Nee ZIJ is Nederlandsch...quote:
Geefnie hoor.....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef Z het volgende:
Nog een topic?
Ik wist niet dat dat één en hetzelfde beest was BwennieBren ..., excuses
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:01 schreef pyl het volgende:
Moet je daarvoor in de wieg gelegd zijn? Ontwikkel je dat door een krakkemikkige moederbinding? Of vergt dat een bijzondere cursus?
Bedilziekte.![]()
Big Brother.quote:
Het kwartje viel wat later! Oh nee, we hebben geen kwartje meer....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Big Brother.En dan heb ik het niet over dat infantiele televisieprogrmma.
Jou dus niet Bwennie, mocht je dat onverhoopt denken.![]()
Hmmm.........ja.........nee............ik heb er wel van gehoord, maar uhm..........mummies zijn niet mijn fort, zogezegd (over Achilleshielen wil ik het niet meer hebben). Zal wel een ojaatje worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef BwennieBren het volgende:
Maar weet jij de naam van mijn mummie niet? Nou ja, mummie.....ze lag in de Venen.
Heeeeeeey wycquote:Op woensdag 28 september 2005 11:26 schreef wyccie het volgende:
Hoi
Dat is toch het veenlijkje met rood haar. Haar naam begint met Ie dacht ik.
O ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
Het is het meisje van Yde.
Let op je woorden, wyccie. Het is verboden zo te denken...........quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat andere topic wel grappig.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Z het volgende:
Moet je kaarten reserveren voor die expositie over de Gebroeders van Limburg?
http://www.museumhetvalkh(...)g/content/bezoek.htmquote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Z het volgende:
Moet je kaarten reserveren voor die expositie over de Gebroeders van Limburg?
Heb je niet nog een paar vakantiekiekjes?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef BwennieBren het volgende:
Zo ik ben uitverkocht met mijn oude lijken....
Huh waarom? Interessant is misschien een beter woord. Of leerzaam.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Let op je woorden, wyccie. Het is verboden zo te denken...........![]()
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef wyccie het volgende:
Huh waarom? Interessant is misschien een beter woord. Of leerzaam.
Ik zei al in het ander topique toen pyl las: "ik heb nog een dummie in de aanbieding" dat ik geen foto's meer zou plaatsen van mezelfquote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb je niet nog een paar vakantiekiekjes?![]()
Ja, natuurlijk heb je gelijk, Z.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef Z het volgende:
Ach Pyl, in principe is het een raad-je-plaatje-voor-dummies-thema-topic, dus eigenlijk een dubbeltopic ... Ik zou zeggen, maak je niet te druk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |