Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etcquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.quote:Vanwege een bugje in de huidige versie van FADdict sluit hij de connectie met je ftp-server na het uploaden niet, je kan pas weer uploaden nadat je ftp-server de verbinding automatisch verbroken heeft. Wanneer je het programma instelt op reloaden om de 60 minuten zou dit bugje geen problemen moeten geven. Binnenkort komt er een nieuwe versie van FADdict waarin dit verholpen is.
Ik d8 al.. gisteravond was je site ook al erg moeilijk te bereiken.. sterkte met fixenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
M'n servertje is kapot
Of heeft toch zeker dikke kuren........ Er zijn dik 140k punten in gevaar.....
Waaaaahhhhhhh NIET NU![]()
was even om te testen of hij het deed , want ik zag niets verschijnen eerst , hij gaat nu naar een uur toe , want moet de eerst job nog zien die binnen een uur klaar isquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etchardstikke mooi dat je meedoet. Ik zie dat je FADdict het ingesteld op om de 3 minuten updaten..
Last version generated at 2-10-2005 20:43:44
(Next update is scheduled at 2-10-2005 20:46:44)
Had je dit stukje tekst al gelezen?
[..]
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.
Ik bedoel nattuurlijk met sparenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Best snel.. maar het is geen officiele mijlpaal..![]()
Ik vind dat we nog even flink moeten terug trappen na de verjaardagsflushquote:OK gentlemen start your engines
as I know several of you will need to swing the GHZ over from other projects looks like the Norlichter guys are bang on the money and we are good to go.
So start heating those CPUs with some FaD.
Also remember there are 2 or more other pluses to this.
1. Weon the cows a bit more.
2. We close the gap to XPC some.
3. We benefit FaD with some high octane Free-DC crunching.
4. We show everyone that no-one and I mean no-one does a gauntlet like we do.
van 1 persoon jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
btw ik zie net dat XPC de hoogste flush ooit op hun naam hebben staan...
12.691.579 punten...
zouden we het kunnen ...![]()
Dus devzero een keer hoppen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef valing het volgende:
[..]
van 1 persoon ja
dat gaat zelfs devzero niet lukken![]()
de dag output van XPC was die dag 16.307.058![]()
EDIT lijkt erg op een team hopper die flush
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doenquote:
Zeg ze dat het voor de strijd tegen het terrorisme is en ze gaan wel om me dunkt. In FaD zit toch ook de mogelijkheid om naar Bio-terrorism antidotes te zoeken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doen![]()
En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten. Aan de andere kant ben ik wel een "computational" bioloog, dus een smoesje is snel verzonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
er zijn genoeg berichten van ontslagen binnen de tweakers bekend , die koetjes lieten draaien welke hun baan gekost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |