NIET DOEN!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef PPWB84 het volgende:
t liefst zou ik gewoon dat gedicht opsturen dat ik vannacht schreef, maar dat lijkt me toch niet slim haha.
meel eensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Klopt. ik doe het ook niet. ik schrijf ook voor mezelf, niet voor haar.
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Valt me op dat mensen hier sowieso heel snel verliefd worden
dat dacht Yns ook alquote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
in mjin ogen ook hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
iemand leuk vinden en verliefd zijn, is in mijn ogen dan ook heel wat anders
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
+10 generalisatie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
Dat kan niet, Godt houdt van alle mensen evenveelquote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht Yns ook al
oe vertelquote:
zeg kophoudenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, eens.
Jij hebt ook een tijdje in stilte het hak-op-tak-springen idee gehad, he Yns.![]()
oordeel jij nou maar over je eigen liefdeslevenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik alleen iets teveel verward.
En no offense Pim, maar jij bent daar 1 van.
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oordeel jij nou maar over je eigen liefdesleven![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
liever iemand die op eenzelfde niveau zit.
heb geen zin om steeds te horen: ik heb geen flauw benul waar je het over hebt, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:59 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
de halve avond gepraat met het mooiste en leukste meisje dat ik ooit gezien heb...
Ik had het ook over in het algemeenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
maar ik begrijp wat je bedoelt en je hebt wel gelijk in het algemeen. Het was meer dat ik gister echt dat chemische gevoel had zeg maar, wat ik in geen jaren heb gehad. Omdat je dat niet op kunt wekken. Dus het was wel bijzonder.
HBO-er? Maar dat is idd geen beroepquote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
, ik ben immers maar een eenvoudige ... (vul hier een beroep in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |