Juuste!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef pyl het volgende:
Da's Agamemnon.
Maar misschien gaan ze hem toch proberen te clonenquote:
Ik las: "ik heb nog een dummy in de aanbieding"..........quote:Op woensdag 28 september 2005 10:47 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb nog een mummy in de aanbieding:
Nee Pyl, ik post geen foto's meer van mezelf.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik las: "ik heb nog een dummy in de aanbieding"..........
Jij kunt ook maar aan één ding denken, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Tokay het volgende:
Niet echt een lustopwekkend topic........![]()
Nee ZIJ is Nederlandsch...quote:
Waarom? Jullie openen 2 x 386, dus zit maar op de blarenquote:
Ow ik vind het ook niet erg hoor, integendeelquote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Jullie openen 2 x 386, dus zit maar op de blaren
Als deze vol is, opent iemand 387 en alles klopt weer, hoor
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef pyl het volgende:
Ik zie Boymans in de verte........(denk ik). Het Nederlands Architectuurinstituut?
2x een # 386 wil zeggen dat de volgende # 388 is.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom? Jullie openen 2 x 386, dus zit maar op de blaren
Als deze vol is, opent iemand 387 en alles klopt weer, hoor
Is goed voor de conditie!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef Tokay het volgende:
Ik ren me suf tussen al die topics.
Misschien bedoelt His Lordship # 386 a en # 386 b, pyl.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef pyl het volgende:
2x een # 386 wil zeggen dat de volgende # 388 is.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Z het volgende:
Is goed voor de conditie!
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Misschien bedoelt His Lordship # 386 a en # 386 b, pyl.
Verraderquote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
Eens even kijken.................... ja, een note erbij voor Tokay én ook een voor Diaan (spotten met gezag in functie).
Ook voor Scrut een note - eveneens wegens spotten met gezag in functie.quote:
Ik sta er goed op bij de mods, van mij hebben ze bloemen gekregenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
Eens even kijken.................... ja, een note erbij voor Tokay én ook een voor Diaan (spotten met gezag in functie).
Dat had je nou niet moeten zeggen.......quote:
Ach ik lees De Volkskrant. Die noemden Catherine Keyl en Willeke Alberti nav de start van de dagelijkse talkshow bij Max, twee veenlijken.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Ook voor Scrut een note - eveneens wegens spotten met gezag in functie.
Zo spreek je niet over een mod!![]()
Hey, die passen in onze serie!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ik lees De Volkskrant. Die noemden Catherine Keyl en Willeke Alberti nav de start van de dagelijkse talkshow bij Max, twee veenlijken.
Hoezo? krijg ik nu een note omdat ik een geliefde van het gezag beledig?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen.......![]()
Heb je gisteren dat laatste item gezien in het Journaal van 20:00 u.?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ik lees De Volkskrant. Die noemden Catherine Keyl en Willeke Alberti nav de start van de dagelijkse talkshow bij Max, twee veenlijken.
Nee Scrut, ik trap dus niet meer in je grauwe flapjes...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik maar weer weggaan?
Mn eerste notequote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mn eerste notebij hoeveel notes heb ik iets gewonnen?
Niet gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 14:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb je gisteren dat laatste item gezien in het Journaal van 20:00 u.?
Die Belgenmop?
Heerlijk, vooral dat sarcasme van Philip Freriks.![]()
Gister trapte je er wel flink inquote:Op woensdag 28 september 2005 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee Scrut, ik trap dus niet meer in je grauwe flapjes...![]()
Men zou gisteren de ring van Antwerpen afsluiten vanaf 19:00 u. wegens grote schoonmaakwerkzaamheden. Dat was ook al groots aangekondigd, zodat iedereen er rekening mee kon houden...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:04 schreef pyl het volgende:
Okay Tokay, voor de draad ermee. Vertel die Belgenmop!![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Men zou gisteren de ring van Antwerpen afsluiten vanaf 19:00 u. wegens grote schoonmaakwerkzaamheden. Dat was ook al groots aangekondigd, zodat iedereen er rekening mee kon houden...
Was 'de schoonmaakploeg' dus abusievelijk gistermorgen om 07:00 u. begonnen aan de klus.![]()
Ring afgezet, gigantische files, paniek in de tent.
Zegt Freriks, met een gemeen lachje, "zoiets zal in Nederland dus echt nooooooooit gebeuren...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |