Dan zou ik toch denken dat er wat fout gaat met uploaden...quote:

Top!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef DukeBox het volgende:
Heb het ff gemaakt, zit nog niet handig in het menu maar als je maand of week stats aanklikt en dan op fokschaap berekend ie het over de geselecteerde periode. Mijlpalen pakt ie ook meteen mee over de maand/week.

Mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html

en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:05 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Mooiheb het toegevoegd aan http://wiki.fok.nl/index.php/FokschaapTBU

Na de flush zal hier verder over gesproken worden, neem ik even aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef wiqu2 het volgende:
is het geen idee om es opzoek te gaan naar een extra project om er bij te doen als team fokschaap?
want bij fad zien ze ons staartje toch wel

Ik flush even 2.3 miljoen keysquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef sk888er het volgende:
ik stem voor![]()
http://www.whatpulse.org/
whatpulseen anders blijf ik gwoon bij fad
dat registreerd je toetsaanslagen en muisklikken
alleen zit er al een fok team bij.... maar geen fokschaap![]()
http://forum.fok.nl/topic/759328

UD-grid ( of iets dergelijks) en Folding-@-home zijn ook programma's welke zoeken naar medicijnen tegen kanker. Die komen best overeen en daar zou ik me ook graag bij aansluiten hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:02 schreef wiqu2 het volgende:
ik zat meer aan een programma te denken wat op fad lijkt..dus ook iets voor medicijnen of iets anders nuttigs
dus niet zo'n oneindige pi berekenin ofzo

Goeiequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef wiqu2 het volgende:
ja ik zat zelf te kijken naar d2ol .. omdat daar een team genaamd xtremesystem aant roepen is dat ze dpc voor het einde van het jaar in zullen halen
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=70165
plus ze willen de megaflush verstoren van dpc op de 11de.. dus mss dat wij als team hun effe onze hoefjes moeten laten zien

http://fah.lospetitos.net/history.php?t=m&id=2198quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef mcintosh het volgende:
Folding-@-home

Naambordje voor morpheus_at_work hangt er nu ook bijquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef valing het volgende:
en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)
http://live.fokschaap.nl/
Ok, je bent van de lijst.. maar hopelijk lukt het je in de toekomst nog wel een keer om je stats goed online te zetten (misschien dat het de volgende update van FADdict wel zonder prob's gaat)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Haal mij maar van de lijsthelpt geen ene reet

Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etcquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.quote:Vanwege een bugje in de huidige versie van FADdict sluit hij de connectie met je ftp-server na het uploaden niet, je kan pas weer uploaden nadat je ftp-server de verbinding automatisch verbroken heeft. Wanneer je het programma instelt op reloaden om de 60 minuten zou dit bugje geen problemen moeten geven. Binnenkort komt er een nieuwe versie van FADdict waarin dit verholpen is.

Ik d8 al.. gisteravond was je site ook al erg moeilijk te bereiken.. sterkte met fixenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
M'n servertje is kapot
Of heeft toch zeker dikke kuren........ Er zijn dik 140k punten in gevaar.....
Waaaaahhhhhhh NIET NU![]()

was even om te testen of hij het deed , want ik zag niets verschijnen eerst , hij gaat nu naar een uur toe , want moet de eerst job nog zien die binnen een uur klaar isquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etchardstikke mooi dat je meedoet. Ik zie dat je FADdict het ingesteld op om de 3 minuten updaten..
Last version generated at 2-10-2005 20:43:44
(Next update is scheduled at 2-10-2005 20:46:44)
Had je dit stukje tekst al gelezen?
[..]
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.

Ik bedoel nattuurlijk met sparenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Best snel.. maar het is geen officiele mijlpaal..![]()

Ik vind dat we nog even flink moeten terug trappen na de verjaardagsflushquote:OK gentlemen start your engines
as I know several of you will need to swing the GHZ over from other projects looks like the Norlichter guys are bang on the money and we are good to go.
So start heating those CPUs with some FaD.
Also remember there are 2 or more other pluses to this.
1. Weon the cows a bit more.
2. We close the gap to XPC some.
3. We benefit FaD with some high octane Free-DC crunching.
4. We show everyone that no-one and I mean no-one does a gauntlet like we do.

van 1 persoon jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
btw ik zie net dat XPC de hoogste flush ooit op hun naam hebben staan...
12.691.579 punten...
zouden we het kunnen ...![]()

Dus devzero een keer hoppen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef valing het volgende:
[..]
van 1 persoon ja
dat gaat zelfs devzero niet lukken![]()
de dag output van XPC was die dag 16.307.058![]()
EDIT lijkt erg op een team hopper die flush

Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doenquote:

Zeg ze dat het voor de strijd tegen het terrorisme is en ze gaan wel om me dunkt. In FaD zit toch ook de mogelijkheid om naar Bio-terrorism antidotes te zoeken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doen![]()

En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten. Aan de andere kant ben ik wel een "computational" bioloog, dus een smoesje is snel verzonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
er zijn genoeg berichten van ontslagen binnen de tweakers bekend , die koetjes lieten draaien welke hun baan gekost hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |