ik was al niet BB'dquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat het nu even lachen is/was met dat roken
Maar ik zet er niet eens de streams meer voor aanIk ben ont-BB'd
![]()
Toen werd het door worldonline verzorgdquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....
maargoed ik betaal er nu niet echt specifiek voor want het zit eigenlijk gewoon ineens gratis bij het versatelpakket
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
(bij gebrek aan verstaanbare streams)
Ralph was ook totaal onzichtbaar in de uitzending van vandaag.
Net zo alert als de RPquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Geen fake, helaas voor Nathalie.
Maar inderdaad nog niet helemaal goed, we blijven alert
het klinkt als trik trakquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef style het volgende:
Wat is dat ergerlijke getik wat ik wel kan horen?
Toch kan ik me herinneren dat het veel sneller werd opgelost als dat gebeurde (iig bij BB2) mss heb ik het mis hoor maar nu is het toch een stuk erger dan bij vorige editiesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.
casema hierquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toen werd het door worldonline verzorgd
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is net Beaker van de muppets met die mond...![]()
Maar dan hoeft het toch niet zo slecht zijn, erge slechte reclame voor talpaquote:
Mee eens.Tussen hem en Naatje zit ook totaal geen spanning.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.
Hoewel het een toffe gozer is, zou het voor het programma dramatisch zijn als hij erin blijft ten koste van Lieske of Roel. De laatste twee zorgen voor veel irritaties en komische momenten bij hun medebewoners, dus die moeten zeker blijven. Het is jammer voor Ralph.
Hmm...dan laat mijn geheugen het een beetje in de steek, tis ook 5 jaar terugquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....
Ik had Roel bij zijn eerste peuk al gesnapt. Heb ik ergens een cap van liggen, eitjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef KRIBBET het volgende:
Net zo alert als de RPZet je wel een petje op
![]()
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbijquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ralph mag blijven. Zou voor mij reden zijn om doorgestoken kaart te vermoeden, zo onzichtbaar is 'ie.
Dat zou kunnen ja! Dan zijn het de dobbelstenen die ik hoor.quote:
Ralph de onzichtbare BB manquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is volkomen onzichtbaar op de streams zelfs.
Hoewel het een toffe gozer is, zou het voor het programma dramatisch zijn als hij erin blijft ten koste van Lieske of Roel. De laatste twee zorgen voor veel irritaties en komische momenten bij hun medebewoners, dus die moeten zeker blijven. Het is jammer voor Ralph.
En grote kans dat Roel veel meer stemmetjes meer zal krijgen ivm de geheime missiequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
De camera's zijn dan ook op tilt want er gebeurt niets... Volgens mij hebben ze alleen oog voor DBK als er iemand inzit....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Het geluid is nog steeds niet goed, welterusten![]()
Ik mag hem zelf ook wel hoor, zeker in vergelijking met anderen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij Roel en Lieske verslaat, dat zijn geloof ik toch wel een beetje de favorieten van het publiek, allebei ook vaak en leuk in beeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch staat ie op vele polls op de derde plaats, achter Lieske en Roel. Het is ook zwaar klote dat de top 3 genomineerd staat zonder een van de anderen erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |