quote:
Ja hoor, ik was wel even een beetje sip, moet ik eerlijk bekennen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu weer alles goed, Playstationmaatje?
Het is een blauw of rood wodka drankje, dat lekker wegdrinkt, alsof het frisdrank is. Erg lekker kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef dolle_hond het volgende:
wat is WKD?
ik drink mijn wodka alleen puur, mag dat ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is een blauw of rood wodka drankje, dat lekker wegdrinkt, alsof het frisdrank is. Erg lekker kan ik je vertellen.
[afbeelding]
This might cheer you up:quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was wel even een beetje sip, moet ik eerlijk bekennen...![]()
Tuurlijk mag dat, no problem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik drink mijn wodka alleen puur, mag dat ook
quote:
okquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, no problem.Dit is denk ik ook meer een vrouwendrankje.
![]()
Slaap lekker Dolle en tot morgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
maar morgen dan of zo
ik ga nu slapen
truste en tot morgen
Ik ken alleen Tapestry van Don McLean....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Tokay het volgende:
Voor wyccie: mevrouw was zelf gek niet zo heel bekend en succesvol als zangeres, maar de liedjes die ze voor anderen schreef werden wereldhits. Daardoor kent iedereen haar naam.
Haar meest succesvolle eigen album heet Tapestry, en kwam begin jaren zeventig uit.
In de jaren tachtig zette ze zich vooral in voor het milieu, en voor de Democratische partij.
Ik kon het niet uitstaan dat ik het niet wist en heb het even opgezocht. Ik (her)ken haar naam niet, haar liedjes wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Tokay het volgende:
Voor wyccie: mevrouw was zelf gek niet zo heel bekend en succesvol als zangeres, maar de liedjes die ze voor anderen schreef werden wereldhits. Daardoor kent iedereen haar naam.
Haar meest succesvolle eigen album heet Tapestry, en kwam begin jaren zeventig uit.
In de jaren tachtig zette ze zich vooral in voor het milieu, en voor de Democratische partij.
Hmmmmmmm.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ken alleen Tapestry van Don McLean....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |