dat is dus wat ik verkeerd doequote:Op woensdag 28 september 2005 12:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een vriend(in) op het werk
Je hebt een hele leuke collegaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is dus wat ik verkeerd doe
moet ander werk zoeken, waar wel potentiële kandidaten lopen
Ik dank de echte God dan ook op mijn knieën dat Hij ervoor gezorgd heeft dat er een dom schaap is dat wat in die jongen ziet, en het daadwerkelijk met die jongen uithoud.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt een hele leuke collega![]()
bij ons op het werk is het echt verschrikkelijk, de relaties, seksrelaties, one night-stands, de verbroken relaties ... wat tot schrijnende situaties kan leiden als jaloezie haat en nijd opsteekt in serieuze onderhandelingen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
Stuur je CV maar eens opquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef foksuk1981 het volgende:
hier zijn geen relaties op het werk..... tenminste... voor zover ik weet
zal t wel ff meelenquote:
behalve in kleine bedrijven zoals hierquote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Zie niet anders op werkplekken
de ontkenningsfase is de eerste fase in relaties.....quote:Op woensdag 28 september 2005 12:38 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hier wel, waarvan de helft het toegeeft en de overigen het nog stellig ontkennen![]()
mee eensquote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef dawg het volgende:
Werken om te leven. De andere vorm is absoluut niet aan mij besteed. Er zijn belangrijkere dingen in mijn leven dan werk, geld en status.
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
behalve in kleine bedrijven zoals hier
3 kerels (getrouwd, samenwonend, lat)
1 vrouw (lang leve de vrijheid)
Lukt aardig zo op fok?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
kan mijn hele leven nog werken, ik wil genieten
alles wat ik nu kan, zou morgen wel eens niet meer kunnen
smakeltijkquote:
10.000 manquote:Op woensdag 28 september 2005 12:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
11 mannen (8 getrouwd en kinderen, 1 met relatie, 2 single)
3 vrouwen (samenwonend, getrouwd en 1 heeft net een kind)
jah dat lukt aardigquote:
onderzoekje???quote:
Ik dacht al, wat moet ik lang wachten op CVquote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer
ik weet dat ik meel heb, maar kan mijn box niet openen
ha hij doet t weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |