Fantastisch, eindelijk weer wat leuks bij BB. Rob en Joost volledig para!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef Marrije het volgende:
Roel zei dat ie de RP gek ging maken, Rob staat op scherp!!!
Die mag sowieso gewoon roken. RPquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Dat ze nog steeds denken dat Ralph óók rookt
Nee hoor, geen enkele genomineerde mag roken. Ook Ralph en Lieske niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die mag sowieso gewoon roken. RP![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ralph is genomineerd dus mag sowieso niet roken ....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ja, want toen Rob daar bovenop di eplank voelde, zat het microfoontje los! Dus had Rob zijn schuilplaats ontdektquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef Falco het volgende:
Ze zijn nu al gek! Rob denkt dat Roel iets verstopt had op de WC en dat Tanja een shaggie gedraaid heeft!
Nee, ralph, Roel, Tanja en nathalie mogen niet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dabdoekkamer syndroom. Zullen we de komende 3 dagen veel meer last van krijgen ivm dat leren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Waarom is het geluid in de woonkamer nu zo KUT
Voorbereidingen aan het treffen voor als Ralph donderdag het huis uitkomtquote:
Vooral bij Chantal die nog steeds geen woord zegt over het feit dat zij het over moet nemen van Tanja als Tanja een peuk opsteekt.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorbereidingen aan het treffen voor als Ralph donderdag het huis uitkomt
Ja klopt..i remember now.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, geen enkele genomineerde mag roken. Ook Ralph en Lieske niet.
haha jij zit ook nog steeds te wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vooral bij Chantal die nog steeds geen woord zegt over het feit dat zij het over moet nemen van Tanja als Tanja een peuk opsteekt.
en dan express de deur barriceren zoals hij daarvoor ook deed ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
Het zou heerlijk zijn als Roel eerst even naar de wc ging, daarna onder de douche om daarna even lekker in de jacuzzie te gaan liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
haha jij zit ook nog steeds te wachten
Zo zal het niet werken. Ik neem toch aan dat Tanja het vantevoren moet aangeven dat ze wil ruilen. Eerst gaan roken, dan betrapt worden om vervolgens te willen ruilen, kan natuurlijk niet. Dan is de opdracht mislukt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vooral bij Chantal die nog steeds geen woord zegt over het feit dat zij het over moet nemen van Tanja als Tanja een peuk opsteekt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorbereidingen aan het treffen voor als Ralph donderdag het huis uitkomt
In dit geval is dat dan verwijtbaar gedrag van de anderen die zijn *vergeten* haar in te lichten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zal het niet werken. Ik neem toch aan dat Tanja het vantevoren moet aangeven dat ze wil ruilen. Eerst gaan roken, dan betrapt worden om vervolgens te willen ruilen, kan natuurlijk niet. Dan is de opdracht mislukt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dan express de deur barriceren zoals hij daarvoor ook deed ...![]()
Hij 'moest' niets. Heel misschien zou ie dan met ¤ 8.500 ook wel genoegen nemen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Roel mag echt megablij zijn dat ie al klaar is, als ie nu nog een stuk of 3 zou moeten roken bijvoorbeeld, zou dat nagenoeg onmogelijk zijn sinds het verscherpte toezicht van de RP
dat neem ik ook aan maar ze zei net steeds dat ze wel ff ging vragen hoe dat zat met stiekum rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zal het niet werken. Ik neem toch aan dat Tanja het vantevoren moet aangeven dat ze wil ruilen. Eerst gaan roken, dan betrapt worden om vervolgens te willen ruilen, kan natuurlijk niet. Dan is de opdracht mislukt.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een U2 album: "Daarop staan die twee hitten hè?"
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Zo, weer ff bijgelezen.
En wat een anti-Tanja uitzending vanavond.BB blijft verbazen.
Op alle streams hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
geluid is weer bagger helft streams..
ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leukerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kijk het niet meer op TV en zo
Ik vind er geen klap meer an.
Het is net Beaker van de muppets met die mond...quote:
Ja ineens net na posten allesquote:
Dat is door Bridget tijdens de live uitzending toch al vertedl?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dit geval is dat dan verwijtbaar gedrag van de anderen die zijn *vergeten* haar in te lichten.
Correctie op ALLE streams op dit moment!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
Tanja zender tsjekken ?? afijn.. het was niet te verstaan .. geluid is weer bagger helft streams..
Zat ook met een lichte verbazing te kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
Die is goed!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is net Beaker van de muppets met die mond...![]()
Het zit niet meequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ineens net na posten alles
Ze moeten ons wel hebben he.. bagger geluid, traag forum .. lekker dan![]()
REGIE smsen naar 1010 helpt mssquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we niet een Hotline naar de regie van BB
hahahahahaha rol van de bank af hier!quote:
Ja ik begrijp dat het nu even lachen is/was met dat rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leuker
die is al jaren geleden afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
REGIE smsen naar 1010 helpt mss
(ik heb het nog niet geprobeerd)
Ja, iddquote:
Ben in staat om vanuit Hengelo naar Aalsmeer te karren en hoofd regie op z'n bek te slaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze nou niet door dat ze hoognodig iets moeten doen aan dat dagboekkamersyndroom?
Anders zitten we echt de komende 3 dagen met dit geluid te kloten.
Roel en Ralph zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, idd
Waar blijft het geluid?
Kon wel verstaan dat Tanja Roel confronteerde met z'n badjas aan de badkamerdeur.
Roel beweert glashard dat 'ie dat al 5 weken zo doet, en kijkt Ralph aan, waarop Ralph zegt dat hij dat ook al 5 weken doet. Toen was het stil.![]()
Geeft niet. Bedankit voor de beakers... ik ga morgen ff photoshoppenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Flakkie01 het volgende:
[afbeelding]
nattie lie heeft hetzelfde mondje![]()
Edit : shit te laat
Ik word gek van dat geluid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze nou niet door dat ze hoognodig iets moeten doen aan dat dagboekkamersyndroom?
Mss doen ze het wel xpres om ons te sarrenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Geen fake, helaas voor Nathalie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Die is goed!!!!!!!
(is geen fake neem ik aan?)
Jammer dat ze haar mond niet nog iets open had, maar dit is de beste tot nu toe
Tja, ten tijde van BB2 had ik ook zo'n decoder en toen was het 1000x beter dan nuquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
godverdomme , ik betaal nog voor die belachelijke slechte regie ook
(bij gebrek aan verstaanbare streams)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Ralph en Roel samen zijn 2 handen op 1 buik... dan is Ralph leuk. Vooral toen Roel zo dronken was en Ralph alleen maar droge opmerkingen maakte. Jammer dat het duo R2 (D2) misschien na donderdag niet meer bestaat...
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
alles staat op 10 en je hoort nog bijna niks.
Zo moeilijk moet het nog niet zijn.
Niet alleen de regie maar ook hummie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben in staat om vanuit Hengelo naar Aalsmeer te karren en hoofd regie op z'n bek te slaan![]()
![]()
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ten tijde van BB2 had ik ook zo'n decoder en toen was het 1000x beter dan nu
ik was al niet BB'dquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het nu even lachen is/was met dat roken
Maar ik zet er niet eens de streams meer voor aanIk ben ont-BB'd
![]()
Toen werd het door worldonline verzorgdquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....
maargoed ik betaal er nu niet echt specifiek voor want het zit eigenlijk gewoon ineens gratis bij het versatelpakket
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
(bij gebrek aan verstaanbare streams)
Ralph was ook totaal onzichtbaar in de uitzending van vandaag.
Net zo alert als de RPquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen fake, helaas voor Nathalie.
Maar inderdaad nog niet helemaal goed, we blijven alert
het klinkt als trik trakquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef style het volgende:
Wat is dat ergerlijke getik wat ik wel kan horen?
Toch kan ik me herinneren dat het veel sneller werd opgelost als dat gebeurde (iig bij BB2) mss heb ik het mis hoor maar nu is het toch een stuk erger dan bij vorige editiesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.
casema hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toen werd het door worldonline verzorgd
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is net Beaker van de muppets met die mond...![]()
Maar dan hoeft het toch niet zo slecht zijn, erge slechte reclame voor talpaquote:
Mee eens.Tussen hem en Naatje zit ook totaal geen spanning.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.
Hoewel het een toffe gozer is, zou het voor het programma dramatisch zijn als hij erin blijft ten koste van Lieske of Roel. De laatste twee zorgen voor veel irritaties en komische momenten bij hun medebewoners, dus die moeten zeker blijven. Het is jammer voor Ralph.
Hmm...dan laat mijn geheugen het een beetje in de steek, tis ook 5 jaar terugquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....
Ik had Roel bij zijn eerste peuk al gesnapt. Heb ik ergens een cap van liggen, eitjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef KRIBBET het volgende:
Net zo alert als de RPZet je wel een petje op
![]()
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbijquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ralph mag blijven. Zou voor mij reden zijn om doorgestoken kaart te vermoeden, zo onzichtbaar is 'ie.
Dat zou kunnen ja! Dan zijn het de dobbelstenen die ik hoor.quote:
Ralph de onzichtbare BB manquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.
Hoewel het een toffe gozer is, zou het voor het programma dramatisch zijn als hij erin blijft ten koste van Lieske of Roel. De laatste twee zorgen voor veel irritaties en komische momenten bij hun medebewoners, dus die moeten zeker blijven. Het is jammer voor Ralph.
En grote kans dat Roel veel meer stemmetjes meer zal krijgen ivm de geheime missiequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
De camera's zijn dan ook op tilt want er gebeurt niets... Volgens mij hebben ze alleen oog voor DBK als er iemand inzit....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Het geluid is nog steeds niet goed, welterusten![]()
Ik mag hem zelf ook wel hoor, zeker in vergelijking met anderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij Roel en Lieske verslaat, dat zijn geloof ik toch wel een beetje de favorieten van het publiek, allebei ook vaak en leuk in beeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
hahah dat zou leuker zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja! Dan zijn het de dobbelstenen die ik hoor.
Ik vond het wel wat van zweepslagen weghebben![]()
Slaap lekker, meissie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Het geluid is nog steeds niet goed, welterusten![]()
Het gaat weer iets sneller, maar het kan zo weer traag zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
Even afkloppen maar valt het jullie ook op dat eindelijk de boel een beetje vlotter gaat op FOK?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trustenwij houden voor jou de boel wel goed in de gaten
Het lijkt beter te gaan. Misschien dat velen zijn afgehaakt en dat het nu minder druk is. Fok schijnt drukte niet aan te kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
Even afkloppen maar valt het jullie ook op dat eindelijk de boel een beetje vlotter gaat op FOK?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had Roel bij zijn eerste peuk al gesnapt. Heb ik ergens een cap van liggen, eitje![]()
Dat zijn vast alleen de internetters die de streams volgen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel.
Eej .. nu je't zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Was die grote gestreepte bal er altijd al trouwens?
Iteejer is er flink mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trustenwij houden voor jou de boel wel goed in de gaten
Weet ik niet. Hij won toch ook van Menno en Rikkert en Linda, dus zo ver zullen die polls er niet vanaf zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zijn vast alleen de internetters die de streams volgen.
Volgens mij lag die buiten... (soort zitzak)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Bedank hem dan maar namens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Iteejer is er flink mee bezig geweest.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Jij ging toch nog niet slapenquote:
Dat ding viel mij inderdaad ineens ook op.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef riri het volgende:
Lieske is helemaal niet zo favoriet hoor
Haiquote:
maar toen was ie nog vaak op tv de afgelopen week helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij won toch ook van Menno en Rikkert en Linda, dus zo ver zullen die polls er niet vanaf zitten.
Ja al 30 min (ruim zelfs)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het geluid is al een tijd klote begrijp ik..?![]()
dat zegt over de uitslag donderdag nietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Stond voor een paar dagen geleden nog op nummer 1 in de talpa poll. Door Roel's rookactie deze week is dat gewisseld. Nu staan ze 1 (Roel) en 2 (Lieske) ... daarna een tijdje niets en dan komt Ralph.
Ach .. het gaat strakjes toch om de "betalende stemmers" ... of wat Hummie vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Stond voor een paar dagen geleden nog op nummer 1 in de talpa poll. Door Roel's rookactie deze week is dat gewisseld. Nu staan ze 1 (Roel) en 2 (Lieske) ... daarna een tijdje niets en dan komt Ralph.
Ik zat te slapen, verveel me rot.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij ging toch nog niet slapenIk had het tegen Marije
M'n 'contactpersoon' is offline op MSN, dus ik kan niks vragen.quote:
Hej inside informatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
M'n 'contactpersoon' is offline op MSN, dus ik kan niks vragen.
Dat laatste zou heer goed kunnen ja. Als Ralph er wle uitgaat zijn er nog maar 4 jongens over, tegen 7 meiden. Het zou kunnen dat ze dat niet willen en dus Lieske exit laten gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. het gaat strakjes toch om de "betalende stemmers" ... of wat Hummie vindt.
Nou, idd. M8isschien haak ik dan wel weer snel af, zeker als er niet aan gewerkt wordt...(hint)...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja al 30 min (ruim zelfs)
EDIT: en de beelden zijn ook niet echt superinteressant
Nee, maar jij zei dat Lieske niet zo favoriet is. Volgens de polls is ze dat dus wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef riri het volgende:
[..]
dat zegt over de uitslag donderdag niets
Ik denk het niet, je laat een smaakmaker als lieske niet gaan om de verhouding te herstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zou heer goed kunnen ja. Als Ralph er wle uitgaat zijn er nog maar 4 jongens over, tegen 7 meiden. Het zou kunnen dat ze dat niet willen en dus Lieske exit laten gaan.
Wreed!quote:
Ik geef je groot gelijk, het duurt echt al heel lang met dat slechte geluid dus een dikke welterusten en morgen is het hopelijk iets beterquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef kwakveense het volgende:
ik druk echt hard mijn dopje sin mijn oren en hoor nog geen kut...alleen josti als ie alleen aan t praten is wel.
roel is echt onverstaanbaar nu...die praat altijd al zachtjes...
ik ga maar slapen denk.....nu echt
Tanja moet dr nest in en dr snavel houden en zich niet overal mee bemoeienquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zegt dat ze alle kaarsen straks uit doet. Joost zegt dat die voor de rokers zijn, waarop Tanja meld dat ze de aansteker heeft en ze dus maar bij haar moeten komen.
En als er iemand wordt betrapt dat zij dan ook gaat roken.
Vette disclaimer want het is echt amper te verstaan.
Dan zou ik eisen dat Tanja die aansteker ook inlevert, want zij mag ook niet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zegt dat ze alle kaarsen straks uit doet. Joost zegt dat die voor de rokers zijn, waarop Tanja meld dat ze de aansteker heeft en ze dus maar bij haar moeten komen.
Mijn oren zijn ook plat, nu.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef kwakveense het volgende:
ik druk echt hard mijn dopje sin mijn oren en hoor nog geen kut...alleen josti als ie alleen aan t praten is wel.
roel is echt onverstaanbaar nu...die praat altijd al zachtjes...
ik ga maar slapen denk.....nu echt
preciesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik eisen dat Tanja die aansteker ook inlevert, want zij mag ook niet roken.
Daar zat Joost ook nog over te slijmen, maar niks, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik eisen dat Tanja die aansteker ook inlevert, want zij mag ook niet roken.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar Scanman, ik kan me herrineren dat een van jouw favorieten toch ook Ralph was/is..?
Ik ben het er wel mee eens, dat Ralph exit mag gaan.
De genomineerden zie wat mij betreft allemaal het liefst tot het einde, maarja het is niet anders.
Ik vind hem een okégozer, maar ik zie liever Roel en Lieske nog blijven!
Lieske zorgt voor genoeg irritaties bij de rest van de vrouwen en dat moeten we hebben..![]()
Roel is interessanter als Ralph en geeft meer aanleiding tot wrijvingen
![]()
Denk niet dat ik dit nog ga meemaken vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die het niet opgeven: let op je speakervolume als straks ineens het schuifje van de regie word opengegooid
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die het niet opgeven: let op je speakervolume als straks ineens het schuifje van de regie word opengegooid
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dit nog ga meemaken vandaag.
Klopt... normaal mag hij van mij de finale halen. Maar nu, door die massale anti-Lieske actie van die roddeltantes moet Lieske zeer zeker blijven en die meiden er één voor éé uitspelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar Scanman, ik kan me herrineren dat een van jouw favorieten toch ook Ralph was/is..?
Ze wil zelf ook roken als er iemand wordt betrapt. Echt, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef Speedski het volgende:
Waarom is Tanja zo druk bezig met zieltjes winnen ??? Alsof ze leider is van de RP ! Laat haar gewoon maar lekker in een hoekje zitten met al haar zakken chips en al haar andere troep.
Succes ermeequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar beginnen aan mijn slaapritueel....
hmm..weet niet welke stream dat was maar ik zat hele tijd op 3 en heb niets gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
hoorde een hele harde plop door me home cinemadingus komen uit de streams....denk dat het einde nadert ...van dat kutgeluid...
Ik niet meer ga slapenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachten
Hoorde ik ook ja en ook de peuk die ze begin vd avond heeft gedraaid moet ze inleveren,quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar zat Joost ook nog over te slijmen, maar niks, volgens mij.
Hij gaat het nog wel melden straks, aan de rest.
* CartWOman ook en heeft niet voor niets een flesje Wodkaplus opengemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachten
Suc6quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet meer ga slapen![]()
1+3
2+4 zijn dezelfde streams.
Om te mogen autorijden moet je een rijbewijs halen. Jammer toch dat iedere achterlijke zomaar moeder kan wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze wil zelf ook roken als er iemand wordt betrapt. Echt, ik weet het zeker.
Tanja: als ik had geweten dat ik magnetronmaaltijden zou krijgen had ik niet meegedaan.
Roel probeert haar tevergeefs te overtuigen dat ze echt wel voedingsstoffen bevatten en de straling niet gevaarlijk is.
Ik heb al 3 keer gehoord: "Dat geloof ik niet"
maar van die vreemden straling word ik ziekquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die magnetron maaltijden van de AH zijn volgens mij een van de beste maaltijden!
Niets mis mee idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die magnetron maaltijden van de AH zijn volgens mij een van de beste maaltijden!
Bij gebrek aan boeiende streams: Ik koop ze ook regelmatigquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die peuk was volgens mij een grapje tegen Joost; die heeft ze wél teruggedaan in het pakje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoorde ik ook ja en ook de peuk die ze begin vd avond heeft gedraaid moet ze inleveren,
ze lijkt het nog niet echt van plan![]()
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar van die vreemden straling word ik ziek![]()
![]()
![]()
![]()
Proostquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman ook en heeft niet voor niets een flesje Wodkaplus opengemaakt.![]()
Ik dacht dat jij haar veel lager zou inschattenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weet
Je zou toch denken dat ieder mens boven de 20 jaar dat wel weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weet
Studentquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Roel is echt fanatiek over de magnetron.
Er zitten nog een paar in de DBK te leren, die komen zo terug, dan moet er nóg een ploeg van 3.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uhm de rest ligt zeker al in bed??
Het is echt volkomen zinloos. Je kunt net zo goed een discussie met een deurmat gaan voeren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef kwakveense het volgende:
echt, ze wil dat er bewezen wordt dat magentron voedsel neit schadelijk is.
roel's uitleg dat je alleen het water in voedsel opwarmt en dat er dus niks met het voedsel egbeurt is niet genoeg...
hij geeft eht nu op...denk ik
Ja, hij eet alleen uit de magnetron heeft 'ie al eens gezegd.quote:
ze kunnen liplezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
waarom kunnen jullie gesprekken volgen..... ik heb alleen maar baggergeluid......
Omdat sommige mss via een hoofdtelefoon luisterenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
waarom kunnen jullie gesprekken volgen..... ik heb alleen maar baggergeluid......
Die kun je nog lekker uitkloppen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt volkomen zinloos. Je kunt net zo goed een discussie met een deurmat gaan voeren.
Een paar tikfoutjes gaat nog, maar het is wel erg met jou in je laatste paar berichtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:44 schreef kwakveense het volgende:
jammer dat tanje het gewoon neit zou snapent als roel zou zeggen:
de microglven zorgen da de watermoleculen neller gaan bewegen, daardoor ontstaat warmte en wordt je eten warm...
ze denkt nog steeds dat die microgolven kankervrwkkende straling achterlaten op je eten...
Was ook vage actie opeens, ze wilde ook in de DBK vragen of het klopt dat alleen de RP hun moet betrappen, anders ging ze ook wel stiekem roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die peuk was volgens mij een grapje tegen Joost; die heeft ze wél teruggedaan in het pakje.
Waarom ze 'm draaide weet ik ook niet.![]()
Nu weet ik het zeker: jou streams zijn idd sneller dan de I-net versie, hier kwam het geluid 8sec later pasquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
GELUID!!!!!!!!!!!!
Zie je, ik wist het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef nachtzuster het volgende:
Was ook vage actie opeens, ze wilde ook in de DBK vragen of het klopt dat alleen de RP hun moet betrappen, anders ging ze ook wel stiekem roken.
Ik poste vrij laat, heb de inetversie ook vaak aanstaan en op verschillende streams loopt het vaak 10-30 seconden achter...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: jou streams zijn idd sneller dan de I-net versie, hier kwam het geluid 8sec later pas
ja, dat is mijn pokkelaptop....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een paar tikfoutjes gaat nog, maar het is wel erg met jou in je laatste paar berichten
Mooie TT voor topic 333quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:48 schreef Maurisico het volgende:
Kenne jullie dat nieuwe spreekwoord al: Waar rook is, is geen politie!![]()
Maar Ralph wel dan, met zijn collega'squote:Op dinsdag 27 september 2005 23:48 schreef Maurisico het volgende:
Kenne jullie dat nieuwe spreekwoord al: Waar rook is, is geen politie!![]()
En glukkig krijg je dat ook niet van sigarettenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:50 schreef kwakveense het volgende:
tanja is erg bang voor kanker.
De bitchquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef kwakveense het volgende:
tanja loopt roel zn zooi te doorzoeken!
Joost heeft haar niet meer onder controlequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:51 schreef kwakveense het volgende:
tanja loopt roel zn zooi te doorzoeken!
Zoals de TT al aangeeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Jee, wat is de rookpolitie aktief zeg![]()
Jaahahahahaquote:
Waarom doet Lieske daar niet aan mee??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |