nee , maar ze hingen allemaal nergens aanquote:Op donderdag 29 september 2005 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]Een aparte category fokschaap, die hadden we echt nodig voor al onze wiki paginaatjes.
dat is wel zeker...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:02 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Valing heeft er een mooi script voor geschreven![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is wel zeker...zulke dingen wil ik ook kunnen
Oeh. Dus jij 'was' ook een dummyquote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 13
Ja die grappenmakerij ken ik. Ben daar wel eens weggestuurd dat ik maar tutorials moest gaan lezen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:44 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 13
hiermee:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja die grappenmakerij ken ik. Ben daar wel eens weggestuurd dat ik maar tutorials moest gaan lezen...
Mijn php-kennis is dermate beneden peil dat ik niet eens zou weten waar te beginnen..
1 2 3 4 | <? $string= "Hello World!"; echo $string; ?> |
tjah.. als je alles goed hebt ingesteld, en het uploaden lukt toch niet.. misschien handig om dan toch eens andere webspace te proberen?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik word er een beetje moe van
_moder8or_ : 0 completed
En dat kost ook geld?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
tjah.. als je alles goed hebt ingesteld, en het uploaden lukt toch niet.. misschien handig om dan toch eens andere webspace te proberen?
Oké hier de linkjesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Nope natuurlijk niet.. hier kan je lezen hoe makkelijk het is...
Klopt. Ik heb er ook 5 dagen over gedaan toen die job eindelijk klaar wasquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef _Mal_ het volgende:
Ik ben nieuw en heb me geregistreerd maar mijn job schiet maar niet op, kzit nu al dagen rond de 30%. Is dat normaal? Dr staat wel 15 hits bij, waar staat dat eigenlijk voor? Zou het kunnen dat ik gewoon een grote job heb ofzo, dus dat het daardoor niet opschiet?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké hier de linkjes
http://xthost.info/moder8or/laptop_stats.html
http://xthost.info/moder8or/stats.html
Ik spaar altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 12:53 schreef Chris.nl het volgende:
[..]maar nu sta je nog steeds op 0 hoor
![]()
Wordt even wachten tot Valing die 2 pagina's samenvoegt tot 1. Komt vanzelf in de stats denk ik.. nu wel gaan sparen he![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
chris bedoelt, denk ik, "sparen" als in "niet uploaden"
quote:
Owquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Dan heb je ook weinig aan je jobs to be uploaded online te gooien. Da's juist leuk voor de mensen die niet dagelijks uploaden maar toch willen laten zien hoeveel ze al gespaard hebben.
Jah.. en server.exe blokkeren in de firewall voorkomt ook een boel ongelukjesquote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow
dacht dat het de stand was die laat zien wat je al hebt bereikt
Hoe zet ik ze op spaarstand? Iets met connections op 'never' zetten, toch?
Ik heb geen firewall aan staanquote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jah.. en server.exe blokkeren in de firewall voorkomt ook een boel ongelukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |