Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)quote:
Sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)
Als je een afbeelding van de qik site wil plaatsen moet je um eerst zelf opslaan, hosten en dan pas posten.
nog niet helemaal goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef wiqu2 het volgende:
[..]
nja kijk het zit zo.. ik heb clientjes draaie op de pc van men pa in de winkel op men eigen pc en op de pc van me zus
helaas mag ik het neit draaie op onze webserver
alleen nu doet die in de winkel vaag.. maar ik heb iig effe de boel gereset daar en ik kijk bij de volgende stats update wel of het effect heeft gehad
Zou toch maar ff je setup controleren. Volgens de statssite van Dukebox sta je aangemeld onder team 2046 ipv 2047quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef wiqu2 het volgende:
ik zit in de wei
ik zie ook geen negatieve score bij mij...
Ik heb het een en ander aangepast, je mag nu direct linken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je mag geen afbeeldingen van qik naar het forum linken... dan klapt de qik stats site dicht en kan niemand meer stats bekijken. (soort van beveiliging)
Als je een afbeelding van de qik site wil plaatsen moet je um eerst zelf opslaan, hosten en dan pas posten.
http://stats.free-dc.org/new/allmovement.php?proj=fadquote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef wiqu2 het volgende:
ik zit in de wei
ik zie ook geen negatieve score bij mij...
Is morgen een heel goeie dag, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef wiqu2 het volgende:
oke gecontrolleert hij staat al weer op 2047 dus het komt wel goed
oja duim voor me ik morge theorie examen
Coolquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef DukeBox het volgende:
Ik heb het een en ander aangepast, je mag nu direct linken.
Heb je tweakers gelezen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef DukeBox het volgende:
Fjolle, de button vor teammembers werkt nu, ik had een foutje gemaakt. Hij voegt iedereen toe die in hetzelfde subteam zit. Dat gaat bij een user wel goed, maar bij een subteam niet (die zit zelf namelijk niet in een subteam). Hie voegt nu iedereen toe die in hetzelfde team zit als de teamleader. De button werkt dus 'verkeerd' als jij in een ander team zou zitten![]()
quote:@Dukebox
Wanneer ik op fad.qik.nl op de "Your sub-team page" link klik kom ik op de pagina van het Fokschaap. Terwijl ik toch echt in Team Switch zit.
En ik heb ook de indruk dat ik de welkomst boodschap van Fokschaap kan wijzigen.
Heb ik niet gedaan, ben geen wiki vandaal.
Hier ben ik weerquote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Cool![]()
[afbeelding]
moder8or kom maar uit de hoek![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef coz het volgende:
ik heb op de Fok!wiki die 4 schaap artikelen even gecatagoriseerd![]()
vermaak je ermee![]()
quote:
Valing heeft er een mooi script voor geschrevenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Jumparound het volgende:
ik heb mezelf ff van de wiki pagina gehaald... denk dat de live.fokschaap.nl een stuk beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |