Ik ben niet zo tekstvastquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel coupletten van het Wilhelmus kun jij boeren Scrut?
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef wyccie het volgende:
Jullie missen Tong nog.... die kan heeeeel hard boeren.
Vrouwen die flink kunnen boeren zijn ook okéquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peacequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.
Het blijft gewoon een mooi plaatjequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peace![]()
![]()
Wat heb je toch tegen Eliza? Is toch een hartstikke aardige griet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peace![]()
![]()
En Tokay weigert te komen geloof ik. Blijft weinig vrouwvolk over zo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee... ik mag niet meer meedoen....![]()
![]()
Vind je het gek met zo'n TTquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Tokay weigert te komen geloof ik. Blijft weinig vrouwvolk over zo.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een mooi plaatje![]()
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!quote:
Nee !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!
Ken je haar persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen Eliza? Is toch een hartstikke aardige griet?
Nou zo blijven hier inderdaad alleen maar mannen overquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!
Jij bent tenminste nog lief voor mequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.![]()
Tuurlijk. Gister nog met haar een vodkaatje gedronken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk?Aan het plaatje kan ik niet zien of ze aardig is.
Dat ken ik alleen van Aretha Franklinquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
(You make me feel like a) Natural Woman ken je vast wel.
Helaas...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Joni Mitchell?
Onder de plak!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
De boodschap leek me duidelijk, Diaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb zelfs je naam in de sneeuw geplast...lief hè ?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
owquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nooit over je coke zeiken. En al helemaal niet opsnuiven als je het toch doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga je winden toch in de fik steken, joh!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ken ik alleen van Aretha Franklin
En niemand stribbelt tegen behalve Wycciequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
De boodschap leek me duidelijk, Diaan.
Best wel koud hoor, in een grot slapen....quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
de winter is snel bij jou ingetreden of niet?
Vriezer ontdooid...quote:
Ah Gimli beschermt haar ventje!quote:
Dan is 't nog altijd placcie...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Onder de plak!
Sorry wyccie, niet goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef wyccie het volgende:
Diane Warren?
welke grot? ik ga in mijn heerlijk grote 2-persoonsbed liggen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Best wel koud hoor, in een grot slapen....![]()
Van TH mogen jullie hier vast ook blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En niemand stribbelt tegen behalve Wyccie![]()
![]()
En daarom is wyccie lief...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
En niemand stribbelt tegen behalve Wyccie![]()
![]()
Okéquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ga je winden toch in de fik steken, joh!![]()
Ja die zit toch onder de plak!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van TH mogen jullie hier vast ook blijven![]()
Stoute Andy! Je bent nog steeds een etterbakje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Gimli beschermt haar ventje!![]()
Deze sluwe vos verliest nooit zijn streken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stoute Andy! Je bent nog steeds een etterbakje.
Als jullie maar niet al 't bier opdrinken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef wyccie het volgende:
Van TH mogen jullie hier vast ook blijven![]()
Dat... Was... Een... Grapje... Scrut...quote:
Ik drink geen bier lust het niet eens behalve het bier op Rock Werchter. bij gebrek aan een andere alcoholische drankquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als jullie maar niet al 't bier opdrinken...
Je zei het wel erg gemeend hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat... Was... Een... Grapje... Scrut...
Djeeeeeeeez!!!![]()
Geen zorgen ik bewaak de beertender!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als jullie maar niet al 't bier opdrinken...
Wat wyccie zei....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
Je gaat toch niet echt weg? Tokay meende het niet.
Heb je ook nog wat andere lekker alcoholische versnaperingen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen zorgen ik bewaak de beertender!
Pas op met de ijsblokkjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit aan de whiskey
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat... Was... Een... Grapje... Scrut...
Djeeeeeeeez!!!![]()
Kijk dan op z'n minst naar de PI die ik gebruikte...![]()
whiskey: alleen puurquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pas op met de ijsblokkjes.
Als ze geel zijn kun je ze beter links laten liggen...![]()
Stolichnaya, Martini, Chivas Regal, Rosé en Sangria.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat andere lekker alcoholische versnaperingen?
quote:
Heb je ook appelsap?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stolichnaya, Martini, Chivas Regal, Rosé en Sangria.
Hmm Rosé is wel lekker, maar heb je niet iets van Malibu of Safari. Breezer is ook goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stolichnaya, Martini, Chivas Regal, Rosé en Sangria.
O Scrut, ellendig etterbakje!!!quote:
Nee maar de supermarkt wel.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm Rosé is wel lekker, maar heb je niet iets van Malibu of Safari. Breezer is ook goed.
Pasoa is dat ook goed?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm Rosé is wel lekker, maar heb je niet iets van Malibu of Safari. Breezer is ook goed.
Als ano niet heeft, heb ik nog wel mailbu in huis. WKD is trouwens ook erg lekker.quote:
quote:
Ja hoor, ik was wel even een beetje sip, moet ik eerlijk bekennen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu weer alles goed, Playstationmaatje?
Het is een blauw of rood wodka drankje, dat lekker wegdrinkt, alsof het frisdrank is. Erg lekker kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef dolle_hond het volgende:
wat is WKD?
ik drink mijn wodka alleen puur, mag dat ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een blauw of rood wodka drankje, dat lekker wegdrinkt, alsof het frisdrank is. Erg lekker kan ik je vertellen.
[afbeelding]
This might cheer you up:quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was wel even een beetje sip, moet ik eerlijk bekennen...![]()
Tuurlijk mag dat, no problem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik drink mijn wodka alleen puur, mag dat ook
quote:
okquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, no problem.Dit is denk ik ook meer een vrouwendrankje.
![]()
Slaap lekker Dolle en tot morgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
maar morgen dan of zo
ik ga nu slapen
truste en tot morgen
Ik ken alleen Tapestry van Don McLean....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Tokay het volgende:
Voor wyccie: mevrouw was zelf gek niet zo heel bekend en succesvol als zangeres, maar de liedjes die ze voor anderen schreef werden wereldhits. Daardoor kent iedereen haar naam.
Haar meest succesvolle eigen album heet Tapestry, en kwam begin jaren zeventig uit.
In de jaren tachtig zette ze zich vooral in voor het milieu, en voor de Democratische partij.
Ik kon het niet uitstaan dat ik het niet wist en heb het even opgezocht. Ik (her)ken haar naam niet, haar liedjes wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Tokay het volgende:
Voor wyccie: mevrouw was zelf gek niet zo heel bekend en succesvol als zangeres, maar de liedjes die ze voor anderen schreef werden wereldhits. Daardoor kent iedereen haar naam.
Haar meest succesvolle eigen album heet Tapestry, en kwam begin jaren zeventig uit.
In de jaren tachtig zette ze zich vooral in voor het milieu, en voor de Democratische partij.
Hmmmmmmm.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ken alleen Tapestry van Don McLean....
Ik ben blij dat jij wel dit soort dingen gewoon vraagt. Als ik zoiets niet weet, dan vraag ik het ook niet, want anders kom ik zo onwetend overquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Carol King? Of was die zwart?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Carol King? Of was die zwart?
En zal je dus nooit weten of het zo is of niet. En ontneem je jezelf de kans iets nieuws te leren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wel dit soort dingen gewoon vraagt. Als ik zoiets niet weet, dan vraag ik het ook niet, want anders kom ik zo onwetend over
Ik had gewoon geen beeld bij die stemquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zwart?Lijkt me niet, hè?
Ik doe mn best maar helaas heb ik het niet zelf in de hand. Ik heb er trouwens ook geen tijd voor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef Tokay het volgende:
Slaap lekker, Diaan. En niet ziek worden!
Op internet kun je bijna alles opzoekenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zal je dus nooit weten of het zo is of niet. En ontneem je jezelf de kans iets nieuws te leren.
Die heb jij toch geradenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was toch nog een plaatje?
Dat is inderdaad ook een manier om iets te weten te komen. Alleen mag dat niet bij dit spelletje!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op internet kun je bijna alles opzoeken![]()
O ik dacht dat er ook nog een plaatje van een engelse zangeres was geplaatst door deze of genequote:
Perciesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb jij toch geraden![]()
Oh je bedoelt die van mij?
[afbeelding]
Dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een manier om iets te weten te komen. Alleen mag dat niet bij dit spelletje!
Ja ja ouwe googlelaar!quote:
Nee dat heb ik al tijden niet meerquote:
Ook dat vind ik heel vroegquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al tijden niet meerAlleen nog maar uurtje of 8 beginnen
In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg opquote:
Alleen daarom zou ik al een ander baantje zoeken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al tijden niet meerAlleen nog maar uurtje of 8 beginnen
Voor mij is het nu weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef pos het volgende:
[..]
In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg op
Ach, ik moet nog 2 dgn en dan heb ik 4 dgn weekendquote:
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
On-topic: is ze Brits?
Maar ik hoef niet te googlen.quote:
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur kloptquote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet te googlen.![]()
Zing eens een stukje van die hit voor onsquote:Op woensdag 28 september 2005 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.
Dat wil je echt niet horenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zing eens een stukje van die hit voor ons
Nou vooruit dan maar, sneak!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur klopt
Krolse kattengejank?quote:
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.quote:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.
Ander werkwoord, zelfde klinkers...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsen
ik wilde het net schrijven Scrutquote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ander werkwoord, zelfde klinkers...
Wat doen die dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen volgens TH.quote:
Bespeur ik hier enige jalouzie?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; zodra 't om vunzigheid gaat zijn de Amsterdammers er weer 's als de kippen bij...![]()
TH heeft geloof ik gordijnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jalouzie?
Ik denk het niet. Daarvoor is hij te exhibitionistischquote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
TH heeft geloof ik gordijnen.
quote:It took all the strength I had
not to fall apart
kept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
But now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
But now I'm saving all my loving
for someone who's loving me
Lamellen...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
TH heeft geloof ik gordijnen.
Beetje alternatieve spelling, ik denk niet dat dat in het groene boekje staat. Maar ik reken het goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Gloria Traingaynor
Allicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf geïnstalleerd zeker?
Graag gedaan. Ik hoop dat je er lang van mag genieten. En als ze op zijn post ik wel een nieuw boeketje hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef Tokay het volgende:
O ja mr_a, nog bedankt vor die bloeme!
Ze staan hier al in een vaasje, naast de computer!
Jij denkt dat Tokay ze opeet ?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Graag gedaan. Ik hoop dat je er lang van mag genieten. En als ze op zijn post ik wel een nieuw boeketje hoor.![]()
quote:Na de ontknoping van de ontvoeringszaak werden Andy, Tokay, Berk , rechercheur Peaceman en rechercheur DH gehuldigd. Burgermeester BwennieBren was erg opgelucht dat TH en Wyccie weer thuis waren. De pinguïns en Treinsharpei waren ook blij dat hun baasjes terug waren. De huldiging vond plaats op school. Rechercheurs Peaceman en DH kregen een weer een onderscheiding voor vertoonde moed. Andy, Tokay en Berk kregen een lintje vanwege het helpen met oplossen van de ontvoering. Burgermeester BwennieBren hield weer een toespraak. Eerst kregen rechercheurs Peaceman en DH hun onderscheiding. Daarna was het de beurt aan de kinderen. Burgermeester BwennieBren spelde het lintje bij hun op de borst. Hoewel Andy aan juffrouw Diaan had beloofd om geen rotgeintjes maar hij kon het niet laten om keihard auw te roepen toen burgermeester BwennieBren hem het lintje opspelde. Burgermeester BwennieBren schrok heel erg. Juffrouw Diaan werd rood van schaamte. TH en Wyccie begonnen hard te lachen. Tokay en Berk ook. Burgermeester BwennieBren begreep dat Andy een grapje had gemaakt en moest er ook om lachen. Burgermeester BwennieBren sprak even met de rechercheurs over het feit dat Scrutinizer nog steeds vrijrond liep. Die engerd moet toch gepakt worden hoor. Hij is heel gevaarlijk. Rechercheur DH zei dat Scrutinizer vermoedelijk naar het buitenland was gevlucht. Ze hadden de boot wel terug gevonden maar vanaf dat punt ontbrak ieder spoor van hem. De malle molenaar Bimmel hadden ze inmiddels wel gearresteerd. Die zat nu in de Tbs-kliniek. Andy had het gesprek afgeluisterd en lichtte zijn maatjes in. Scrutinizer loopt nog vrij rond. We moeten hem gaan zoeken. TH en Wyccie deinsde terug. Ze waren nog steeds erg bang voor Scrutinizer. Tokay zei: Dat is heel erg gevaarlijk Andy. Hij is veel sterker dan wij zijn en hij is gemeen. Hij wou kindermeel van Wyccie en TH laten maken. Berk knikte. Hoewel ik het journalistiek gezien natuurlijk wel interessant vind denk ik dat Tokay gelijk heeft zei hij. Andy was boos. Hij wou graag nog eens de held zijn. Iedereen vond hem nu aardig, zelfs boze buurman Tong had vriendelijk tegen hem gedaan. Andy wou dolgraag Scrutinizer achter de tralies brengen. Maar omdat te doen had hij wel al zijn vriendjes nodig. Dus moest hij wachten tot hij ze zover had gekregen dat ze met hem op onderzoek uitgingen. Ver daar vandaan zat Scrutinizer in een blokhut. Hij zat te broeden op kwade plannen. Hij zou nu voor eens en altijd met dat groepje kwelgeesten afrekenen. Hij begon weer vals en hard te lachen.
Nog niet eerst het verhaaltje lezen!quote:
Scrutinizer zal gerust slapen in z'n blokhutquote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog niet eerst het verhaaltje lezen!
Dit is eigenlijk Scrut:quote:Op woensdag 28 september 2005 00:44 schreef Tokay het volgende:
Ik zie Scrut voor me als die engerd in de spiegel, bij Twin Peaks!![]()
Niet alleen hoor, daar heb ik hulp bij nodig.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hehe, Tokay is echt verstandig. Maar ik denk dat Andy wel de boef kan vangen.
ik wil je wel helpenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, daar heb ik hulp bij nodig.
Hmm, ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is eigenlijk Scrut:
[afbeelding]
Nee Scrut draagt een gleufhoed en een regenjas. Bob heeft nooit een regenjas een gleufhoed en een regenjas gedragen!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het nog niet.
Dit is toch meer mijn Scrut:
[afbeelding]
![]()
Goed, dan stel ik mijn beeld van Scrut bij.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee Scrut draagt een gleufhoed en een regenjas. Bob heeft nooit een regenjas een gleufhoed en een regenjas gedragen!![]()
Wat kost die box, tijdens de DDD?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ik moet echt een keer Twin Peaks kijken!
De box staat trouwens in de Bijenkorf-boekjes. (DDD)
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Goed, dan stel ik mijn beeld van Scrut bij.![]()
Geen idee, niet op gelet, omdat ik de box al heb. Maar de boekjes staan ook on line geloof ik. Ik heb de booekjes niet.....quote:Op woensdag 28 september 2005 00:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat kost die box, tijdens de DDD?
Vorig jaar was die 35 geloof ik!quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
49 geloof ik. Ik heb die box ooit voor 25 gekocht bij FRS.
En dat noemen ze dan Dwaze Dagen...quote:Op woensdag 28 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
49 geloof ik. Ik heb die box ooit voor 25 gekocht bij FRS.
Ik als Aliciafan had die de dag van de release al gekocht voor 19,99.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:05 schreef Tokay het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag The Diary of Alicia Keys (nee, die had ik nog niet in originele uitvoering, alleen een gedownde versie) gekocht bij V&D voor 7 euro.
En Hopes and Fears van Keane ook, voor 7 euro.![]()
Ik wil er wel even heen, maar ik heb dus nog geen boekjes, en ik ga daar niet doelloos ronddwalen, niet tijdens de DDD.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan Dwaze Dagen...
Dwaze aanbiedingen, dus.![]()
Jij bent dan ook een die hard-fan, mr_a.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik als Aliciafan had die de dag van de release al gekocht voor 19,99.
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een die hard-fan, mr_a.
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:44 schreef Tokay het volgende:
Ik zie Scrut voor me als die engerd in de spiegel, bij Twin Peaks!![]()
Hey Bolko, jij óók híer?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ga even partypooper spelen en gooi deze dicht. 1 topic tegelijk, ja? Als die vol is mogen jullie hier verder.
Nee ZIJ is Nederlandsch...quote:
Geefnie hoor.....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef Z het volgende:
Nog een topic?
Ik wist niet dat dat één en hetzelfde beest was BwennieBren ..., excuses
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef pyl het volgende:
Moet je daarvoor in de wieg gelegd zijn? Ontwikkel je dat door een krakkemikkige moederbinding? Of vergt dat een bijzondere cursus?
Bedilziekte.![]()
Big Brother.quote:
Het kwartje viel wat later! Oh nee, we hebben geen kwartje meer....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Big Brother.En dan heb ik het niet over dat infantiele televisieprogrmma.
Jou dus niet Bwennie, mocht je dat onverhoopt denken.![]()
Hmmm.........ja.........nee............ik heb er wel van gehoord, maar uhm..........mummies zijn niet mijn fort, zogezegd (over Achilleshielen wil ik het niet meer hebben). Zal wel een ojaatje worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef BwennieBren het volgende:
Maar weet jij de naam van mijn mummie niet? Nou ja, mummie.....ze lag in de Venen.
Heeeeeeey wycquote:Op woensdag 28 september 2005 11:26 schreef wyccie het volgende:
Hoi
Dat is toch het veenlijkje met rood haar. Haar naam begint met Ie dacht ik.
O ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
Het is het meisje van Yde.
Let op je woorden, wyccie. Het is verboden zo te denken...........quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat andere topic wel grappig.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Z het volgende:
Moet je kaarten reserveren voor die expositie over de Gebroeders van Limburg?
http://www.museumhetvalkh(...)g/content/bezoek.htmquote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Z het volgende:
Moet je kaarten reserveren voor die expositie over de Gebroeders van Limburg?
Heb je niet nog een paar vakantiekiekjes?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
Zo ik ben uitverkocht met mijn oude lijken....
Huh waarom? Interessant is misschien een beter woord. Of leerzaam.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Let op je woorden, wyccie. Het is verboden zo te denken...........![]()
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef wyccie het volgende:
Huh waarom? Interessant is misschien een beter woord. Of leerzaam.
Ik zei al in het ander topique toen pyl las: "ik heb nog een dummie in de aanbieding" dat ik geen foto's meer zou plaatsen van mezelfquote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb je niet nog een paar vakantiekiekjes?![]()
Ja, natuurlijk heb je gelijk, Z.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Ach Pyl, in principe is het een raad-je-plaatje-voor-dummies-thema-topic, dus eigenlijk een dubbeltopic ... Ik zou zeggen, maak je niet te druk!
Ach ze proberen hun werk te doen, denk ik maar. We kunnen toch wel hier verder met de uitgestorven dieren en mising links?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.![]()
Een wannabe-Napoleon?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef BwennieBren het volgende:
Ik doe nog een laatste voordat ik ga rusten in de bedde:
[afbeelding]
mais bien sur... et la vie est dure sans du confiturequote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef pyl het volgende:
Da's een bekend moordenaartje................maar van wie ook alweer?
Gavrilo Princip is het niet, hè? En John Wilkes Booth evenmin. Ergens daartussenin..........![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef BwennieBren het volgende:
mais bien sur... et la vie est dure sans du confiture
sorry kon het niet laten pyl
quote:En zeer zeker geen moordenaar...
Jazeker!quote:
Pen en papier op het nachtkastje, Bwennie - en als je in sluimertoestand een mummie te binnen schiet even een notitie maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve luitjes, ik ga mijn bedde weer even in om te rusten.
Vandaar ook de fotoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef pyl het volgende:
Bij deze foto krijg ik nou enorme Lucky Luke associaties...........
En weer een borrel-note-je erbij voor pyl...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef pyl het volgende:
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.![]()
Het is een begin.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Calamity Jane alleen als de film met Doris Day,![]()
Ikke alleen uit 'Lucky Luke'...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Calamity Jane alleen als de film met Doris Day,![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Treinhomo het volgende:
En weer een borrel-note-je erbij voor pyl...
's kijken of we Nuongirl kunnen verleiden tot het lekken van wat note-info m.b.t. de vaste users hier...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ga je dan ook in het 'hoeveel notes heb ik topic' posten Pyl?
Uhm........bestaat dat en zo ja, wat is het en waar kan ik het vinden?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ga je dan ook in het 'hoeveel notes heb ik topic' posten Pyl?
Volgens mij is die schreef nog veranderlijker dan 't weer...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Als ik hier ooit over de schreef ben gegaan, dan wil ik die schreef weleens zien.![]()
Dat gaat ook je notes in hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef pyl het volgende:
Ik vind Nuongirl stiekem wel leuk, eigenlijk.Ik meen het! Altijd zo onbevangen en nuchter en gezegend met en goed gevoel voor humor. En ze weet ook nog 'ns wat.
![]()
Even testen of je slechte notes kunt compenseren met goede.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Z het volgende:
Dat gaat ook je notes in hoor!
tsss. da's mijn geliefde..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nieuwe naam voor Peaceman: Peacespam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |