die thuis uitnodigen, nou nee dank jequote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
moet je daarvoor zo vroeg opstaan en door weer en wind naar je werk rijden
buiten het collega's irriteren, kan je dat gerust allemaal thuis,ik zou zeggen, nodig die collega thuis uit en doe daar rustig verder
Daarom ga ik dat ook NU doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef RATMEN het volgende:
Ik wil roken !
Wacht ff, ik ga met je mee!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom ga ik dat ook NU doen.
Maar ik wete niet of jij er wat aan hebt
fotokes, welke fotokes ??quote:Op woensdag 28 september 2005 09:16 schreef Ynske het volgende:
ha, slaat die op mij Godt
die thuis uitnodigen, nou nee dank je
meel me ff op t adres in mijn profiel, kun je wat fotokes kijken
Drive safe!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:22 schreef webspider het volgende:
In de auto, tot straks op het werk
[afbeelding]
je vroeg laatst toch als ik weer nieuwe fotokes gemaakt had, of je die mocht zien?quote:
heel verstandige beslissingquote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef purplerose het volgende:
goeiemorgen
straks even uurtje weg en dan me nest weer induiken, dit is GEEN goeie dag
Hier wel!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:28 schreef purplerose het volgende:
blegh, geen happie single hier vandaag
Hai Pheno!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:28 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen
werkzequote:
* Ynske sleurt VM naar binnen HOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op woensdag 28 september 2005 09:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
**kijkt wel maar zegt niets**
straks valt het weer stil![]()
hoi meis!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske sleurt VM naar binnen HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
hoessie?quote:
Klopt welquote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
hoe langer je single bent hoe meer je je leven gaat volplannen met andere dingen zodat je uiteindelijk helemaal geen tijd hebt voor een partner...
als mensen vragen waarom ik geen vriendin heb zeg ik ook gewoon dat ik daar voor geen tijd heb
Ik zei altijd als ze me vroegen hoe het met de vrouwen ging dat ik er geen last van had.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
hoe langer je single bent hoe meer je je leven gaat volplannen met andere dingen zodat je uiteindelijk helemaal geen tijd hebt voor een partner...
als mensen vragen waarom ik geen vriendin heb zeg ik ook gewoon dat ik daar voor geen tijd heb
pff, wat een vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoessie?
nog leuke contactjes gelegd?
en hoe is t interview afgelopen?
Helemaal mee eensch....quote:Op woensdag 28 september 2005 09:17 schreef Matty___ het volgende:
Roddelsquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laatste gerucht: Venderwel heeft een date met mijn collega zaterdag!![]()
Het is nog niet officieel bevestigd maar daar ga ik achter aan!!
werk jij tegenover je huis???quote:
vertelllllquote:Op woensdag 28 september 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pff, wat een vragen
Hij is heerlijk!! Zit zo lekker in mijn velletje!![]()
lekker van genietenquote:Met het beetje tijd dat ik heb, ja![]()
onderaan is wel erop, en daar gaat t om, is t nu niet, is t de volgende keer welquote:Ik denk dat ik onder aan de lijst kom wegens gebrek aan ervaring, maar ik kom wel op de lijst!![]()
hahahha idd ga eens achter de details aan....quote:
Laatste gerucht: Venderwel heeft een date met mijn collega zaterdag!![]()
Het is nog niet officieel bevestigd maar daar ga ik achter aan!!
Je wil het dus toch wetenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Ynske het volgende:
hahahha idd ga eens achter de details aan....
wat is zij voor een type
passen ze bij elkaar?
goochelt zij graag?
of jongleert ze liever?
dat niet, maar de vreemde beelden die mensen bij hem gevormd hebben, willen wel eens bevestigd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Over vanderwel![]()
Like anybody cares wat iemand die hier drie keer heeft gepost doet
zitten er van jezelf tussen ???? dan stuur ik ook een fotootje van mij opquote:Op woensdag 28 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
je vroeg laatst toch als ik weer nieuwe fotokes gemaakt had, of je die mocht zien?
nah ik heb nieuwe gemaakt
Ik zit nu tussen de cursisten te fokkenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
werk jij tegenover je huis???
of heb je een kantoor aan huis???![]()
t zijn foto's die ik zelf gemaakt heb,quote:Op woensdag 28 september 2005 09:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zitten er van jezelf tussen ???? dan stuur ik ook een fotootje van mij op
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nu tussen de cursisten te fokken
Even een pc inrichten voor een cursus
Ow en ook weer hier isquote:Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Mukie het volgende:
TC erm... postkrikken was niet de bedoeling...
Post nr 302 word meestel slecht gelezenquote:
Wat zou je gemist hebben?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:56 schreef Mukie het volgende:
Ik heb volgens mij hier weer alles gemist
Doe eens ff samenvatten iemand.
ik zag hetquote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
ynske, je hebt meel
je vergeet dat Purple rose terug naar bed wildequote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zou je gemist hebben?
Pheno is op zn werk
Ynske is nat op dr werk
Ratmen is al heel lang roken
ik ebn al wezen roken
Webspider is onderweg naar werkk nadat de verwarmings man niet is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |