maar toen was ie nog vaak op tv de afgelopen week helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij won toch ook van Menno en Rikkert en Linda, dus zo ver zullen die polls er niet vanaf zitten.
Ja al 30 min (ruim zelfs)quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het geluid is al een tijd klote begrijp ik..?![]()
dat zegt over de uitslag donderdag nietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Stond voor een paar dagen geleden nog op nummer 1 in de talpa poll. Door Roel's rookactie deze week is dat gewisseld. Nu staan ze 1 (Roel) en 2 (Lieske) ... daarna een tijdje niets en dan komt Ralph.
Ach .. het gaat strakjes toch om de "betalende stemmers" ... of wat Hummie vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Stond voor een paar dagen geleden nog op nummer 1 in de talpa poll. Door Roel's rookactie deze week is dat gewisseld. Nu staan ze 1 (Roel) en 2 (Lieske) ... daarna een tijdje niets en dan komt Ralph.
Ik zat te slapen, verveel me rot.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij ging toch nog niet slapenIk had het tegen Marije
M'n 'contactpersoon' is offline op MSN, dus ik kan niks vragen.quote:
Hej inside informatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
M'n 'contactpersoon' is offline op MSN, dus ik kan niks vragen.
Dat laatste zou heer goed kunnen ja. Als Ralph er wle uitgaat zijn er nog maar 4 jongens over, tegen 7 meiden. Het zou kunnen dat ze dat niet willen en dus Lieske exit laten gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ach .. het gaat strakjes toch om de "betalende stemmers" ... of wat Hummie vindt.
Nou, idd. M8isschien haak ik dan wel weer snel af, zeker als er niet aan gewerkt wordt...(hint)...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja al 30 min (ruim zelfs)
EDIT: en de beelden zijn ook niet echt superinteressant
Nee, maar jij zei dat Lieske niet zo favoriet is. Volgens de polls is ze dat dus wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef riri het volgende:
[..]
dat zegt over de uitslag donderdag niets
Ik denk het niet, je laat een smaakmaker als lieske niet gaan om de verhouding te herstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zou heer goed kunnen ja. Als Ralph er wle uitgaat zijn er nog maar 4 jongens over, tegen 7 meiden. Het zou kunnen dat ze dat niet willen en dus Lieske exit laten gaan.
Wreed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |