spelen..... als ik een relatie heb zou ik dat in ieder geval minder doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.
Overwerken is redelijk standaard voor mij, net als in de weekenden nog wat onderzoek doen. Als ik een relatie heb zorg ik er uiteraard wel voor dat ik daar tijd voor maak, maar over het algemeen tref ik mannen die in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.
Gezelligquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overwerken is redelijk standaard voor mij, net als in de weekenden nog wat onderzoek doen. Als ik een relatie heb zorg ik er uiteraard wel voor dat ik daar tijd voor maak, maar over het algemeen tref ik mannen die in hetzelfde schuitje zitten.
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.
Uurtje per week is overdreven hoor, minstens 2 uurtjes!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Elkaar uurtje per week zien
Agenda´s trekken wanneer er tijd is.
Dan heb je nog alleen maar de pauzes om te neuken als je het echt druk hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werk
Geen eens tijd om normaal te neuken dusquote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uurtje per week is overdreven hoor, minstens 2 uurtjes!![]()
Als het zo moet lijkt me een relatie ook niet echt verstandig. Behalve dan om zo nu en dan elkaars lusten te bevredigen,quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Elkaar uurtje per week zien
Agenda´s trekken wanneer er tijd is.
Dat gebeurd in mijn werkgebied wel veel overigens. Kheb veel collega's die relaties hebben met elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
dat is dus wat ik verkeerd doequote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Je hebt een hele leuke collegaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is dus wat ik verkeerd doe
moet ander werk zoeken, waar wel potentiële kandidaten lopen
Ik dank de echte God dan ook op mijn knieën dat Hij ervoor gezorgd heeft dat er een dom schaap is dat wat in die jongen ziet, en het daadwerkelijk met die jongen uithoud.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt een hele leuke collega![]()
bij ons op het werk is het echt verschrikkelijk, de relaties, seksrelaties, one night-stands, de verbroken relaties ... wat tot schrijnende situaties kan leiden als jaloezie haat en nijd opsteekt in serieuze onderhandelingen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
Stuur je CV maar eens opquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef foksuk1981 het volgende:
hier zijn geen relaties op het werk..... tenminste... voor zover ik weet
zal t wel ff meelenquote:
behalve in kleine bedrijven zoals hierquote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Zie niet anders op werkplekken
de ontkenningsfase is de eerste fase in relaties.....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennen![]()
mee eensquote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef dawg het volgende:
Werken om te leven. De andere vorm is absoluut niet aan mij besteed. Er zijn belangrijkere dingen in mijn leven dan werk, geld en status.
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
behalve in kleine bedrijven zoals hier
3 kerels (getrouwd, samenwonend, lat)
1 vrouw (lang leve de vrijheid)
Lukt aardig zo op fok?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
kan mijn hele leven nog werken, ik wil genieten
alles wat ik nu kan, zou morgen wel eens niet meer kunnen
smakeltijkquote:
10.000 manquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)
3 vrouwen (samenwonend, getrouwd en 1 heeft net een kind)
jah dat lukt aardigquote:
onderzoekje???quote:
Ik dacht al, wat moet ik lang wachten op CVquote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer
ik weet dat ik meel heb, maar kan mijn box niet openen
ha hij doet t weer
Nouja, ik ken genoeg mensen die veel (over)werken, dus ook (best) goed verdienen. Zodat ze 3x per jaar op vakantie kunnen, een 4x4 rijden, groot huis, etc. Zeuren en zeiken als ze maar 2x per jaar op vakantie kunnen, neerkijkend op mensen die minder/geen belang hechten aan status, geld, macht, of mensen met een mindere opleiding/baan. Alleen maar over werk en/of geld kunnen praten.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
kan mijn hele leven nog werken, ik wil genieten
alles wat ik nu kan, zou morgen wel eens niet meer kunnen
bad ideaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
ruim 1300 manquote:
quote:
hoi pimmetjequote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef PPWB84 het volgende:
middag!
t werd vrij laat...t was gezelligquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi pimmetje
gister een beetje overleefd?
Sinds mijn laatste echte relatie ben ik juist meer van het leven gaan genieten en ben minder gaan overwerken, heb meer vrijgenomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Geneukt knul?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
t werd vrij laat...t was gezelligKom nu net uit bed..
dus bij jou pakte t vrijgezel zijn beter uitquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste echte relatie ben ik juist meer van het leven gaan genieten en ben minder gaan overwerken, heb meer vrijgenomen.
Bevalt veel beter zo!
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
Het lijkt me helemaal niks om een vriendin op werk te hebben, je lult alleen maar over hetzelfde dan ook. Het is de sleur verzoeken IMHO. Juist de combinatie met meiden die heel iets anders doen dan ik vind ik juist zo leuk.
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.
heb geen zin om steeds te horen: ik heb geen flauw benul waar je het over hebt, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
goed zoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
zeker hoef je niet tzelfde werk te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?
Ben het wel met je eens als je het over intelligentie niveau hebt![]()
zelfde intelligentieniveau is heel belangrijkquote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Misstique het volgende:
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?
Ben het wel met je eens als je het over intelligentie niveau hebt![]()
Eens!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
intelligentieniveau, ik weet niet of ik het zo wil noemen.
maar zoals iemand die veel voor me betekent deze week nog tegen me zei:
dat iemand diepgang heeft, dat is belangrijk
NIET DOEN!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
t liefst zou ik gewoon dat gedicht opsturen dat ik vannacht schreef, maar dat lijkt me toch niet slim haha.
meel eensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Klopt. ik doe het ook niet. ik schrijf ook voor mezelf, niet voor haar.
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Valt me op dat mensen hier sowieso heel snel verliefd worden
dat dacht Yns ook alquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
in mjin ogen ook hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
iemand leuk vinden en verliefd zijn, is in mijn ogen dan ook heel wat anders
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
+10 generalisatie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Dat kan niet, Godt houdt van alle mensen evenveelquote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
oe vertelquote:
zeg kophoudenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, eens.
Jij hebt ook een tijdje in stilte het hak-op-tak-springen idee gehad, he Yns.![]()
oordeel jij nou maar over je eigen liefdeslevenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.
En no offense Pim, maar jij bent daar 1 van.
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.
heb geen zin om steeds te horen: ik heb geen flauw benul waar je het over hebt, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik had het ook over in het algemeenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.
HBO-er? Maar dat is idd geen beroepquote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
Oppervlakkig +5quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:
Ik moet geen wiskundige of computerdeskundige, want daar ken en begrijp ik geen bal van. Liever iemand die veel afweet van de beurs en financiën voor mij ...
Spuit Daniel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
HBO-er? Maar dat is idd geen beroep
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde...tis niet zo dat als je er veel tijd in steekt dat het goed gaat, zoals bij een werkstuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had het ook over in het algemeen
maar wel fijn voor je dat het nu zo voelt
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ook zelfde interesses. Ik moet geen wiskundige of computerdeskundige, want daar ken en begrijp ik geen bal van. Liever iemand die veel afweet van de beurs en financiën voor mij ...
Joey ik vind een meisje leuk, heb je tips?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moeilijk he om nieuwe dingen te leren
![]()
Dat hebben we allemaal wel eens, dat is het risico van het vak. Ok, ik heb dat al jaren niet meer gehad, maar ik ben ookquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde..
Ik zat in plato-modequote:
en zelfs dat kan mis gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde...tis niet zo dat als je er veel tijd in steekt dat het goed gaat, zoals bij een werkstuk.
Jaja, het is goed visweer vandaag weer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg kophouden
maar dan nog, kan ik dat van mening zijn,
wat me dan ook lekker met mijn beide beentjes op de grond neergezet heeft
en je weet ook het hoe en wat
en trouwens, dat was meer zo van ik weet niet wat ik moet denken hierbij
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.quote:
Vraag dr mee uitquote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Joey ik vind een meisje leuk, heb je tips?
Je wereldje is en blijft dus heerlijk klein wat dat betreft. Iedere heug zijn meug, dat is nix voor mij. Dat noem ik zelfbevlekking.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.
het gaat niet over hetzelfde denken, hij moet gewoon voldoende kennis hebben over de dingen waar ik mijn dagen mee vul, hij mag gerust een andere mening hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
ikhou er juist wel van als me vent qua werk en of hobbies iets anders leuk vind als ik, wordt fukking saai als je helemaal hetzelfde bent en over alles hetzelfde denkt...dan kom je in de 'unisex trui/jas' relaties
ril
Meestal ga je je interesseren in de dingen die belangrijk voor je partner zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.
ze zit bij me op de studentenvereniging..ik weet dr email en telefoonnummer en heb gister de halve avond met dr gepraat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dr mee uitEn als je nog geen contact met dr hebt maak dan gewoon een leuk praatje...
Ik heb eigenlijk nog nooit wat met een student gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
HBO-er? Maar dat is idd geen beroep
Damn wat ben je niet grappig...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verlies van eigen identiteit.
Ruggegraat -5
het zelfde werk zou ook niets voor mij zijn, maar wat ik wel belangrijk vind, is dat ik en hij ook sávonds even je/zijn ei kwijt kan over wat je die dag gedaan hebt, dus interesse is wel belangrijk. Je hoeft t niet helemaal te begrijpen, als je maar luistert.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
ikhou er juist wel van als me vent qua werk en of hobbies iets anders leuk vind als ik, wordt fukking saai als je helemaal hetzelfde bent en over alles hetzelfde denkt...dan kom je in de 'unisex trui/jas' relaties
ril
het werk van mijn vriend interesseert me niets, en ik begrijp er geen bal vanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Meestal ga je je interesseren in de dingen die belangrijk voor je partner zijn...
Weet zij dat je haar telefoonnummer hebt? Heeft zij t aan jou gegeven? Zo ja, geef dr eens een belletje. Je kan dr ook quasi-nonchalant toevoegen op msn als je bellen of sms te eng vindt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ze zit bij me op de studentenvereniging..ik weet dr email en telefoonnummer en heb gister de halve avond met dr gepraat.
De basis van een gezonde relatie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het werk van mijn vriend interesseert me niets, en ik begrijp er geen bal van
hij vindt dat blijkbaar niet erg, gelukkig is hij wel zo vriendelijk om naar mijn eindeloos gezeur over mijn werk te luisteren, terwijl ik gewoon wil dat hij zijn mond houdt over zijn werk
![]()
de verschillen trekken de mens aan, de overeenkomsten zorgen ervoor dat je bijeen blijftquote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef Tranceptor het volgende:
Mensen vergeten wel eens dat in een relatie niet de overeenkomsten, maar juist de verschillen op de lange duur de zout in de pap zijn.
Ook niet met jongens/mannen die een universitaire achtergrond hadden (of HBO natuurlijk)?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit wat met een student gehad
Wel mensen die naast hun baan nog wat gewone traininkjes doen, dus ze vullen dan idd hun beroep in
mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Tranceptor het volgende:
De basis van een gezonde relatie.![]()
![]()
Ik doe hier niets meer behalve ff kijken of er nog wat leuks ontopic staat. Zoals Pimquote:Op woensdag 28 september 2005 13:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, dat deel doe jij toch?![]()
Hier ben ik het mee eens, het gaat erom dat je partner intresse in jou en de dingen die voor jou belangrijk zijn, om je aan te horen over hoe je dag was of dat je enthousiast vertelt over iets wat je bezig houdt ookal interesseert het hem geen reet of weet hij er weinig vanaf, het gaat om de intentie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meestal ga je je interesseren in de dingen die belangrijk voor je partner zijn...
dat vind ik dus echt een trieste situatiequote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij vindt dat blijkbaar niet erg, gelukkig is hij wel zo vriendelijk om naar mijn eindeloos gezeur over mijn werk te luisteren, terwijl ik gewoon wil dat hij zijn mond houdt over zijn werk
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ze heeft nog geen internet..en ik sms en mail dr al af en toequote:Op woensdag 28 september 2005 13:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet zij dat je haar telefoonnummer hebt? Heeft zij t aan jou gegeven? Zo ja, geef dr eens een belletje. Je kan dr ook quasi-nonchalant toevoegen op msn als je bellen of sms te eng vindt.
hij heeft gewoon zelf de drang niet om er iets over te zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik dus echt een trieste situatie
kom op zeg, je wilt toch wel weten hoe de dag van je vriend is gegaan etc
ga iig NIET met 62 smsjes in 1 week gooienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:50 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ze heeft nog geen internet..en ik sms en mail dr al af en toeNah ja meer kun je niet echt doen op dit moment he. wat van jezelf laten horen, interesse tonen in haar, en jezelf niet opdringen.
Amen Muuk!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
de verschillen trekken de mens aan, de overeenkomsten zorgen ervoor dat je bijeen blijft
Als ze die af hebben, dan krijg je meestal toch een beroep hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook niet met jongens/mannen die een universitaire achtergrond hadden (of HBO natuurlijk)?
Jij hebt het altijd over intellect, maar blijkbaar is dat van jou niet volledig ontwikkeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Dat heet interesse in die persoon hebben, tochquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt een trieste situatie
kom op zeg, je wilt toch wel weten hoe de dag van je vriend is gegaan etc
jammer genoeg is mijn vriend niet bezig met schoonheidsverzorging, dan zou ik ook wel naar hem luisterenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Jij hebt het altijd over intellect, maar blijkbaar is dat van jou niet volledig ontwikkeld.
Je moet niet met oogkleppen oplopen. Kijk eens naar wat hij doet. Luister eens echt naar hm. T zal je eigen ontwikkeling iig bevorderen. Zo weet ik een hele hoop over schoonheidsverzorging puur omdat ik met een schoonheidsspecialiste een relatie heb gehad. En het is nog bruikbare kennis ook
euhhh, Oepsquote:Op woensdag 28 september 2005 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga iig NIET met 62 smsjes in 1 week gooien
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga iig NIET met 62 smsjes in 1 week gooien
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heet interesse in die persoon hebben, toch
Zo zie ik dat nu ook, je toont interesse en je steekt er ook nog wat van op ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over intellect, maar blijkbaar is dat van jou niet volledig ontwikkeld.
Je moet niet met oogkleppen oplopen. Kijk eens naar wat hij doet. Luister eens echt naar hm. T zal je eigen ontwikkeling iig bevorderen. Zo weet ik een hele hoop over schoonheidsverzorging puur omdat ik met een schoonheidsspecialiste een relatie heb gehad. En het is nog bruikbare kennis ook
Inderdaad en het mooie daaraan is dat je je partner beter leert kennen. Bijkomend voordeel is dat je hoe meer je over zijn werk hoort hoe meer je het gaat begrijpen en je ook mee ontwikkelt op dat gebied. Zo zou je dus je eigen specialisatie kunnen verreiken met de kennis die je partner je verstrekt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, het gaat erom dat je partner intresse in jou en de dingen die voor jou belangrijk zijn, om je aan te horen over hoe je dag was of dat je enthousiast vertelt over iets wat je bezig houdt ookal interesseert het hem geen reet of weet hij er weinig vanaf, het gaat om de intentie.
zoals je al zegt, wanneer je erover praat, ga je er steeds meer van begrijpen. en nee, je hoeft niet de specialist te zijn, maar juist dat interesse tonen voor elkaar, dat is belangrijkquote:Op woensdag 28 september 2005 13:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en het mooie daaraan is dat je je partner beter leert kennen. Bijkomend voordeel is dat je hoe meer je over zijn werk hoort hoe meer je het gaat begrijpen en je ook mee ontwikkelt op dat gebied. Zo zou je dus je eigen specialisatie kunnen verreiken met de kennis die je partner je verstrekt.
in de puur zuiver wetenschappelijke hardcore research-wereld waar mijn vriend zich bevindt, heb ik echt geen drang me te specialiserenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:54 schreef JoeyT het volgende:
Inderdaad en het mooie daaraan is dat je je partner beter leert kennen. Bijkomend voordeel is dat je hoe meer je over zijn werk hoort hoe meer je het gaat begrijpen en je ook mee ontwikkelt op dat gebied. Zo zou je dus je eigen specialisatie kunnen verreiken met de kennis die je partner je verstrekt.
Tsja de mijne doet sociaal juridisch recht en sinds kor zie ik pas in dat dat mijn leven ook kan verrijken. Ben bezig met een project van de grond te krijgen en alle kennis die je tegenkomt kan je van pas komen. Dus je hoeft niet alleen naar hem te luisteren voor hem, maar ook voor jezelf. Bedoel t overigens goedquote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jammer genoeg is mijn vriend niet bezig met schoonheidsverzorging, dan zou ik ook wel naar hem luisteren![]()
Dangerously in love van Beyonce knowlesquote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef PPWB84 het volgende:
zijn er eigenlijk nog liedjes over 'verliefdheid '. en dan neit wederzijds geslijm, maar dat je iemand leuk vind..en onzeker is of zij jou wel leuk vindt.
man toch, het intereseert mijn vriend geen bal of ik weet waar ik mee bezig ben. Als hij problemen heeft met collega's op het werk, of met zijn onderzoek, zal hij me dat wel melden ...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef Ynske het volgende:
zoals je al zegt, wanneer je erover praat, ga je er steeds meer van begrijpen. en nee, je hoeft niet de specialist te zijn, maar juist dat interesse tonen voor elkaar, dat is belangrijk
Mannen melden dat niet altijd, tenzij ze ontslagen zijn of ontslag hebben genomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man toch, het intereseert mijn vriend geen bal of ik weet waar ik mee bezig ben hij mee bezig is. Als hij problemen heeft met collega's op het werk, of met zijn onderzoek, zal hij me dat wel melden ...
ik denk dat hij juist pissed zou worden moest ik hem in het weekend lastigvallen met te vragen hoe het met zijn werk gesteld is, hij praat er liever niet over, omdat ik toch verstandelijk niet begaafd genoeg ben om het precies te vatten![]()
Je leest verkeerd. Ik zeg niet dat jij je moet specialiseren in zijn vakgebied. Ik zeg dat je bijvoorbeeld (weet niet wat jullie doen) je eigen vakkennis kan aanvullen met kennis uit zijn vakgebied. Dat bedoel ik met oogkleppen. Veel mensen kijken alleen naar hun eigen ding en lopen daarom een hele hoop kennis mis.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in de puur zuiver wetenschappelijke hardcore research-wereld waar mijn vriend zich bevindt, heb ik echt geen drang me te specialiseren![]()
Unintended van Musequote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef PPWB84 het volgende:
zijn er eigenlijk nog liedjes over 'verliefdheid '. en dan neit wederzijds geslijm, maar dat je iemand leuk vind..en onzeker is of zij jou wel leuk vindt.
oe ja...quote:
rtist Lyrics: Guus Meeuwis En Vagantquote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef PPWB84 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus bij jou pakte t vrijgezel zijn beter uit
pop en rock t liefstquote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe ja...
ff denken...
Shit had me dat vanaaf gevraagd, dan had ik een hele rits voor je.![]()
Wil je punk, metal, rock, house, soul, rnb, ragga?
ken ik aaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef Ynske het volgende:
moest ineens denken aan t nummer droom maar (of droom zacht) van marco borsato
das wel wat voor jou Petit
Colorblind van de Counting Crows schiet me ook te binnen.quote:
Guus Meeuwis..... yuk!!!!!quote:
ik mag je nu alquote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis..... yuk!!!!!idd
wat vind je dan van evenbeeld van ik geloof henk westbroekquote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ken ik aaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
en 'anne' van herman van veen, je zou bijna je meisje zo noemen, juist voor dat liedje
ken ik nietquote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef Ynske het volgende:
wat vind je dan van evenbeeld van ik geloof henk westbroek
ik ben dol op counting crows, maar gaat colorblind daarover dan. Luister dat nummer eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Colorblind van de Counting Crows schiet me ook te binnen.
Leuke gozer guus meeuwis en zn muziek brengt bij mij veel herinneringen met zich mee... Goeie tijd gehad met 'Het is een nacht' en 'per spoor'...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis..... yuk!!!!!idd
quote:
quote:Wat de een zoekt zoekt de ander niet
Voor mij hoef jij niet dun te zijn
en zijn je borsten nooit te klein
Kijk....., ik kijk naar jou
Wat de een wil, wil de ander niet
Blijf altijd op je zelf lijken
Ik zal nooit naar een ander kijken
Kijk maar in m'n ogen
Vannacht heb ik liggen dromen