even van de faddict pc naar de fad map op die pc gaan die faddict niet ziet en dan reloadenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar iemand een idee waarom de stats 1 pc ziet?
Je hoeft niet meer op te tellen en een afbeelding te plaatsen... Valing heeft een ding gemaakt waarmee dat automatisch gebeurd..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Jaa dankjullie welElke avond nog meer optelwerk
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Chris: Ow. dus ik word nu gewoon gedumped voor een automaat?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Chris: Ow. dus ik word nu gewoon gedumped voor een automaat?
Liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:27 schreef valing het volgende:
[..]
besparen we je dat telwerk is het weer niet goed
mijn mail adres btw:
Valing[at]gmail[dot]com
top dat je het zo oppaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Oké. Dan kan ik al mijn werk weggooien..
Doe ik het gelijk
[..]
Lief
Met pijn in mijn hart.quote:
Tjah, ik had het misschien ook beter eerst kunnen overleggen / aangeven via msn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart.
Trouwens. Kan ik dat plaatje wegflikkeren van mijn site? Met die totalen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Tjah, ik had het misschien ook beter eerst kunnen overleggen / aangeven via msn.
Je kan dat plaatje wegflikkeren alleen dan krijg je gaten in je oude berichten op dit forum, je kan er ook een mooie meid voor in de plaats zetten
waarschijnlijk kan dukebox er beter antwoord op geven.. maar als ik de naam van iemand anders invul doet die het ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef gateway het volgende:
en waarom doet mijn avatare het nog steeds nie terwijl die van anderen wel weer werken????
prima!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Maggie het volgende:
En ja, in het kader van mijn eigen feestje, ga ik nu een beetje flushen.
In het kader van je verjaardag heb ik ons vereeuwigd in het natte cement van een voetpad op de uni hierquote:Op woensdag 28 september 2005 00:36 schreef Maggie het volgende:
En ja, in het kader van mijn eigen feestje, ga ik nu een beetje flushen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Fjolle het volgende:
Hier een verjaardags-certificaat voor Maggie, 2 Million Molecules.
Proficiat en eenvan alle schaapjes.
Uitprinten en boven je bed hangenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef Maggie het volgende:
[..]cool!
Hoe zit dat eigenlijk met die certificaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |