Ik had alle belangrijke dingen en mensenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
je vergeet dat Purple rose terug naar bed wilde
Mystique entho was vanmorgen
VM zich goed voelt, en venderdinges aan haar collega gekoppeld heeft
en frezer net hoi zei
quote:
Stuur je vanavond wel een mail met fotoquote:Op woensdag 28 september 2005 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er zijn dingen die leuk beginnen te lopen! Heb vanmiddag een interview met het regionaal dagbald![]()
[..]
dat komt wel, ik heb wel geduld!![]()
[..]
[..]
dan ga ik door voor Provinciale Staten![]()
hahahha idd ga eens achter de details aan....
wat is zij voor een type
passen ze bij elkaar?
goochelt zij graag?
of jongleert ze liever?
dank jequote:
ik ook, t is een rustpunt voor mijquote:Ik hou van de zee
ze zijn echt heel heel mooi, waar zijn ze getrokken ? en die paar foto's met die zon en die lichtinval ...quote:
zandvoort meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze zijn echt heel heel mooi, waar zijn ze getrokken ? en die paar foto's met die zon en die lichtinval ...
echt knap![]()
gonequote:Op woensdag 28 september 2005 10:13 schreef RATMEN het volgende:
Welke link Yns ?
Gooi het eens in de groep knul.quote:
Do share!quote:
GVD, kut DVD rom spelerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
GVD, kut gebrand ceedeetje
een meisje of jongen isquote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
In de donkere wandelgangen van fok! suisden al berichten over het geslacht van de baby van petitlapin, maar nu heeft de moeder me toevertrouwd dat het
*tromgeroffel*
Dat is bloemendaalquote:Op woensdag 28 september 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zandvoort meen ik mij te herinneren
iig t strand waar ook die bloomingdale-tent is
t was toch allang bekend dat het een Plato Trancy ging wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
In de donkere wandelgangen van fok! suisden al berichten over het geslacht van de baby van petitlapin, maar nu heeft de moeder me toevertrouwd dat het
*tromgeroffel*
Hoogheid, u hier!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef B.A.Trix het volgende:
Goeie morgen allemaal!! Ben net op tijd zie ik!!![]()
Ook als het een meisje is?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was toch allang bekend dat het een Plato Trancy ging worden
nee dan werd het een maria (geloof ik)quote:
Euhm nee, waarquote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Ynske het volgende:
Ratmen? heb je m?
verdwenenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met muisjes
Gefeliciteerd. Dat worden roze met witte muisjesquote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met roze muisjes
Mis Yns,quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dan werd het een maria (geloof ik)
dus t word een jongen
gefeli meisquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
en het staat voor mijn vriend en mij al vast dat het een Marie of een Marie-Alix wordt, voilà ...
ok, dan issie weer wegquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
MEISJE
* Tranceptor feliciteert PL met een meisje en wacht op de beschuit met roze muisjes
Ik had al zo'n ideequote:
kruisjes?????quote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Dacht ik ook mooie foto's te bekijken zie ik alleen maar rode kruisjes.. heb ik weer!![]()
Ah lekker rode kruisjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef B.A.Trix het volgende:
rode kruisjes
Fok!-peetvader dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
de primeur was al genoeg zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |