quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voorbereidingen aan het treffen voor als Ralph donderdag het huis uitkomt
In dit geval is dat dan verwijtbaar gedrag van de anderen die zijn *vergeten* haar in te lichten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zal het niet werken. Ik neem toch aan dat Tanja het vantevoren moet aangeven dat ze wil ruilen. Eerst gaan roken, dan betrapt worden om vervolgens te willen ruilen, kan natuurlijk niet. Dan is de opdracht mislukt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dan express de deur barriceren zoals hij daarvoor ook deed ...![]()
Hij 'moest' niets. Heel misschien zou ie dan met ¤ 8.500 ook wel genoegen nemen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef BONG4002 het volgende:
Roel mag echt megablij zijn dat ie al klaar is, als ie nu nog een stuk of 3 zou moeten roken bijvoorbeeld, zou dat nagenoeg onmogelijk zijn sinds het verscherpte toezicht van de RP
dat neem ik ook aan maar ze zei net steeds dat ze wel ff ging vragen hoe dat zat met stiekum rokenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zal het niet werken. Ik neem toch aan dat Tanja het vantevoren moet aangeven dat ze wil ruilen. Eerst gaan roken, dan betrapt worden om vervolgens te willen ruilen, kan natuurlijk niet. Dan is de opdracht mislukt.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie over een U2 album: "Daarop staan die twee hitten hè?"
Inderdaad. Dat was wel het zogenaamde nekschot. Tanja is in 20 minuten tijd afgeschreven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Zo, weer ff bijgelezen.
En wat een anti-Tanja uitzending vanavond.BB blijft verbazen.
Op alle streams hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef MissHobje het volgende:
geluid is weer bagger helft streams..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |