NIET DOEN!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
t liefst zou ik gewoon dat gedicht opsturen dat ik vannacht schreef, maar dat lijkt me toch niet slim haha.
meel eensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Klopt. ik doe het ook niet. ik schrijf ook voor mezelf, niet voor haar.
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Valt me op dat mensen hier sowieso heel snel verliefd worden
dat dacht Yns ook alquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
in mjin ogen ook hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
iemand leuk vinden en verliefd zijn, is in mijn ogen dan ook heel wat anders
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
+10 generalisatie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Dat kan niet, Godt houdt van alle mensen evenveelquote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
oe vertelquote:
zeg kophoudenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, eens.
Jij hebt ook een tijdje in stilte het hak-op-tak-springen idee gehad, he Yns.![]()
oordeel jij nou maar over je eigen liefdeslevenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.
En no offense Pim, maar jij bent daar 1 van.
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.
heb geen zin om steeds te horen: ik heb geen flauw benul waar je het over hebt, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
Ik had het ook over in het algemeenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.
HBO-er? Maar dat is idd geen beroepquote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
Oppervlakkig +5quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:
Ik moet geen wiskundige of computerdeskundige, want daar ken en begrijp ik geen bal van. Liever iemand die veel afweet van de beurs en financiën voor mij ...
Spuit Daniel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
HBO-er? Maar dat is idd geen beroep
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde...tis niet zo dat als je er veel tijd in steekt dat het goed gaat, zoals bij een werkstuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had het ook over in het algemeen
maar wel fijn voor je dat het nu zo voelt
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ook zelfde interesses. Ik moet geen wiskundige of computerdeskundige, want daar ken en begrijp ik geen bal van. Liever iemand die veel afweet van de beurs en financiën voor mij ...
Joey ik vind een meisje leuk, heb je tips?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moeilijk he om nieuwe dingen te leren
![]()
Dat hebben we allemaal wel eens, dat is het risico van het vak. Ok, ik heb dat al jaren niet meer gehad, maar ik ben ookquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde..
Ik zat in plato-modequote:
en zelfs dat kan mis gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ergens wel. maar ergens natuurlijk ook niet, want zij vindt mij gewoon een aardige jongen denk ik. dat is altijd het lastige (en mooie) van liefde...tis niet zo dat als je er veel tijd in steekt dat het goed gaat, zoals bij een werkstuk.
Jaja, het is goed visweer vandaag weer.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg kophouden
maar dan nog, kan ik dat van mening zijn,
wat me dan ook lekker met mijn beide beentjes op de grond neergezet heeft
en je weet ook het hoe en wat
en trouwens, dat was meer zo van ik weet niet wat ik moet denken hierbij
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.quote:
Vraag dr mee uitquote:Op woensdag 28 september 2005 13:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Joey ik vind een meisje leuk, heb je tips?
Je wereldje is en blijft dus heerlijk klein wat dat betreft. Iedere heug zijn meug, dat is nix voor mij. Dat noem ik zelfbevlekking.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.
het gaat niet over hetzelfde denken, hij moet gewoon voldoende kennis hebben over de dingen waar ik mijn dagen mee vul, hij mag gerust een andere mening hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
ikhou er juist wel van als me vent qua werk en of hobbies iets anders leuk vind als ik, wordt fukking saai als je helemaal hetzelfde bent en over alles hetzelfde denkt...dan kom je in de 'unisex trui/jas' relaties
ril
Meestal ga je je interesseren in de dingen die belangrijk voor je partner zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel veel bezig met de beurs, met economisch recht, enz ... moest mijn partner daar niets van kennen en moest hem dat vooral niet interesseren, dan zou ik me heel snel aan hem doodergeren, ja.
ze zit bij me op de studentenvereniging..ik weet dr email en telefoonnummer en heb gister de halve avond met dr gepraat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag dr mee uitEn als je nog geen contact met dr hebt maak dan gewoon een leuk praatje...
Ik heb eigenlijk nog nooit wat met een student gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
HBO-er? Maar dat is idd geen beroep
Damn wat ben je niet grappig...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verlies van eigen identiteit.
Ruggegraat -5
het zelfde werk zou ook niets voor mij zijn, maar wat ik wel belangrijk vind, is dat ik en hij ook sávonds even je/zijn ei kwijt kan over wat je die dag gedaan hebt, dus interesse is wel belangrijk. Je hoeft t niet helemaal te begrijpen, als je maar luistert.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef purplerose het volgende:
ikhou er juist wel van als me vent qua werk en of hobbies iets anders leuk vind als ik, wordt fukking saai als je helemaal hetzelfde bent en over alles hetzelfde denkt...dan kom je in de 'unisex trui/jas' relaties
ril
het werk van mijn vriend interesseert me niets, en ik begrijp er geen bal vanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Meestal ga je je interesseren in de dingen die belangrijk voor je partner zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |