hmm..weet niet welke stream dat was maar ik zat hele tijd op 3 en heb niets gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef versabommie het volgende:
hoorde een hele harde plop door me home cinemadingus komen uit de streams....denk dat het einde nadert ...van dat kutgeluid...
Ik niet meer ga slapenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachten
Hoorde ik ook ja en ook de peuk die ze begin vd avond heeft gedraaid moet ze inleveren,quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar zat Joost ook nog over te slijmen, maar niks, volgens mij.
Hij gaat het nog wel melden straks, aan de rest.
* CartWOman ook en heeft niet voor niets een flesje Wodkaplus opengemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachten
Suc6quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet meer ga slapen![]()
1+3
2+4 zijn dezelfde streams.
Om te mogen autorijden moet je een rijbewijs halen. Jammer toch dat iedere achterlijke zomaar moeder kan wordenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze wil zelf ook roken als er iemand wordt betrapt. Echt, ik weet het zeker.
Tanja: als ik had geweten dat ik magnetronmaaltijden zou krijgen had ik niet meegedaan.
Roel probeert haar tevergeefs te overtuigen dat ze echt wel voedingsstoffen bevatten en de straling niet gevaarlijk is.
Ik heb al 3 keer gehoord: "Dat geloof ik niet"
maar van die vreemden straling word ik ziekquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die magnetron maaltijden van de AH zijn volgens mij een van de beste maaltijden!
Niets mis mee idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die magnetron maaltijden van de AH zijn volgens mij een van de beste maaltijden!
Bij gebrek aan boeiende streams: Ik koop ze ook regelmatigquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Die peuk was volgens mij een grapje tegen Joost; die heeft ze wél teruggedaan in het pakje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoorde ik ook ja en ook de peuk die ze begin vd avond heeft gedraaid moet ze inleveren,
ze lijkt het nog niet echt van plan![]()
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar van die vreemden straling word ik ziek![]()
![]()
![]()
![]()
Proostquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
* CartWOman ook en heeft niet voor niets een flesje Wodkaplus opengemaakt.![]()
Ik dacht dat jij haar veel lager zou inschattenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weet
Je zou toch denken dat ieder mens boven de 20 jaar dat wel weetquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook zo geweldig hoe Rob (of all people) haar de les las over vlees dat je ingevroren wel een jaar kunt bewaren. Je zou toch denken dat iemand die moeder gaat worden dat wel weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |