ooooooooooohquote:Op woensdag 28 september 2005 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
Zie signature.
Thxquote:Op woensdag 28 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had alle belangrijke dingen en mensen![]()
Waar maak je je druk om![]()
De rest is niet echt boeiend voor Mukie
heel gemakkelijk hij heeft een stunt uitgehaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
kan iemand me het verhaal van Yildiz eens uitleggen, het omvat zoveel topics en ik begrijp het niet te goed ...
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef Ynske het volgende:
heel gemakkelijk hij heeft een stunt uitgehaald
tas met ballonnen en brief achtergelaten in den haag op t station op 11 september
ging niet om een aanslag maar om aandacht te vragen over van alles wat er fout is in nederland
daarvoor werd hij gezocht
ook via opsporing verzocht
en moet hij vandaag terug komen bij de spoorwegpolitie
Wel een beetje triest dat het niet gelukt is om hem te vinden, en dat ze het daarom een halve maand later op tv te gooien. En dat terwijl die Yildiz hier al alles van te voren had verteld.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
wat een lef, hij zal wel een mooie boete mogen betalen, vrees ik
![]()
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google isquote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wel een beetje triest dat het niet gelukt is om hem te vinden, en dat ze het daarom een halve maand later op tv te gooien. En dat terwijl die Yildiz hier al alles van te voren had verteld.
Ik wist helemaal niet dat jij zoekende was godt.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Geil on!
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google is
Great speurwerk weer van onze blauwen![]()
Het is geen dating.fok.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij zoekende was godt.
Maak gewoon een lekker wijfje van klei en blaas haar leven in.
ow nee, jij was god met dt.![]()
Alles stond op fok!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had zelfs gelezen dat hij die brief hier al had gepost en de 1e hit opp google is
Great speurwerk weer van onze blauwen![]()
Het enthousiasme was hartverwarmend.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alles stond op fok!
Eerst opzet was eigenlijk dat heel fok zou mee doen![]()
Ach opsporing verzochtquote:Op woensdag 28 september 2005 11:33 schreef dawg het volgende:
Alleen jammer dat het weer zo gigantisch opgeblazen wordt.
Ik weet niet hoeveel topics, en dito gesprekken in andere topics daarnaast nog. Get a life enzo.
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef Tranceptor het volgende:
-doe es aardig-
Kumbaya wilde ik zeggen
Deze is wel cool ja. Straks eens even die mp3 downen.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel grappig dat fok steeds meer gebruikt word voor info
zo ook met dat topic van Roellio over opgelicht op marktplaats
daarvoor issie gister gebeld door Turin (of hoe heet die gast) van Yorin
't moet niet veel gekker worden!quote:
Dan had deze reeks niet bestaanquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles steken meer tijd en energie in hun baan dan iemand met een relatie
Het hoort dan ook niet voor niets in de top 10 van grote foraquote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel grappig dat fok steeds meer gebruikt word voor info
zo ook met dat topic van Roellio over opgelicht op marktplaats
daarvoor issie gister gebeld door Turin (of hoe heet die gast) van Yorin
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Singles steken meer tijd en energie in hun baan dan iemand met een relatie
Wat maakt dat nu uit? Als ik maar lief tegen de kleine ben en rond de kleine.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd![]()
ik wil dat mijn dochter geen ruziemaker als peetvader heeft![]()
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nu minder moeite met overwerkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En carrieremaken door hard werken![]()
carriere maken door in te likken, te slijmen en het achter de ellebogen te hebben![]()
Ja, nu check ik regelmatig in de avonduurtjes namelijk mn email nog of er belangrijke dingen in Amerika spelen..... als ik een relatie heb zou ik dat in ieder geval minder doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Als je carriere wil maken, doe je dat ongeacht of je wel of niet in een relatie zit.
Overwerken is redelijk standaard voor mij, net als in de weekenden nog wat onderzoek doen. Als ik een relatie heb zorg ik er uiteraard wel voor dat ik daar tijd voor maak, maar over het algemeen tref ik mannen die in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.
Gezelligquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Overwerken is redelijk standaard voor mij, net als in de weekenden nog wat onderzoek doen. Als ik een relatie heb zorg ik er uiteraard wel voor dat ik daar tijd voor maak, maar over het algemeen tref ik mannen die in hetzelfde schuitje zitten.
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wanneer je elkaar wilt zien, ben je eerder geneigd om soms wat eerder naar huis te gaan, minder over te werken of reisjes te doen.
Uurtje per week is overdreven hoor, minstens 2 uurtjes!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Elkaar uurtje per week zien
Agenda´s trekken wanneer er tijd is.
Dan heb je nog alleen maar de pauzes om te neuken als je het echt druk hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werk
Geen eens tijd om normaal te neuken dusquote:Op woensdag 28 september 2005 12:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uurtje per week is overdreven hoor, minstens 2 uurtjes!![]()
Als het zo moet lijkt me een relatie ook niet echt verstandig. Behalve dan om zo nu en dan elkaars lusten te bevredigen,quote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Elkaar uurtje per week zien
Agenda´s trekken wanneer er tijd is.
Dat gebeurd in mijn werkgebied wel veel overigens. Kheb veel collega's die relaties hebben met elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |