inclusief bruce zit Team FokSchaap Telschaap opquote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
...........Datum..............................................Total Completed.........................Total Crunching
[ code verwijderd ]
Deze standen zijn zonder _moder8or_ opgeteld.
Ik tel alles morgen weer beter opquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:26 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
inclusief bruce zit Team FokSchaap Telschaap op
Total Completed: 1401045
Team FokSchaap Total Crunching: 78378
Jullie hebben me ingehaaldquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:26 schreef Chris.nl het volgende:
Total Completed: 1401045
Vandaar dat ik zo moe benquote:
der waren maar 13 schapen voor nodig om ubergrazer devzero eronder te krijgenquote:
pst...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
der waren maar 13 schapen voor nodig om ubergrazer devzero eronder te krijgen
quote:Je wilde naar:
/gast/index.html
Helaas gaat dat feest niet door. De pagina bestaan (nog) niet (meer).
''k ben ook doodmoe van dat Devzero inhalenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo moe ben![]()
Naar school gaat![]()
quote:
* 1-of-6Billion is voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
''k ben ook doodmoe van dat Devzero inhalen
* Chris.nl ook naar school gaat![]()
[edit]
@1-0f6-Billion & valing
vanavond de fokschaap life site veranderen in deze? als ie helemaal klaar is met alle naamborjes? 'k vind um nu al gewel-dig
* Chris.nl heeft op school ook internetquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion is voor
de bordjes volgen vanmiddag....
inclusief nieuwnieuwnieuw...Bruce117![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Maggie en Devzero zijn de liefste schaapjes van de hele wereld.![]()
![]()
![]()
Mijn mail-box in de voordeur was vandaag gevuld.
Je hebt de primeurquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Fjolle het volgende:
Mijn mail-box in de voordeur was vandaag gevuld.
Ik denk dat de schapen met verstand hiervan straks pas weer terugkomen. Het is geen onwil hier maar ik weet het gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo?? Word ik niet meer geholpen
Jaa dankjullie welquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef joosd het volgende:
ook ik heb stats beschikbaar
via het geweldige @home bleek het niet zo schitterend te werken.
maar via mijn "website" werkt het wel http://www.joostderuiter.nl/fad/stats.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |