Topquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef DukeBox het volgende:
Voor diegenen die nog een FTP nodig hebben, mailtje (met werkend retour adres en daarin je username die je wilt) naar mij en ik maak hem voor je aan. Stats zijn dan te vinden op http://fokschaap.qik.nl/username
mag ik dat quoten?quote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef DukeBox het volgende:
Voor diegenen die nog een FTP nodig hebben, mailtje (met werkend retour adres en daarin je username die je wilt) naar mij en ik maak hem voor je aan. Stats zijn dan te vinden op http://fokschaap.qik.nl/username
Ben jij een nieuw schaap?quote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef Burbo het volgende:
tvp
ik ben al een eind op wegquote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
lol... als je de links met target="open" doet werkt ie al... plaatjes erin knutselen![]()
daar is 1-0f-6b goed in die kan je altijd mailen..quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef valing het volgende:
[..]
ik ben al een eind op weg![]()
alleen die plaatjes zijn niet allemaal dezelfde grootte
Alleen kun je dat niet zo maar extrapoleren en kan het best zijn dat hij de rest van de job doet in bv een uur.quote:Op maandag 26 september 2005 22:42 schreef Agiath het volgende:
afgelopen 2 uur maar 0,04 % vooruit gegaan is...ff uitrekent dit moet dus nog ongeveer 40 dagen gaan duren
1 2 3 4 5 6 7 8 | 19 september 2005 788.448 82.672 20 september 2005 833.588 49.221 21 september 2005 757.122 68.634 22 september 2005 935.703 224.731 23 september 2005 874.923 73.684 24 september 2005 924.686 53.303 25 september 2005 985.235 49.264 26 september 2005 1.145.626 84.326 |
En we moeten nog 2 wekenquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
[ code verwijderd ]
Deze standen zijn zonder _moder8or_ opgeteld.
Morgen probeer ik plaatjes van gelijke grootte voor je te maken.quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef valing het volgende:
[..]
ik ben al een eind op weg![]()
alleen die plaatjes zijn niet allemaal dezelfde grootte
Hee, nr.5 van de megaflush komt al in zicht...... Met 12 schapies....niet slecht.quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
[ code verwijderd ]
Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat we met alle schaapies tezamen een nieuw record neer gaan zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hee, nr.5 van de megaflush komt al in zicht...... Met 12 schapies....niet slecht.![]()
inclusief bruce zit Team FokSchaap Telschaap opquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
Ik tel alles morgen weer beter opquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:26 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
inclusief bruce zit Team FokSchaap Telschaap op
Total Completed: 1401045
Team FokSchaap Total Crunching: 78378
Jullie hebben me ingehaaldquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:26 schreef Chris.nl het volgende:
Total Completed: 1401045
Vandaar dat ik zo moe benquote:
der waren maar 13 schapen voor nodig om ubergrazer devzero eronder te krijgenquote:
pst...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
der waren maar 13 schapen voor nodig om ubergrazer devzero eronder te krijgen
quote:Je wilde naar:
/gast/index.html
Helaas gaat dat feest niet door. De pagina bestaan (nog) niet (meer).
''k ben ook doodmoe van dat Devzero inhalenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo moe ben![]()
Naar school gaat![]()
quote:
* 1-of-6Billion is voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
''k ben ook doodmoe van dat Devzero inhalen
* Chris.nl ook naar school gaat![]()
[edit]
@1-0f6-Billion & valing
vanavond de fokschaap life site veranderen in deze? als ie helemaal klaar is met alle naamborjes? 'k vind um nu al gewel-dig
* Chris.nl heeft op school ook internetquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion is voor
de bordjes volgen vanmiddag....
inclusief nieuwnieuwnieuw...Bruce117![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Maggie en Devzero zijn de liefste schaapjes van de hele wereld.![]()
![]()
![]()
Mijn mail-box in de voordeur was vandaag gevuld.
Je hebt de primeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Mijn mail-box in de voordeur was vandaag gevuld.
Ik denk dat de schapen met verstand hiervan straks pas weer terugkomen. Het is geen onwil hier maar ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo?? Word ik niet meer geholpen
Jaa dankjullie welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef joosd het volgende:
ook ik heb stats beschikbaar
via het geweldige @home bleek het niet zo schitterend te werken.
maar via mijn "website" werkt het wel http://www.joostderuiter.nl/fad/stats.html
even van de faddict pc naar de fad map op die pc gaan die faddict niet ziet en dan reloadenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar iemand een idee waarom de stats 1 pc ziet?
Je hoeft niet meer op te tellen en een afbeelding te plaatsen... Valing heeft een ding gemaakt waarmee dat automatisch gebeurd..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaa dankjullie welElke avond nog meer optelwerk
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Chris: Ow. dus ik word nu gewoon gedumped voor een automaat?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Chris: Ow. dus ik word nu gewoon gedumped voor een automaat?
Liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef valing het volgende:
[..]
besparen we je dat telwerk is het weer niet goed
mijn mail adres btw:
Valing[at]gmail[dot]com
top dat je het zo oppaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Oké. Dan kan ik al mijn werk weggooien..
Doe ik het gelijk
[..]
Lief
Met pijn in mijn hart.quote:
Tjah, ik had het misschien ook beter eerst kunnen overleggen / aangeven via msn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart.
Trouwens. Kan ik dat plaatje wegflikkeren van mijn site? Met die totalen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Tjah, ik had het misschien ook beter eerst kunnen overleggen / aangeven via msn.
Je kan dat plaatje wegflikkeren alleen dan krijg je gaten in je oude berichten op dit forum, je kan er ook een mooie meid voor in de plaats zetten
waarschijnlijk kan dukebox er beter antwoord op geven.. maar als ik de naam van iemand anders invul doet die het ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef gateway het volgende:
en waarom doet mijn avatare het nog steeds nie terwijl die van anderen wel weer werken????
prima!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Maggie het volgende:
En ja, in het kader van mijn eigen feestje, ga ik nu een beetje flushen.
In het kader van je verjaardag heb ik ons vereeuwigd in het natte cement van een voetpad op de uni hierquote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Maggie het volgende:
En ja, in het kader van mijn eigen feestje, ga ik nu een beetje flushen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Fjolle het volgende:
Hier een verjaardags-certificaat voor Maggie, 2 Million Molecules.
Proficiat en eenvan alle schaapjes.
Uitprinten en boven je bed hangenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Maggie het volgende:
[..]cool!
Hoe zit dat eigenlijk met die certificaten?
328000 seconden nu!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef Jumparound het volgende:
lol, al een job van 90 uur... en een rating van +/- 110
Ik vind de naamplaatjes niet briljant zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:
heej Valing, de plaatjes staan klaar op http://nummer12.ath.cx/logs/namen/temp/namen.rar
door de bewerking zijn ze wat minder scherp. Ben benieuwd of het TE is.
die naamplaatjes kunnen idd wel wat groter, als het goed is kan je ze ook toevoegen (volledige url) als ze op je eigen servertje staan.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik vind de naamplaatjes niet briljant zo
'k Zal kijken of ik dat niet wat beter kan maken....
hmz jah.. als ze het doen welquote:wel kei-gaoif zo, die stats! http://live.fokschaap.nl
neuj, ligt niet aan de plaatjes, maar aan 14 sites waar data vandaan moet komen....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat is die site traag geworden met het laden van die plaatjes
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
neuj, ligt niet aan de plaatjes, maar aan 14 sites waar data vandaan moet komen....![]()
Hij heeft het op zijn PC geinstalleerd om jou te helpen qua puntenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:31 schreef wiqu2 het volgende:
ik net langs een schaapje geweest van me ..
hijheeft al 2 weken niks ingeleverd maar ze staan wel als uploaded...
iemand enig idee wat het kan zijn... ik heb gebruikers naam email en teamnummer gecontroleerd en dat was gewoon goed iemand enig idee??? want ik wil men puntjes wel hebbe
Misschien mis ik iets (waarschijnlijk zelfsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom maakt hij er zelf geen 1 aan. Hebben we veel meer aan.
Nou, weer een schaapje in de weiquote:Op woensdag 28 september 2005 12:39 schreef Maggie het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets (waarschijnlijk zelfs) maar wat maakt het nou uit of iemand punten voor zichzelf of voor een ander spaart? Punten zijn toch punten? Hoezo hebben we er dan veel meer aan?
nja kijk het zit zo.. ik heb clientjes draaie op de pc van men pa in de winkel op men eigen pc en op de pc van me zusquote:Op woensdag 28 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij heeft het op zijn PC geinstalleerd om jou te helpen qua punten![]()
Waarom maakt hij er zelf geen 1 aan. Hebben we veel meer aan.
Maar je mag best blij wezen met zo'n iemand die dit voor je wilt doen
Tip: cachen met die hap en alleen verversen als je info bv een uur oud is. Als er nu een van de 14 sites plat is, dan gaat het ws mis.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
neuj, ligt niet aan de plaatjes, maar aan 14 sites waar data vandaan moet komen....![]()
heb je dat genoteerd Valing?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Tip: cachen met die hap en alleen verversen als je info bv een uur oud is. Als er nu een van de 14 sites plat is, dan gaat het ws mis.
FAD gebruikt geen bandbreedte hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik sluit mijn F-A-D. Ga nu een DVD race downloaden en heb alle snelheid ervan nodig.
Weghalen of permanente ban !quote:Op woensdag 28 september 2005 10:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]Kijk die lijn van gisteren.
En als ik op de stats site kijk van de scoresite dan heb ik '203 crunching'
Oe een puzzel. Mag ik die ook makenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef Chris.nl het volgende:
Maggie.. nog gefeliciteerd met je verjaardag heflinke flush heb je gedaan
![]()
[afbeelding]
quote:
Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)quote:
Sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)
Als je een afbeelding van de qik site wil plaatsen moet je um eerst zelf opslaan, hosten en dan pas posten.
nog niet helemaal goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef wiqu2 het volgende:
[..]
nja kijk het zit zo.. ik heb clientjes draaie op de pc van men pa in de winkel op men eigen pc en op de pc van me zus
helaas mag ik het neit draaie op onze webserver
alleen nu doet die in de winkel vaag.. maar ik heb iig effe de boel gereset daar en ik kijk bij de volgende stats update wel of het effect heeft gehad
Zou toch maar ff je setup controleren. Volgens de statssite van Dukebox sta je aangemeld onder team 2046 ipv 2047quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef wiqu2 het volgende:
ik zit in de wei
ik zie ook geen negatieve score bij mij...
Ik heb het een en ander aangepast, je mag nu direct linken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)
Als je een afbeelding van de qik site wil plaatsen moet je um eerst zelf opslaan, hosten en dan pas posten.
http://stats.free-dc.org/new/allmovement.php?proj=fadquote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef wiqu2 het volgende:
ik zit in de wei
ik zie ook geen negatieve score bij mij...
Is morgen een heel goeie dag, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef wiqu2 het volgende:
oke gecontrolleert hij staat al weer op 2047 dus het komt wel goed
oja duim voor me ik morge theorie examen
Coolquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef DukeBox het volgende:
Ik heb het een en ander aangepast, je mag nu direct linken.
Heb je tweakers gelezen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef DukeBox het volgende:
Fjolle, de button vor teammembers werkt nu, ik had een foutje gemaakt. Hij voegt iedereen toe die in hetzelfde subteam zit. Dat gaat bij een user wel goed, maar bij een subteam niet (die zit zelf namelijk niet in een subteam). Hie voegt nu iedereen toe die in hetzelfde team zit als de teamleader. De button werkt dus 'verkeerd' als jij in een ander team zou zitten![]()
quote:@Dukebox
Wanneer ik op fad.qik.nl op de "Your sub-team page" link klik kom ik op de pagina van het Fokschaap. Terwijl ik toch echt in Team Switch zit.
En ik heb ook de indruk dat ik de welkomst boodschap van Fokschaap kan wijzigen.
Heb ik niet gedaan, ben geen wiki vandaal.
Hier ben ik weerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Cool![]()
[afbeelding]
moder8or kom maar uit de hoek![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef coz het volgende:
ik heb op de Fok!wiki die 4 schaap artikelen even gecatagoriseerd![]()
vermaak je ermee![]()
quote:
Valing heeft er een mooi script voor geschrevenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Jumparound het volgende:
ik heb mezelf ff van de wiki pagina gehaald... denk dat de live.fokschaap.nl een stuk beter is
nee , maar ze hingen allemaal nergens aanquote:Op donderdag 29 september 2005 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]Een aparte category fokschaap, die hadden we echt nodig voor al onze wiki paginaatjes.
dat is wel zeker...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:02 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Valing heeft er een mooi script voor geschreven![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is wel zeker...zulke dingen wil ik ook kunnen
Oeh. Dus jij 'was' ook een dummyquote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 13
Ja die grappenmakerij ken ik. Ben daar wel eens weggestuurd dat ik maar tutorials moest gaan lezen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 13
hiermee:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja die grappenmakerij ken ik. Ben daar wel eens weggestuurd dat ik maar tutorials moest gaan lezen...
Mijn php-kennis is dermate beneden peil dat ik niet eens zou weten waar te beginnen..
1 2 3 4 | <? $string= "Hello World!"; echo $string; ?> |
tjah.. als je alles goed hebt ingesteld, en het uploaden lukt toch niet.. misschien handig om dan toch eens andere webspace te proberen?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik word er een beetje moe van
_moder8or_ : 0 completed
En dat kost ook geld?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
tjah.. als je alles goed hebt ingesteld, en het uploaden lukt toch niet.. misschien handig om dan toch eens andere webspace te proberen?
Oké hier de linkjesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nope natuurlijk niet.. hier kan je lezen hoe makkelijk het is...
Klopt. Ik heb er ook 5 dagen over gedaan toen die job eindelijk klaar wasquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef _Mal_ het volgende:
Ik ben nieuw en heb me geregistreerd maar mijn job schiet maar niet op, kzit nu al dagen rond de 30%. Is dat normaal? Dr staat wel 15 hits bij, waar staat dat eigenlijk voor? Zou het kunnen dat ik gewoon een grote job heb ofzo, dus dat het daardoor niet opschiet?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké hier de linkjes
http://xthost.info/moder8or/laptop_stats.html
http://xthost.info/moder8or/stats.html
Ik spaar altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 12:53 schreef Chris.nl het volgende:
[..]maar nu sta je nog steeds op 0 hoor
![]()
Wordt even wachten tot Valing die 2 pagina's samenvoegt tot 1. Komt vanzelf in de stats denk ik.. nu wel gaan sparen he![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
chris bedoelt, denk ik, "sparen" als in "niet uploaden"
quote:
Owquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dan heb je ook weinig aan je jobs to be uploaded online te gooien. Da's juist leuk voor de mensen die niet dagelijks uploaden maar toch willen laten zien hoeveel ze al gespaard hebben.
Jah.. en server.exe blokkeren in de firewall voorkomt ook een boel ongelukjesquote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow
dacht dat het de stand was die laat zien wat je al hebt bereikt
Hoe zet ik ze op spaarstand? Iets met connections op 'never' zetten, toch?
Ik heb geen firewall aan staanquote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jah.. en server.exe blokkeren in de firewall voorkomt ook een boel ongelukjes
Er zijn nog 2 mogelijkheden,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen firewall aan staan
Welkomquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef _Mal_ het volgende:
Ik ben nieuw en heb me geregistreerd maar mijn job schiet maar niet op, kzit nu al dagen rond de 30%. Is dat normaal? Dr staat wel 15 hits bij, waar staat dat eigenlijk voor? Zou het kunnen dat ik gewoon een grote job heb ofzo, dus dat het daardoor niet opschiet?
quote:What is a hit?
- This is a molecule which is predicted to interact or bind with the protein receptor.
iets duidelijker nu? trouwens een hit maakt niet uit voor je aantal punten. Nog even wachten tot ie klaar is (volg de handleiding dan moet het goed komen). Welke nickname heb je trouwens?quote:Wat doet het programma?
Er worden proteïnen geselecteerd die vermoedelijk een rol spelen in een ziekte. Bijvoorbeeld een proteïne die zorgt voor een verhoogde aanleg van bloedvaten in een tumor of een proteïne die celgroei reguleert. Vervolgens worden op deze "targets" één voor één grote aantallen moleculen "gepast". Dit "passen" vereist veel rekenwerk, en dit is werk dat jouw PC zal uitvoeren als je mee doet.
Als een molecuul zich kan binden met een proteïne (dit is dus een hit) wordt bepaald wat de sterkte is van de chemische verbinding. Op deze manier worden uit zo'n 500 miljoen moleculen enkele honderden moleculen geselecteerd die erg hoopvol lijken. Deze moleculen worden dan in het laboratorium getest op het werkelijk uitschakelen van de proteïne en genezing van de ziekte. Een aantal keren per jaar worden de laboratoriumresultaten bekend gemaakt en kan je zien of jij één van de gelukkige vinders bent van een potentieel geneesmiddel voor bijvoorbeeld kanker of HIV.
btw main site van Find a Drug is: http://www.find-a-drug.org.uk
moet dat servers.lst niet http.lis zijn???quote:Op donderdag 29 september 2005 14:15 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 mogelijkheden,
- de servers.lst leegmaken/verwijderen/renamen
- de ip-adressen van de betreffende surfers bokkeren / routeren naar niet bestaande host.
Je moet dan natuurlijk wel genoeg in je queue hebben staan zodat je straks niet op een houtje aan het bijten bent i.p.v. lekker vers gras..
Gaat nog niet helemaal lekker met automatisch elk uur updaten he?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Oké hier de linkjes
http://xthost.info/moder8or/laptop_stats.html
http://xthost.info/moder8or/stats.html
Ik snap het ook niet nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Gaat nog niet helemaal lekker met automatisch elk uur updaten he?
Ja, in de configuratie van jullie mortals welquote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Eronymus het volgende:
[..]
moet dat servers.lst niet http.lis zijn???![]()
Dankjewel. Ik had even met mn verkeerde account gepost, maar dit is gewoon mn gangbare. Mn nickname is ook Quinazoline. Ik moet nog een mailtje krijgen met een password zodat ik me aan kan melden ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Welkomyep het kan zijn dat je een grote job te pakken hebt (welke job is het eigenlijk?)
het is ook afhankelijk hoe snel je computer is en hoelang hij aanstaat natuurlijk.
[..]
[..]
iets duidelijker nu? trouwens een hit maakt niet uit voor je aantal punten. Nog even wachten tot ie klaar is (volg de handleiding dan moet het goed komen). Welke nickname heb je trouwens?![]()
De naam Quinazoline is wel al te vinden op de main FaD site (1 job af met 117 punten,1gi8-q1 was wel van 22 Sep 2005 08:08). Heb je daarna een nieuwe install gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:18 schreef Quinazoline het volgende:
[..] Mn nickname is ook Quinazoline. Ik moet nog een mailtje krijgen met een password zodat ik me aan kan melden ofzo?
De job die ik heb heet volgens mij j1-1tl9-q1 kan dat? D'r staat overigens nog steeds 0 jobs run, 1 queued. Kan dat kloppen? Ik heb namelijk al wel een keer een job afgerond, maar toen gaf ie veel errors. Er is iets mis gegaan met de installatie en nu krijg ik regelmatig de error dat er meerdere versies lopen oid, dat snap ik ook niet helemaal.
Ik ben het dus allemaal nog aan het uitvogelen.
Nee, ik zit niet in Australie. Hoezo?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:23 schreef Eronymus het volgende:
[..]
De naam Quinazoline is wel al te vinden op de main FaD site (1 job af met 117 punten,1gi8-q1 was wel van 22 Sep 2005 08:08). Heb je daarna een nieuwe install gedaan?
Dat je 0 jobs ziet staan en 1 queued is ok... dit geeft aan dat je 0 jobs klaar hebt en 1 staat in de wachtrij (queue). Ik denk dat je nog even moet wachten totdat die job klaar is. Daarna kun je verder met stap 5 vd handleiding aanmelden op http://fad.qik.nl
Daarna is het wachten op een mailtje van fjolle (vandaag jarig)![]()
1 vraag zit je in Australië?
MSN mequote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet in Australie. Hoezo?
Maar, betekent dit nu dat ik twee accounts heb? 1 met hoofdletter en 1 zonder? Want ik heb er dus al 1 af, maar dr staat nu 0 jobs run, dus dan zou dit weer een ander account zijn, of niet? Dus dan moet ik, als deze job ooit af komt, me weer opnieuw aanmelden op http://fad.qik.nl? Of niet?
als je naar http://fadstats.com/ gaat en je naam intypt staat er een australische vlag vandaar m'n vraag.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef Quinazoline het volgende:
Nee, ik zit niet in Australie. Hoezo?
[..]
dankjewelquote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Fjolle het volgende:
Welkom Quinazoline in onze wei. Je bent schaapje 110.
Verdoriequote:Op donderdag 29 september 2005 19:29 schreef Fjolle het volgende:
Als eerste dank voor alle felicitaties en de fantastische web-site. Chris:![]()
![]()
Ten tweede de registratie-mail aan Quinazoline is verstuurd.
Als derde de certificaten voor vandaag:
DukeBox 11 Million Molecules.
Scoutboy 4 Million Molecules.
Nog 11 dagenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ja! 'k Heb net het hekje van mijn wei dichtgetimmerd, de schaapjes flink gevoerd en ben van plan om deze niet voor 11 oktober meer open te maken.
Ofwel: * 1-of-6Billion spaart vanaf nu volle bak voor de verjaardagsflush![]()
Stopt wel weer na de flush.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Die dubebox, die blijft ze maar krijgen
Hoeveel pc's heeft hij
2,5 1 laptop, 1 pctv (niet 24/7) en een clustertje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Die dubebox, die blijft ze maar krijgen
Hoeveel pc's heeft hij
heuj, ik spaarde al flink mee hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 07:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nog 11 dagenLeuk dat je meedoet!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
heuj, ik spaarde al flink mee hoor
maar er waren nog 2parttime PC's die gewoon hun puntjes uploaden. Die sparen nu ook mee
Die 2 waren de laatste 11 dagen goed voor ±40k upload.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
en ik kreeg net het idee dat ik je kon bijhouden in de (live) stats
![]()
Nee. Maar 1 vermelding per team.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
kunnen we na verloop van tijd ook plaats 1 t/m 5 op de megaflush top5 gaan bezetten? Want een 2e vermelding zal er zeker weer in zitten.![]()
quote:
???? Waarmee dan?quote:
staat erbij :quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Bruce117 het volgende:
hehe, eindelijk is het gelukt om FADdict wat te laten zeggen over mijn PC op het werk.
De stats zijn hier te vinden.
En het ziet er goed uit.![]()
40. Big_Fat_Wombat 1 Million Moleculesquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
40. Big_Fat_Wombat 1 Million Molecules
quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Fjolle het volgende:
Gateway:3 heeft 1 Million Molecules.
Big_Fat_Wombat heeft ook 1 Million Molecules
DukeBox heeft alweer 10 Million Molecules
Proficiat heren![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:36 schreef valing het volgende:
[..]
staat erbij :
Bruce117
Completed :380166(+198041)
Crunching : 1088(0)
Jobs : 348(+270)
![]()
Ja lach maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]![]()
![]()
Wil je er ook een voor mij maken?
Wat groter dan?
Die ga ik uitprinten!
(mail staat in mn profiel)
Wie kan dit vertalen voor mequote:-MemoServ- There is a new memo on channel #fokschaap.
-MemoServ- Type /msg MemoServ READ #fokschaap 1 to read it.
>memoserv< read #fokschaap 1
-MemoServ- Memo 1 from Godspeed (Sep 30 00:27:31 2005 CEST). To delete, type: /msg MemoServ DEL #fokschaap 1
-MemoServ- Bint de koei'n al op stal ??????
/nickserv info naamquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef devzero het volgende:
Hebben de #fokschaap bezoekers ops dit al gelezen?
Wie kan dit vertalen voor me
Geen idee meer welk lettertype ik gebruikte net... kan kiezen uit honderden..quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Whahaha!
Check in net mijn mailbox: groot formaat certificaat
Bedankt Chris
Welke lettertype gebruikte jij voor '1 million errors' en '_moder8or_'?
quote:-MemoServ- Memo 1 from Godspeed (Sep 30 18:06:37 2005 CEST). To delete, type: /msg MemoServ DEL #fokschaap 1
-MemoServ- Wa hej te melk'n Clara ????
1e keer is leuk, 2e keer gaat wel.. 3e keer vervelend, 4e keer krijg ik een banquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef devzero het volgende:
Maar chris, dankje dat het bij 3 berichtjes blijft. 3 maal is scheepsrecht.
Is-ie ook al jarig danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Fjolle het volgende:
En een heel erg gemeende proficiat voor ons mede-schaapje Chris.![]()
Je hebt nog 3/4 dag hoor, ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom zet Chris het dan niet in zijn profiel
Anders had ik een taart voor hem gebakken. Mag het nu nog? Of is het daarvoor nu te laat?
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:24 schreef devzero het volgende:
* devzero pimpt met email adres![]()
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]
[afbeelding]
maar andere geinteresseerde zijn ook welkom
Yep, en ik ga nu nog ff sparen voor de flushquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Fjolle het volgende:
En we mogen ook 2 nieuwe schaapjes verwelkomen in certificatenland:
Avw1982 en okeezes. Gefeliciteerd met 1 Million Molecules.
@fokschaap.nl is ook alleen maar de 5M+ mensen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adres
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
fokschaap is ook alleen maar de 5M+ mensen heen fok.nl heeft bijna iedereen al
Zie piquote:
en ik heb nu 1K jobs klaar staanquote:Oct 1 10:25:47 gate sm-mta[67787]: j91EPkND067787: <fokke@fokschaap.nl>... User unknown
Oct 1 10:25:47 gate sm-mta[67787]: j91EPkND067787: lost input channel from tralalala.de [83.xxx.yyy.zzz] to MTA after rcpt
Ik bn dan ook geen nieuwsposter meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie pi![]()
Maar zolang er niet wekelijks een stukje over fokschaap op de FP komt zijn wij natuurlijk nog niet blij
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Fjolle het volgende:
Mr_Rammstein heeft zijn 3 Million Molecules.
En we mogen ook 2 nieuwe schaapjes verwelkomen in certificatenland:
Avw1982 en okeezes. Gefeliciteerd met 1 Million Molecules.
Is dat een bug, of hoort het gewoon zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef DukeBox het volgende:
Ach.. iedereen heeft daar wel es last van
Wanneer de client geen verbinding kan maken met de fad server gaat ie eerst versturen voordat ie weer probeerd te ontvangen.
't hoort gewoon zo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef _moder8or_ het volgende:Is dat een bug, of hoort het gewoon zo?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef mcintosh het volgende:
Wat een leuk feest icoontje heeft chris.nl op fad.qik.nl
Feli
Ik krijg al 2 dagen geen fatsoenlijke pagina meer te zien op fad.qik.nlquote:
quote:DukeBox statsgen 3.3.0 (FaD release).
Creationtime: 106.355 sec.
Vanuit Las Vegas usa.quote:DukeBox statsgen 3.3.0 (FaD release).
Creationtime: 6.86 sec.
Als ik weet wanneer iedereen jarig is..:)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Krijgen wij dat ook als wij jarig zijn?
Anders: 18 april 2005quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:57 schreef DukeBox het volgende:
Heb hier geen problemen
[..]
Vanuit Las Vegas usa.
[..]
Als ik weet wanneer iedereen jarig is..:)
Zal eens kijke of ik het kan opnemen in de user settings..
Jaja, een tikfoutje was hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:41 schreef Chris.nl het volgende:
Anders: 18 april 20056![]()
Allemaal bedankt voor de felicitaties (op IRC, via de mail en hiero
Ik heb een screenshot van de stats gemaaktleuk
gr Chris
quote:Completed: 0
Staat dat in Faddict of alleen op de site?quote:
Last version generated at 28-9-2005 13:14:51quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Completed: 0
Hij heeft Faddict niet aan staatquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef valing het volgende:
[..]
Last version generated at 28-9-2005 13:14:51
(Next update is scheduled at 28-9-2005 14:14:51) of toch niet![]()
Volgens mij is dat niet mogelijk. Zal het er in proberen te maken als dat eenvoudig kan...Heb het ff gemaakt, zit nog niet handig in het menu maar als je maand of week stats aanklikt en dan op fokschaap berekend ie het over de geselecteerde periode. Mijlpalen pakt ie ook meteen mee over de maand/week.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:36 schreef mcintosh het volgende:
btw dukebox, kan ik bij maandstats van de Fokschaap members? Ik heb al gespeeld met de maandstat url, maar dan zie ik alleen grafieken van users, geen harde cijfers
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet mogelijk. Zal het er in proberen te maken als dat eenvoudig kan...
Alleen op de site.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat dat in Faddict of alleen op de site?
Dan zou ik toch denken dat er wat fout gaat met uploaden...quote:
Top!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef DukeBox het volgende:
Heb het ff gemaakt, zit nog niet handig in het menu maar als je maand of week stats aanklikt en dan op fokschaap berekend ie het over de geselecteerde periode. Mijlpalen pakt ie ook meteen mee over de maand/week.
Mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:05 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Mooiheb het toegevoegd aan http://wiki.fok.nl/index.php/FokschaapTBU
Na de flush zal hier verder over gesproken worden, neem ik even aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef wiqu2 het volgende:
is het geen idee om es opzoek te gaan naar een extra project om er bij te doen als team fokschaap?
want bij fad zien ze ons staartje toch wel
Ik flush even 2.3 miljoen keysquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef sk888er het volgende:
ik stem voor![]()
http://www.whatpulse.org/
whatpulseen anders blijf ik gwoon bij fad
dat registreerd je toetsaanslagen en muisklikken
alleen zit er al een fok team bij.... maar geen fokschaap![]()
http://forum.fok.nl/topic/759328
UD-grid ( of iets dergelijks) en Folding-@-home zijn ook programma's welke zoeken naar medicijnen tegen kanker. Die komen best overeen en daar zou ik me ook graag bij aansluiten hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:02 schreef wiqu2 het volgende:
ik zat meer aan een programma te denken wat op fad lijkt..dus ook iets voor medicijnen of iets anders nuttigs
dus niet zo'n oneindige pi berekenin ofzo
Goeiequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef wiqu2 het volgende:
ja ik zat zelf te kijken naar d2ol .. omdat daar een team genaamd xtremesystem aant roepen is dat ze dpc voor het einde van het jaar in zullen halen
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=70165
plus ze willen de megaflush verstoren van dpc op de 11de.. dus mss dat wij als team hun effe onze hoefjes moeten laten zien
http://fah.lospetitos.net/history.php?t=m&id=2198quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef mcintosh het volgende:
Folding-@-home
Naambordje voor morpheus_at_work hangt er nu ook bijquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef valing het volgende:
en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)
http://live.fokschaap.nl/
Ok, je bent van de lijst.. maar hopelijk lukt het je in de toekomst nog wel een keer om je stats goed online te zetten (misschien dat het de volgende update van FADdict wel zonder prob's gaat)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Haal mij maar van de lijsthelpt geen ene reet
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etcquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.quote:Vanwege een bugje in de huidige versie van FADdict sluit hij de connectie met je ftp-server na het uploaden niet, je kan pas weer uploaden nadat je ftp-server de verbinding automatisch verbroken heeft. Wanneer je het programma instelt op reloaden om de 60 minuten zou dit bugje geen problemen moeten geven. Binnenkort komt er een nieuwe versie van FADdict waarin dit verholpen is.
Ik d8 al.. gisteravond was je site ook al erg moeilijk te bereiken.. sterkte met fixenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
M'n servertje is kapot
Of heeft toch zeker dikke kuren........ Er zijn dik 140k punten in gevaar.....
Waaaaahhhhhhh NIET NU![]()
was even om te testen of hij het deed , want ik zag niets verschijnen eerst , hij gaat nu naar een uur toe , want moet de eerst job nog zien die binnen een uur klaar isquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etchardstikke mooi dat je meedoet. Ik zie dat je FADdict het ingesteld op om de 3 minuten updaten..
Last version generated at 2-10-2005 20:43:44
(Next update is scheduled at 2-10-2005 20:46:44)
Had je dit stukje tekst al gelezen?
[..]
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.
Ik bedoel nattuurlijk met sparenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Best snel.. maar het is geen officiele mijlpaal..![]()
Ik vind dat we nog even flink moeten terug trappen na de verjaardagsflushquote:OK gentlemen start your engines
as I know several of you will need to swing the GHZ over from other projects looks like the Norlichter guys are bang on the money and we are good to go.
So start heating those CPUs with some FaD.
Also remember there are 2 or more other pluses to this.
1. Weon the cows a bit more.
2. We close the gap to XPC some.
3. We benefit FaD with some high octane Free-DC crunching.
4. We show everyone that no-one and I mean no-one does a gauntlet like we do.
van 1 persoon jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
btw ik zie net dat XPC de hoogste flush ooit op hun naam hebben staan...
12.691.579 punten...
zouden we het kunnen ...![]()
Dus devzero een keer hoppen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef valing het volgende:
[..]
van 1 persoon ja
dat gaat zelfs devzero niet lukken![]()
de dag output van XPC was die dag 16.307.058![]()
EDIT lijkt erg op een team hopper die flush
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doenquote:
Zeg ze dat het voor de strijd tegen het terrorisme is en ze gaan wel om me dunkt. In FaD zit toch ook de mogelijkheid om naar Bio-terrorism antidotes te zoeken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doen![]()
En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten. Aan de andere kant ben ik wel een "computational" bioloog, dus een smoesje is snel verzonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
er zijn genoeg berichten van ontslagen binnen de tweakers bekend , die koetjes lieten draaien welke hun baan gekost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |