Ach ze proberen hun werk te doen, denk ik maar. We kunnen toch wel hier verder met de uitgestorven dieren en mising links?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.![]()
Een wannabe-Napoleon?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef BwennieBren het volgende:
Ik doe nog een laatste voordat ik ga rusten in de bedde:
[afbeelding]
mais bien sur... et la vie est dure sans du confiturequote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef pyl het volgende:
Da's een bekend moordenaartje................maar van wie ook alweer?
Gavrilo Princip is het niet, hè? En John Wilkes Booth evenmin. Ergens daartussenin..........![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:57 schreef BwennieBren het volgende:
mais bien sur... et la vie est dure sans du confiture
sorry kon het niet laten pyl
quote:En zeer zeker geen moordenaar...
Jazeker!quote:
Pen en papier op het nachtkastje, Bwennie - en als je in sluimertoestand een mummie te binnen schiet even een notitie maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef BwennieBren het volgende:
Nou lieve luitjes, ik ga mijn bedde weer even in om te rusten.
Vandaar ook de fotoquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef pyl het volgende:
Bij deze foto krijg ik nou enorme Lucky Luke associaties...........
En weer een borrel-note-je erbij voor pyl...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef pyl het volgende:
Zeker. Ik ben het dan ook geheel met je eens. Maar er zijn hier ook lieden op het forum die willen "ingrijpen" zodra zij zien dat users ergens plezier in hebben, ook al was dat nog zo leerzaam. Dat zij daarbij bovendien een toon aanslaan die Roland Freisler niet zo misstaan (weet je wie dat was?) maakt het allemaal volstrekt onverteerbaar, wat mij betreft.![]()
Het is een begin.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Calamity Jane alleen als de film met Doris Day,![]()
Ikke alleen uit 'Lucky Luke'...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Calamity Jane alleen als de film met Doris Day,![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Treinhomo het volgende:
En weer een borrel-note-je erbij voor pyl...
's kijken of we Nuongirl kunnen verleiden tot het lekken van wat note-info m.b.t. de vaste users hier...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ga je dan ook in het 'hoeveel notes heb ik topic' posten Pyl?
Uhm........bestaat dat en zo ja, wat is het en waar kan ik het vinden?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Z het volgende:
Ga je dan ook in het 'hoeveel notes heb ik topic' posten Pyl?
Volgens mij is die schreef nog veranderlijker dan 't weer...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Als ik hier ooit over de schreef ben gegaan, dan wil ik die schreef weleens zien.![]()
Dat gaat ook je notes in hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:10 schreef pyl het volgende:
Ik vind Nuongirl stiekem wel leuk, eigenlijk.Ik meen het! Altijd zo onbevangen en nuchter en gezegend met en goed gevoel voor humor. En ze weet ook nog 'ns wat.
![]()
Even testen of je slechte notes kunt compenseren met goede.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Z het volgende:
Dat gaat ook je notes in hoor!
tsss. da's mijn geliefde..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nieuwe naam voor Peaceman: Peacespam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |