ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leukerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kijk het niet meer op TV en zo
Ik vind er geen klap meer an.
Het is net Beaker van de muppets met die mond...quote:
Ja ineens net na posten allesquote:
Dat is door Bridget tijdens de live uitzending toch al vertedl?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dit geval is dat dan verwijtbaar gedrag van de anderen die zijn *vergeten* haar in te lichten.
Correctie op ALLE streams op dit moment!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
Tanja zender tsjekken ?? afijn.. het was niet te verstaan .. geluid is weer bagger helft streams..
Zat ook met een lichte verbazing te kijkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
Die is goed!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is net Beaker van de muppets met die mond...![]()
Het zit niet meequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ineens net na posten alles
Ze moeten ons wel hebben he.. bagger geluid, traag forum .. lekker dan![]()
REGIE smsen naar 1010 helpt mssquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Hebben we niet een Hotline naar de regie van BB
hahahahahaha rol van de bank af hier!quote:
Ja ik begrijp dat het nu even lachen is/was met dat rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het vanavond wel aanstaan, maar heb alleen maar de streams gekeken, dat was veel leuker
die is al jaren geleden afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |