En grote kans dat Roel veel meer stemmetjes meer zal krijgen ivm de geheime missiequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
De camera's zijn dan ook op tilt want er gebeurt niets... Volgens mij hebben ze alleen oog voor DBK als er iemand inzit....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Het geluid is nog steeds niet goed, welterusten![]()
Ik mag hem zelf ook wel hoor, zeker in vergelijking met anderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij Roel en Lieske verslaat, dat zijn geloof ik toch wel een beetje de favorieten van het publiek, allebei ook vaak en leuk in beeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
hahah dat zou leuker zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja! Dan zijn het de dobbelstenen die ik hoor.
Ik vond het wel wat van zweepslagen weghebben![]()
Slaap lekker, meissie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Het geluid is nog steeds niet goed, welterusten![]()
Het gaat weer iets sneller, maar het kan zo weer traag zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
Even afkloppen maar valt het jullie ook op dat eindelijk de boel een beetje vlotter gaat op FOK?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trustenwij houden voor jou de boel wel goed in de gaten
Het lijkt beter te gaan. Misschien dat velen zijn afgehaakt en dat het nu minder druk is. Fok schijnt drukte niet aan te kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
Even afkloppen maar valt het jullie ook op dat eindelijk de boel een beetje vlotter gaat op FOK?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had Roel bij zijn eerste peuk al gesnapt. Heb ik ergens een cap van liggen, eitje![]()
Dat zijn vast alleen de internetters die de streams volgen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel.
Eej .. nu je't zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Was die grote gestreepte bal er altijd al trouwens?
Iteejer is er flink mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trustenwij houden voor jou de boel wel goed in de gaten
Weet ik niet. Hij won toch ook van Menno en Rikkert en Linda, dus zo ver zullen die polls er niet vanaf zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zijn vast alleen de internetters die de streams volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |