/nickserv info naamquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef devzero het volgende:
Hebben de #fokschaap bezoekers ops dit al gelezen?
Wie kan dit vertalen voor me
Geen idee meer welk lettertype ik gebruikte net... kan kiezen uit honderden..quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Whahaha!
Check in net mijn mailbox: groot formaat certificaat
Bedankt Chris
Welke lettertype gebruikte jij voor '1 million errors' en '_moder8or_'?
quote:-MemoServ- Memo 1 from Godspeed (Sep 30 18:06:37 2005 CEST). To delete, type: /msg MemoServ DEL #fokschaap 1
-MemoServ- Wa hej te melk'n Clara ????
1e keer is leuk, 2e keer gaat wel.. 3e keer vervelend, 4e keer krijg ik een banquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef devzero het volgende:
Maar chris, dankje dat het bij 3 berichtjes blijft. 3 maal is scheepsrecht.
Is-ie ook al jarig danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Fjolle het volgende:
En een heel erg gemeende proficiat voor ons mede-schaapje Chris.![]()
Je hebt nog 3/4 dag hoor, ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom zet Chris het dan niet in zijn profiel
Anders had ik een taart voor hem gebakken. Mag het nu nog? Of is het daarvoor nu te laat?
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:24 schreef devzero het volgende:
* devzero pimpt met email adres![]()
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]
[afbeelding]
maar andere geinteresseerde zijn ook welkom
Yep, en ik ga nu nog ff sparen voor de flushquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Fjolle het volgende:
En we mogen ook 2 nieuwe schaapjes verwelkomen in certificatenland:
Avw1982 en okeezes. Gefeliciteerd met 1 Million Molecules.
@fokschaap.nl is ook alleen maar de 5M+ mensen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar nee bedankt. Ik krijg over 1,5 maand een @fok.nl adres
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
fokschaap is ook alleen maar de 5M+ mensen heen fok.nl heeft bijna iedereen al
Zie piquote:
en ik heb nu 1K jobs klaar staanquote:Oct 1 10:25:47 gate sm-mta[67787]: j91EPkND067787: <fokke@fokschaap.nl>... User unknown
Oct 1 10:25:47 gate sm-mta[67787]: j91EPkND067787: lost input channel from tralalala.de [83.xxx.yyy.zzz] to MTA after rcpt
Ik bn dan ook geen nieuwsposter meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zie pi![]()
Maar zolang er niet wekelijks een stukje over fokschaap op de FP komt zijn wij natuurlijk nog niet blij
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Fjolle het volgende:
Mr_Rammstein heeft zijn 3 Million Molecules.
En we mogen ook 2 nieuwe schaapjes verwelkomen in certificatenland:
Avw1982 en okeezes. Gefeliciteerd met 1 Million Molecules.
Is dat een bug, of hoort het gewoon zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef DukeBox het volgende:
Ach.. iedereen heeft daar wel es last van
Wanneer de client geen verbinding kan maken met de fad server gaat ie eerst versturen voordat ie weer probeerd te ontvangen.
't hoort gewoon zo..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef _moder8or_ het volgende:Is dat een bug, of hoort het gewoon zo?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef mcintosh het volgende:
Wat een leuk feest icoontje heeft chris.nl op fad.qik.nl
Feli
Ik krijg al 2 dagen geen fatsoenlijke pagina meer te zien op fad.qik.nlquote:
quote:DukeBox statsgen 3.3.0 (FaD release).
Creationtime: 106.355 sec.
Vanuit Las Vegas usa.quote:DukeBox statsgen 3.3.0 (FaD release).
Creationtime: 6.86 sec.
Als ik weet wanneer iedereen jarig is..:)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Krijgen wij dat ook als wij jarig zijn?
Anders: 18 april 2005quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:57 schreef DukeBox het volgende:
Heb hier geen problemen
[..]
Vanuit Las Vegas usa.
[..]
Als ik weet wanneer iedereen jarig is..:)
Zal eens kijke of ik het kan opnemen in de user settings..
Jaja, een tikfoutje was hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:41 schreef Chris.nl het volgende:
Anders: 18 april 20056![]()
Allemaal bedankt voor de felicitaties (op IRC, via de mail en hiero
Ik heb een screenshot van de stats gemaaktleuk
gr Chris
quote:Completed: 0
Staat dat in Faddict of alleen op de site?quote:
Last version generated at 28-9-2005 13:14:51quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Completed: 0
Hij heeft Faddict niet aan staatquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef valing het volgende:
[..]
Last version generated at 28-9-2005 13:14:51
(Next update is scheduled at 28-9-2005 14:14:51) of toch niet![]()
Volgens mij is dat niet mogelijk. Zal het er in proberen te maken als dat eenvoudig kan...Heb het ff gemaakt, zit nog niet handig in het menu maar als je maand of week stats aanklikt en dan op fokschaap berekend ie het over de geselecteerde periode. Mijlpalen pakt ie ook meteen mee over de maand/week.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:36 schreef mcintosh het volgende:
btw dukebox, kan ik bij maandstats van de Fokschaap members? Ik heb al gespeeld met de maandstat url, maar dan zie ik alleen grafieken van users, geen harde cijfers
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet mogelijk. Zal het er in proberen te maken als dat eenvoudig kan...
Alleen op de site.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat dat in Faddict of alleen op de site?
Dan zou ik toch denken dat er wat fout gaat met uploaden...quote:
Top!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef DukeBox het volgende:
Heb het ff gemaakt, zit nog niet handig in het menu maar als je maand of week stats aanklikt en dan op fokschaap berekend ie het over de geselecteerde periode. Mijlpalen pakt ie ook meteen mee over de maand/week.
Mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:05 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Mooiheb het toegevoegd aan http://wiki.fok.nl/index.php/FokschaapTBU
Na de flush zal hier verder over gesproken worden, neem ik even aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:20 schreef wiqu2 het volgende:
is het geen idee om es opzoek te gaan naar een extra project om er bij te doen als team fokschaap?
want bij fad zien ze ons staartje toch wel
Ik flush even 2.3 miljoen keysquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef sk888er het volgende:
ik stem voor![]()
http://www.whatpulse.org/
whatpulseen anders blijf ik gwoon bij fad
dat registreerd je toetsaanslagen en muisklikken
alleen zit er al een fok team bij.... maar geen fokschaap![]()
http://forum.fok.nl/topic/759328
UD-grid ( of iets dergelijks) en Folding-@-home zijn ook programma's welke zoeken naar medicijnen tegen kanker. Die komen best overeen en daar zou ik me ook graag bij aansluiten hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:02 schreef wiqu2 het volgende:
ik zat meer aan een programma te denken wat op fad lijkt..dus ook iets voor medicijnen of iets anders nuttigs
dus niet zo'n oneindige pi berekenin ofzo
Goeiequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:17 schreef wiqu2 het volgende:
ja ik zat zelf te kijken naar d2ol .. omdat daar een team genaamd xtremesystem aant roepen is dat ze dpc voor het einde van het jaar in zullen halen
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=70165
plus ze willen de megaflush verstoren van dpc op de 11de.. dus mss dat wij als team hun effe onze hoefjes moeten laten zien
http://fah.lospetitos.net/history.php?t=m&id=2198quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef mcintosh het volgende:
Folding-@-home
Naambordje voor morpheus_at_work hangt er nu ook bijquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef valing het volgende:
en nu ook bij de live schapen (alleen nog geen naambordje)
http://live.fokschaap.nl/
Ok, je bent van de lijst.. maar hopelijk lukt het je in de toekomst nog wel een keer om je stats goed online te zetten (misschien dat het de volgende update van FADdict wel zonder prob's gaat)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Haal mij maar van de lijsthelpt geen ene reet
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etcquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn live stats van 1 pc draaien nu ook mee , die opmijn werk kan helaas niet door de proxy heen naar ftp
www.objectief.org/stats.html
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.quote:Vanwege een bugje in de huidige versie van FADdict sluit hij de connectie met je ftp-server na het uploaden niet, je kan pas weer uploaden nadat je ftp-server de verbinding automatisch verbroken heeft. Wanneer je het programma instelt op reloaden om de 60 minuten zou dit bugje geen problemen moeten geven. Binnenkort komt er een nieuwe versie van FADdict waarin dit verholpen is.
Ik d8 al.. gisteravond was je site ook al erg moeilijk te bereiken.. sterkte met fixenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
M'n servertje is kapot
Of heeft toch zeker dikke kuren........ Er zijn dik 140k punten in gevaar.....
Waaaaahhhhhhh NIET NU![]()
was even om te testen of hij het deed , want ik zag niets verschijnen eerst , hij gaat nu naar een uur toe , want moet de eerst job nog zien die binnen een uur klaar isquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hey je stats zijn onderhand toegevoegd etchardstikke mooi dat je meedoet. Ik zie dat je FADdict het ingesteld op om de 3 minuten updaten..
Last version generated at 2-10-2005 20:43:44
(Next update is scheduled at 2-10-2005 20:46:44)
Had je dit stukje tekst al gelezen?
[..]
Dat verklaart misschien waarom je stats niet meer automatisch geupdate worden.
Ik bedoel nattuurlijk met sparenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:28 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Best snel.. maar het is geen officiele mijlpaal..![]()
Ik vind dat we nog even flink moeten terug trappen na de verjaardagsflushquote:OK gentlemen start your engines
as I know several of you will need to swing the GHZ over from other projects looks like the Norlichter guys are bang on the money and we are good to go.
So start heating those CPUs with some FaD.
Also remember there are 2 or more other pluses to this.
1. Weon the cows a bit more.
2. We close the gap to XPC some.
3. We benefit FaD with some high octane Free-DC crunching.
4. We show everyone that no-one and I mean no-one does a gauntlet like we do.
van 1 persoon jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef mcintosh het volgende:
btw ik zie net dat XPC de hoogste flush ooit op hun naam hebben staan...
12.691.579 punten...
zouden we het kunnen ...![]()
Dus devzero een keer hoppen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:25 schreef valing het volgende:
[..]
van 1 persoon ja
dat gaat zelfs devzero niet lukken![]()
de dag output van XPC was die dag 16.307.058![]()
EDIT lijkt erg op een team hopper die flush
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doenquote:
Zeg ze dat het voor de strijd tegen het terrorisme is en ze gaan wel om me dunkt. In FaD zit toch ook de mogelijkheid om naar Bio-terrorism antidotes te zoeken....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik toch echt de clusters hier gaan aanspreken en ik denk niet dat de systeembeheerders daar zo makkelijk over gaan doen![]()
En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten. Aan de andere kant ben ik wel een "computational" bioloog, dus een smoesje is snel verzonnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
er zijn genoeg berichten van ontslagen binnen de tweakers bekend , die koetjes lieten draaien welke hun baan gekost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |