/nickserv info naamquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef devzero het volgende:
Hebben de #fokschaap bezoekers ops dit al gelezen?
Wie kan dit vertalen voor me
Geen idee meer welk lettertype ik gebruikte net... kan kiezen uit honderden..quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Whahaha!
Check in net mijn mailbox: groot formaat certificaat
Bedankt Chris
Welke lettertype gebruikte jij voor '1 million errors' en '_moder8or_'?
quote:-MemoServ- Memo 1 from Godspeed (Sep 30 18:06:37 2005 CEST). To delete, type: /msg MemoServ DEL #fokschaap 1
-MemoServ- Wa hej te melk'n Clara ????
1e keer is leuk, 2e keer gaat wel.. 3e keer vervelend, 4e keer krijg ik een banquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef devzero het volgende:
Maar chris, dankje dat het bij 3 berichtjes blijft. 3 maal is scheepsrecht.
Is-ie ook al jarig danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Fjolle het volgende:
En een heel erg gemeende proficiat voor ons mede-schaapje Chris.![]()
Je hebt nog 3/4 dag hoor, ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom zet Chris het dan niet in zijn profiel
Anders had ik een taart voor hem gebakken. Mag het nu nog? Of is het daarvoor nu te laat?
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:24 schreef devzero het volgende:
* devzero pimpt met email adres![]()
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]
[afbeelding]
maar andere geinteresseerde zijn ook welkom
Yep, en ik ga nu nog ff sparen voor de flushquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Fjolle het volgende:
En we mogen ook 2 nieuwe schaapjes verwelkomen in certificatenland:
Avw1982 en okeezes. Gefeliciteerd met 1 Million Molecules.
@fokschaap.nl is ook alleen maar de 5M+ mensen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adres
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
fokschaap is ook alleen maar de 5M+ mensen heen fok.nl heeft bijna iedereen al
Zie piquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |