Ik dank de echte God dan ook op mijn knieën dat Hij ervoor gezorgd heeft dat er een dom schaap is dat wat in die jongen ziet, en het daadwerkelijk met die jongen uithoud.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt een hele leuke collega![]()
bij ons op het werk is het echt verschrikkelijk, de relaties, seksrelaties, one night-stands, de verbroken relaties ... wat tot schrijnende situaties kan leiden als jaloezie haat en nijd opsteekt in serieuze onderhandelingen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
dat is dus wat ik verkeerd doe
moet ander werk zoeken, waar wel potentiële kandidaten lopen
Stuur je CV maar eens opquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is dus wat ik verkeerd doe
moet ander werk zoeken, waar wel potentiële kandidaten lopen
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef foksuk1981 het volgende:
hier zijn geen relaties op het werk..... tenminste... voor zover ik weet
zal t wel ff meelenquote:
behalve in kleine bedrijven zoals hierquote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Zie niet anders op werkplekken
de ontkenningsfase is de eerste fase in relaties.....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennen![]()
mee eensquote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef dawg het volgende:
Werken om te leven. De andere vorm is absoluut niet aan mij besteed. Er zijn belangrijkere dingen in mijn leven dan werk, geld en status.
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
behalve in kleine bedrijven zoals hier
3 kerels (getrouwd, samenwonend, lat)
1 vrouw (lang leve de vrijheid)
Lukt aardig zo op fok?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
kan mijn hele leven nog werken, ik wil genieten
alles wat ik nu kan, zou morgen wel eens niet meer kunnen
smakeltijkquote:
10.000 manquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)
3 vrouwen (samenwonend, getrouwd en 1 heeft net een kind)
jah dat lukt aardigquote:
onderzoekje???quote:
Ik dacht al, wat moet ik lang wachten op CVquote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer
ik weet dat ik meel heb, maar kan mijn box niet openen
ha hij doet t weer
Nouja, ik ken genoeg mensen die veel (over)werken, dus ook (best) goed verdienen. Zodat ze 3x per jaar op vakantie kunnen, een 4x4 rijden, groot huis, etc. Zeuren en zeiken als ze maar 2x per jaar op vakantie kunnen, neerkijkend op mensen die minder/geen belang hechten aan status, geld, macht, of mensen met een mindere opleiding/baan. Alleen maar over werk en/of geld kunnen praten.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
kan mijn hele leven nog werken, ik wil genieten
alles wat ik nu kan, zou morgen wel eens niet meer kunnen
bad ideaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werk
ruim 1300 manquote:
quote:
hoi pimmetjequote:Op woensdag 28 september 2005 12:54 schreef PPWB84 het volgende:
middag!
t werd vrij laat...t was gezelligquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi pimmetje
gister een beetje overleefd?
Sinds mijn laatste echte relatie ben ik juist meer van het leven gaan genieten en ben minder gaan overwerken, heb meer vrijgenomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles steken meer tijd en energie in hun baan dan iemand met een relatie
Geneukt knul?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
t werd vrij laat...t was gezelligKom nu net uit bed..
dus bij jou pakte t vrijgezel zijn beter uitquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste echte relatie ben ik juist meer van het leven gaan genieten en ben minder gaan overwerken, heb meer vrijgenomen.
Bevalt veel beter zo!
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
Het lijkt me helemaal niks om een vriendin op werk te hebben, je lult alleen maar over hetzelfde dan ook. Het is de sleur verzoeken IMHO. Juist de combinatie met meiden die heel iets anders doen dan ik vind ik juist zo leuk.
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.
heb geen zin om steeds te horen: ik heb geen flauw benul waar je het over hebt, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
goed zoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
zeker hoef je niet tzelfde werk te doenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?
Ben het wel met je eens als je het over intelligentie niveau hebt![]()
zelfde intelligentieniveau is heel belangrijkquote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Misstique het volgende:
Op t zelfde niveau betekent niet dat je hetzelfde werk hoeft te doen toch?
Ben het wel met je eens als je het over intelligentie niveau hebt![]()
Eens!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
intelligentieniveau, ik weet niet of ik het zo wil noemen.
maar zoals iemand die veel voor me betekent deze week nog tegen me zei:
dat iemand diepgang heeft, dat is belangrijk
NIET DOEN!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
t liefst zou ik gewoon dat gedicht opsturen dat ik vannacht schreef, maar dat lijkt me toch niet slim haha.
meel eensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Klopt. ik doe het ook niet. ik schrijf ook voor mezelf, niet voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |