Jaquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een U2 album: "Daarop staan die twee hitten hè?"
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Zo, weer ff bijgelezen.
En wat een anti-Tanja uitzending vanavond.BB blijft verbazen.
Op alle streams hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
geluid is weer bagger helft streams..
ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leukerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kijk het niet meer op TV en zo
Ik vind er geen klap meer an.
Het is net Beaker van de muppets met die mond...quote:
Ja ineens net na posten allesquote:
Dat is door Bridget tijdens de live uitzending toch al vertedl?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dit geval is dat dan verwijtbaar gedrag van de anderen die zijn *vergeten* haar in te lichten.
Correctie op ALLE streams op dit moment!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
Tanja zender tsjekken ?? afijn.. het was niet te verstaan .. geluid is weer bagger helft streams..
Zat ook met een lichte verbazing te kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
Die is goed!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is net Beaker van de muppets met die mond...![]()
Het zit niet meequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ineens net na posten alles
Ze moeten ons wel hebben he.. bagger geluid, traag forum .. lekker dan![]()
REGIE smsen naar 1010 helpt mssquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we niet een Hotline naar de regie van BB
hahahahahaha rol van de bank af hier!quote:
Ja ik begrijp dat het nu even lachen is/was met dat rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leuker
die is al jaren geleden afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
REGIE smsen naar 1010 helpt mss
(ik heb het nog niet geprobeerd)
Ja, iddquote:
Ben in staat om vanuit Hengelo naar Aalsmeer te karren en hoofd regie op z'n bek te slaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze nou niet door dat ze hoognodig iets moeten doen aan dat dagboekkamersyndroom?
Anders zitten we echt de komende 3 dagen met dit geluid te kloten.
Roel en Ralph zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, idd
Waar blijft het geluid?
Kon wel verstaan dat Tanja Roel confronteerde met z'n badjas aan de badkamerdeur.
Roel beweert glashard dat 'ie dat al 5 weken zo doet, en kijkt Ralph aan, waarop Ralph zegt dat hij dat ook al 5 weken doet. Toen was het stil.![]()
Geeft niet. Bedankit voor de beakers... ik ga morgen ff photoshoppenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Flakkie01 het volgende:
[afbeelding]
nattie lie heeft hetzelfde mondje![]()
Edit : shit te laat
Ik word gek van dat geluid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Hebben ze nou niet door dat ze hoognodig iets moeten doen aan dat dagboekkamersyndroom?
Mss doen ze het wel xpres om ons te sarrenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Geen fake, helaas voor Nathalie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Die is goed!!!!!!!
(is geen fake neem ik aan?)
Jammer dat ze haar mond niet nog iets open had, maar dit is de beste tot nu toe
Tja, ten tijde van BB2 had ik ook zo'n decoder en toen was het 1000x beter dan nuquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
godverdomme , ik betaal nog voor die belachelijke slechte regie ook
(bij gebrek aan verstaanbare streams)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Ralph en Roel samen zijn 2 handen op 1 buik... dan is Ralph leuk. Vooral toen Roel zo dronken was en Ralph alleen maar droge opmerkingen maakte. Jammer dat het duo R2 (D2) misschien na donderdag niet meer bestaat...
Dat is echt al bij 5 edities zo geweest. Na een bezoek aan de dbk schijnt er iets op tilt te slaan. Geen idee wat, maar het is een stug probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
alles staat op 10 en je hoort nog bijna niks.
Zo moeilijk moet het nog niet zijn.
Niet alleen de regie maar ook hummie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben in staat om vanuit Hengelo naar Aalsmeer te karren en hoofd regie op z'n bek te slaan![]()
![]()
mwah toen had ik 'm ook en was het net zo belabberd als nu hoor....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ten tijde van BB2 had ik ook zo'n decoder en toen was het 1000x beter dan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |