Mijn oren zijn ook plat, nu.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:29 schreef kwakveense het volgende:
ik druk echt hard mijn dopje sin mijn oren en hoor nog geen kut...alleen josti als ie alleen aan t praten is wel.
roel is echt onverstaanbaar nu...die praat altijd al zachtjes...
ik ga maar slapen denk.....nu echt
preciesquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik eisen dat Tanja die aansteker ook inlevert, want zij mag ook niet roken.
Daar zat Joost ook nog over te slijmen, maar niks, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik eisen dat Tanja die aansteker ook inlevert, want zij mag ook niet roken.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar Scanman, ik kan me herrineren dat een van jouw favorieten toch ook Ralph was/is..?
Ik ben het er wel mee eens, dat Ralph exit mag gaan.
De genomineerden zie wat mij betreft allemaal het liefst tot het einde, maarja het is niet anders.
Ik vind hem een okégozer, maar ik zie liever Roel en Lieske nog blijven!
Lieske zorgt voor genoeg irritaties bij de rest van de vrouwen en dat moeten we hebben..![]()
Roel is interessanter als Ralph en geeft meer aanleiding tot wrijvingen
![]()
Denk niet dat ik dit nog ga meemaken vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die het niet opgeven: let op je speakervolume als straks ineens het schuifje van de regie word opengegooid
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
Voor de mensen die het niet opgeven: let op je speakervolume als straks ineens het schuifje van de regie word opengegooid
* BONG4002 heeft er ook een hard hoofd in maar blijft toch nog éven wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dit nog ga meemaken vandaag.
Klopt... normaal mag hij van mij de finale halen. Maar nu, door die massale anti-Lieske actie van die roddeltantes moet Lieske zeer zeker blijven en die meiden er één voor éé uitspelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar Scanman, ik kan me herrineren dat een van jouw favorieten toch ook Ralph was/is..?
Ze wil zelf ook roken als er iemand wordt betrapt. Echt, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef Speedski het volgende:
Waarom is Tanja zo druk bezig met zieltjes winnen ??? Alsof ze leider is van de RP ! Laat haar gewoon maar lekker in een hoekje zitten met al haar zakken chips en al haar andere troep.
Succes ermeequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar beginnen aan mijn slaapritueel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |