Ik ben niet zo tekstvastquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel coupletten van het Wilhelmus kun jij boeren Scrut?
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef wyccie het volgende:
Jullie missen Tong nog.... die kan heeeeel hard boeren.
Vrouwen die flink kunnen boeren zijn ook okéquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peacequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is ook net een vent zeg. Loopt steeds de topics vol te kotsen.
Het blijft gewoon een mooi plaatjequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peace![]()
![]()
Wat heb je toch tegen Eliza? Is toch een hartstikke aardige griet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Het is ook steeds om hetzelfde plaatje..... Peace![]()
![]()
En Tokay weigert te komen geloof ik. Blijft weinig vrouwvolk over zo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee... ik mag niet meer meedoen....![]()
![]()
Vind je het gek met zo'n TTquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Tokay weigert te komen geloof ik. Blijft weinig vrouwvolk over zo.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een mooi plaatje![]()
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!quote:
Nee !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!
Ken je haar persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen Eliza? Is toch een hartstikke aardige griet?
Nou zo blijven hier inderdaad alleen maar mannen overquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee wij mannen moeten ons voor Neanderthaler uit laten maken door jullie! Ga dan!
Jij bent tenminste nog lief voor mequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.![]()
Tuurlijk. Gister nog met haar een vodkaatje gedronken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk?Aan het plaatje kan ik niet zien of ze aardig is.
Dat ken ik alleen van Aretha Franklinquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
(You make me feel like a) Natural Woman ken je vast wel.
Helaas...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Joni Mitchell?
Onder de plak!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee !!!
Nietwyccie
...
wyccie moet blijven...
De boodschap leek me duidelijk, Diaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
hmmmm Tokay, ik denk dat wij in het andere topic kunnen blijven.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb zelfs je naam in de sneeuw geplast...lief hè ?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
owquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nooit over je coke zeiken. En al helemaal niet opsnuiven als je het toch doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ga je winden toch in de fik steken, joh!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ken ik alleen van Aretha Franklin
En niemand stribbelt tegen behalve Wycciequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
De boodschap leek me duidelijk, Diaan.
Best wel koud hoor, in een grot slapen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |