quote:schreef Luni het volgende:
Dit seizoen ook, iedereen hoopte op een aantal versterkingen, die zijn er nauwelijks gekomen, maar we staan wel bovenaanen het gat met ajax en psv is al vrij groot. We zullen zien waar het schip strand, ik verwacht nu niet ineens dat ze kampioen wrden, en verliezen is helemaal niet erg, behallve van de joden, als er maar geknokt word, en dat ik dit seizoen veel meer dan vorig jaar.
Eigenlijk is alleen het laatste stuk interessant...Gioquote:'Van Bommel gaat het hier wel redden'
Door Marcel van der Kraan
Geen Ronaldinho, geen Deco in het elftal van Barcelona afgelopen weekeinde. Frank Rijkaard liet zijn vedetten gewoon thuis. Giovanni van Bronckhorst zat tegen Betis Sevilla op de bank. Maar vanavond wacht de Champions League al weer, tegen Udinese, en die wetenschap speelde vanzelfsprekend mee.
Giovanni van Bronckhorst. Foto AFP
Toch deed een beetje vers bloed wel even wonderen bij de kampioen van Spanje.
Vanavond zal Rijkaard zijn 'kanonnen' weer opstellen. Op het Europese podium wil hij ver komen. De socios hebben de landstitel in het afgelopen seizoen beschouwd als het eerste station op weg naar grotere prijzen. En om in Europa in het spoor te kunnen blijven van de eeuwige rivaal Real zal de club uit Catalonië ook internationaal moeten scoren.
Giovanni van Bronckhorst, die na het 'Hollandse tijdperk' met Van Bommel voor het eerst weer een landgenoot naast zich in het veld heeft, zegt de passie van het Barça-legioen voor nieuwe Europese succesen te voelen en te begrijpen.
Gaat de Champions League boven alles dit seizoen?
Van Bronckhorst: ,,In de Spaanse pers en onder de fans wordt daar heel veel over gesproken. In het afgelopen seizoen hebben we de titel gewonnen, nu wil men een stap hogerop. Die redenatie is wel logisch, maar in een land waar je te maken hebt met grote ploegen als Real Madrid, Valencia, Deportivo en andere clubs met veel internationals, is het al moeilijk genoeg om de landstitel te verdedigen. Ik denk dat we met ons materiaal op allebei de fronten heel hard moeten werken.’’
Geen aankopen, alleen de transfervrije Van Bommel kwam. Hoe staat het elftal er nu voor?
Van Bronckhorst: ,,We hebben duidelijk nog niet de vorm van vorig seizoen. Het elftal moet nog groeien. Er zijn nauwelijks veranderingen geweest, dus er is weinig reden waarom het nu opeens minder zou gaan.’'
Van Bommel speelde in het weekeinde eindelijk 90 minuten. Met wie moet hij nu concurreren?
,,Eigenlijk met Xavi en Deco tegelijk. Het zijn allebei spelers die centraal spelen. Het is niet zo dat de één meer controlerend speelt dan de ander en dat hij zich dus meer op één van die twee zou moeten richten. Maar ik maak me niet zoveel zorgen over Mark. Het is nu nog vroeg in het seizoen. Nu het programma voller wordt, gaat de trainer meer spelers gebruiken en pakt hij genoeg wedstrijden mee.
Hij zal het in de tijd die hij speelt, wel zelf moeten afdwingen. Dat valt niet altijd mee. Als je vijftien minuutjes mag invallen in een ploeg die achter staat, is het lastig om even je stempel te drukken. Toch gaat hij het redden hier. Dat zeg ik ook op basis van zijn rol in de groep. Mark ligt nu al goed bij de andere spelers.
Hij maakt zich in de kleedkamer verstaanbaar in het Spaans en dat wordt ongelooflijk gewaardeerd. Hij kwam hier aan en sprak al een mondje Spaans. Daar had hij zijn best voor gedaan en daaruit blijkt zijn motivatie om bij deze club te slagen.’’
Rijkaard heeft net zijn contract verlengd. Blijven hij en Ten Cate tot het einde aan elkaar vast zitten?
,,Elke keer als er in Nederland een trainer wordt ontslagen, wordt Ten Cate genoemd als de ideale kandidaat. Maar ik zie Ten Cate niet zo gauw bij Barcelona weggaan. Rijkaard en Ten Cate zijn samen aan Barça begonnen en dat maken ze samen af. Ik zie niet één van de twee voortijdig afhaken. Ze vormen daarvoor een te goed duo hier.’’
En jij? Nog telefoontjes van Feyenoord gehad deze zomer?
,,Ik ben vorig seizoen door Ruud Gullit gebeld. Die wilde weten hoe mijn toekomstplannen eruit zagen. Dat was voor mij niet zo ingewikkeld. Mijn toekomst is heel helder. Ik heb na dit seizoen nog een jaar contract bij Barcelona en ik ben van plan dat uit te dienen. Ik speel bijna alles hier. Ik heb het naar mijn zin. Mijn zoontje Jake zit hier op een internationale school en we wonen prettig. Zolang ik hier presteer, denk ik er niet over om te vertrekken.’’
Maar?
,,Als ik straks een keer terugga naar Nederland dan is Feyenoord de eerste club waarmee ik ga praten en waar ik wil voetballen. Ik ga niet met een andere topclub in zee. Feyenoord is mijn club, altijd geweest.’’
Ik vind dat altijd een beetje gelul, net zoals dat verhaal over dat de huidige Ajaxspitsen niet in 'het Ajax-systeem' passen. Nee het zijn gewoon prutsers, snap dat dan!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef snabbi het volgende:
BTW ik zie Cruz helemaal niet zo zitten. Ik had altijd het gevoel dat het wel een goede voetballer was maar totaal niet paste in ons team en dat zal nu weer zo zijn.
Dat is zeker niet waar. Cruz is een goede speler als hij bijvoorbeeld zoals bij PSV kan spelen. Cruz is niet een speler die terug naar achteren moet komen om mee te verdedigen, maar in mijn ogen veel meer een speler die constant op de aanval blijft loeren. Het systeem moet op zo'n speler aangepast worden zodat hij het best tot zijn recht komt. Op dit moment past dat niet in het spel wat Feyenoord speelt. Kuijt past meer in het systeem van Feyenoord en PSV dan in het technischere systeem van ajax. Ronaldo had het waarschijnlijk minder goed gedaan bij Feyenoord, dan zoals hij kon uitblinken bij PSV. Nee systemen bepalen zeker wel of een speler kan slagen of niet, immers zou je anders net zo goed je keeper in de spits kunnen zetten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje gelul, net zoals dat verhaal over dat de huidige Ajaxspitsen niet in 'het Ajax-systeem' passen. Nee het zijn gewoon prutsers, snap dat dan!!!!
Een goede speler past bij elke club. Misschien voelt ie zich bij de ene club meer thuis dan bij de andere, maar Kuijt was bij Ajax of PSV ook gewoon geslaagd.
Kijk maar naar Henry.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje gelul, net zoals dat verhaal over dat de huidige Ajaxspitsen niet in 'het Ajax-systeem' passen. Nee het zijn gewoon prutsers, snap dat dan!!!!
Een goede speler past bij elke club. Misschien voelt ie zich bij de ene club meer thuis dan bij de andere, maar Kuijt was bij Ajax of PSV ook gewoon geslaagd.
En ook geen goede mentaliteit helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:55 schreef DeTolk het volgende:
Hij heeft idd geen geluk.
Dit is natuurlijk volslagen onzin. Je kunt als spits nog zo goede afmaker zijn, zonder voetballende kwaliteiten ben je niet het aanspeelpunt dan men bij ajax van je vraagt. RvN zou bijvoorbeeld ook falen in de ArenA.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:00 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
ruud is juist wel een goed aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk volslagen onzin. Je kunt als spits nog zo goede afmaker zijn, zonder voetballende kwaliteiten ben je niet het aanspeelpunt dan men bij ajax van je vraagt. RvN zou bijvoorbeeld ook falen in de ArenA.
Kan niet kaatsen en heeft een te beperkte techniekquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ruud is juist wel een goed aanspeelpunt.
Kippevel.quote:Bosvelt in de Feyenoord Krant
Paul Bosvelt vroeg ons al eerder per e-mail om de supporters te bedanken, maar in de Feyenoord Krant heeft hij dit nu uitgebreider gedaan.
Beste supporters van Feyenoord,
Vorige week zondag hebben jullie mij op een ongelofelijke manier ontvangen in De Kuip. Dat begon toen ik het veld opkwam voor de warming-up. Ik kreeg van alle kanten bloemen en hoorde heel veel mensen mijn naam scanderen, gevolgd door een massaal gezongen 'You'll never walk alone'. Dat was al een flink kippenvelmoment, maar het zou nog mooier worden.
De TIFO-actie op de Noordzijde, bij de opkomst voor de wedstrijd was in één woord fantastisch. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm achteraf zag, omdat ik bij de opkomst aan het eind van de rij liep. Maar in de kleedkamer spraken de andere Heerenveen-spelers er ook over. Zij waren enorm onder de indruk van de manier waarop jullie mij hebben ontvangen. Zelf heb ik het na de wedstrijd allemaal nog eens goed terug gezien op TV en op foto's en het was echt geweldig! Je maakt je vooraf een voorstelling van hoe je terugkeer in De Kuip na twee jaar afwezigheid zal zijn, maar dit had ik nooit durven hopen.
In de zes jaar dat ik bij Feyenoord heb gespeeld, is de band tussen de supporters en mezelf steeds hechter geworden. Het is moeilijk dat te verklaren, maar misschien dat mijn karakter en type spel gewoon goed aansloten bij datgene wat Feyenoord-Supporters verwachten van hun spelers. En op de een of andere manier klikt het gewoon tussen ons. Dat we in die zes jaar met de ploeg ook nog goede prestaties hebben geleverd, zal ook meespelen. Omgekeerd herken ik ook een deel van mezelf in het Legioen. Doorzetten, af en toe op de tanden moeten bijten, tegenslagen overwinnen en dubbel zo veel genieten op de momenten dat er een beloning komt in de vorm van een prijs.
Ik heb mede/vooral dankzij jullie zes schitterende jaren gehad bij Feyenoord. Als je dan na twee jaar afwezigheid terugkomt op de plek waar je zoveel hebt meegemaakt en dan op zo'n speciale en hartverwarmende manier ontvangen wordt voelt dat als thuiskomen.
Daarom wil ik jullie er op deze manier heel hartelijk voor bedanken.
Jullie maakten het voor mij allemaal erg speciaal!
Paul Bosvelt.
Ze zouden niet slagen, en dat zegt nogal wat over het beleid in de ArenA jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef Erasmusch het volgende:
Dus Kuyt en RvN komen tekort voor het grote ajax? Wie zou er dan wel slagen? Charisteas?
Tegen welke verdediging ook alweerquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef Staanplaats het volgende:
RvN falen in de Arena? Haha die gozer heeft jullie meerdere keren opgerold daar...noem het maar falen!
Ha die Loek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:50 schreef erik.jansen101 het volgende:Een Ajax-fan met een grote mond over spitsen, hahaha
Jullie zouden al blij mogen zijn met een halve Kuijt.
![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Prachtigquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Nou nou. Zes weken nog. Gelukkig lijkt Ono het aardig te doen. Als Hofs en Schreuder weer terug zijn staat het best leuk eigenlijk. Hofs, Pardo, Schreuder, Ono, Ghaly...quote:Terug 27-09-2005: Volgende week operatie voor Alfred Schreuder Print dit bericht
[Bron: Feyenoord.nl]
Feyenoord.nl meldt dat Alfred Schreuder volgende week onder het mes gaat. In verband met hardnekkige archillespeesproblemen zal Alfred Schreuder volgende week geopereerd worden. Naar verwachting zal de routinier vervolgens nog zes weken uit roulatie zijn. Schreuder raakte geblesseerd in het eerste duel van de competitie en verblijft sindsdien in de lappenmand. 'Alle overige therapieën hebben tot op heden nog onvoldoende gewerkt om een rentree van Alfred te bewerkstelligen', lichtte clubarts Robbart van Linschoten de beslissing toe. 'Daarom hebben we na uitgebreid overleg besloten om te gaan opereren.'
idd, hoop dat ie zn niveau nog wat kan opkrikken. Als ik hem was, had ik lekker gaan afbouwen in Qatar/VS....quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Suijk het volgende:
Toch is het niet verkeerd dat Bosvelt niet bij jullie voetbalt. Dat had alleen maar tegengevallen, vooral als ik zie hoe hij nu bij Heernenveen bezig is.
Klopt helemaal. Ik had hem ook niet gehoeven. Hij kan misschien wel wat brengen voor andere mensen om hem heen in het elftal, maar daar hebben we op dit moment ook al lodewijks en schreuder voor. (de dingen er omheen hebben niet alleen betrekking op wat er in het veld gebeurt.)quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Suijk het volgende:
Toch is het niet verkeerd dat Bosvelt niet bij jullie voetbalt. Dat had alleen maar tegengevallen, vooral als ik zie hoe hij nu bij Heernenveen bezig is.
quote:Van: Eus Textiel
Datum: dinsdag 27 september 2005 23:44
Aan: info@ajax.nl
Onderwerp: Bericht voor afdeling Merchandising
Geachte heer, mevrouw,
Een kleine maand geleden heb ik bij u per e-mail de prijs en levertijd opgevraagd voor 500 stuks Ajax-stropdassen. Het ging daarbij om de Ajax-stropdas met een 1 erop plus extra borduursel met een streepje (-) en het cijfer 2, zodat op de stropdas duidelijk zichtbaar 1-2 staat afgebeeld.
Zojuist ontvingen wij vanuit Londen een fax met een order van nog eens 250 stropdassen. Zou u deze extra bestelling willen meenemen in uw offerte? Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zie uw aanbieding graag tegemoet en hoop snel van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Eus Textiel B.V.
Eus
Directeur
Meijerquote:SELECTIE ZET JARIGE GERARD MEIJER IN HET ZONNETJE
Gerard Meijer is vrijdag 70 jaar geworden. Voor de selectie van Feyenoord was het reden om de masseur, die deze week 46 jaar in dienst is, in het zonnetje te zetten. Meijer ontving namens de selectie een taart en een ingelijst shirt met rugnummer 70 ‘Gerard’ uit handen van Bosschaart en Kuyt. De man die al zo onvoorstelbaar lang in dienst is, toonde zijn waardering voor het gebaar niet zozeer in woorden, maar - zoals hem eigen is – met een manier van doen die zijn grote dankbaarheid verried.
Toch sprak Meijer nog enkele dankwoorden. ‘Ik kan niet goed speechen, maar zal het toch kort doen. Ik dank jullie hiervoor. Elke dag geniet ik van jullie. Ik heb jonge mensen om me heen en dat is mijn leven. Bedankt dat jullie even stilstaan bij het bereiken van deze aardige leeftijd’, aldus de verzorger, die hierna werd getrakteerd op een applaus van de spelers.
Het is 1 keer leuk, daarna tekent het het gebrek aan creativiteit bij EUS.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
Ik begin ze een beetje minder te vinden de mailtjes van Eus...
Alleen het steenkolen engels vind ik nog wel grappig om te zien, verder zijn ze mij wat te makkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
Ik begin ze een beetje minder te vinden de mailtjes van Eus...
Hij maakt zich inderdaad niet druk om wat mensen van hem zeggen, en dat is prima.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
Hahaha geweldige vent die Koeman. Op een persconferentie vroeg een journalist wat er ging gebeuren als Feyenoord uitgeschakeld zou worden vanavond : "Dan word ik ontslagen".
Dat doet geen enkele trainer zolang het goed gaat.....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij maakt zich inderdaad niet druk om wat mensen van hem zeggen, en dat is prima.
Jullie kunnen je weer volledig gaan richten op de competitie.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
'mochten' we doorkomen: dinsdag loting group stage
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie kunnen je weer volledig gaan richten op de competitie.![]()
quote:FEY 6 18
AZ 6 15
RKC 6 15
PSV 6 13
AJA 6 10
NAC 6 10
HER 6 10
SPA 6 10
Licht de positieve kanten van deze wedstrijd er eens uit:quote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Hm de goal van Bahia was gewoon een zuivere goal, maar Feyenoord ligt er gewoon terecht uit. Ze hadden sterker moeten zijn om dit Roemeense team op te rollen. Jammer.
Evergreen, Milkbreak of Fruitkick?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Jammer natuurlijk, maar goed, nu gaat Feye vol voor de liga!
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
'mochten' we doorkomen: dinsdag loting group stage
Rampzalig is het enige woord om die 2 te beschrijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef yvette1982 het volgende:
Als er nu nog iemand is die ooit nog de positie van prutslund en bosschaart durft te verdedigen dan schijt ik in zijn of haar mond.
Ostlund is zeker ook mijn favoriet niet, ik had liever zuiverloon er gehouden. Ook al maakte hij ook wel veel (beginners) fouten. Wellicht is het wat om met saidi en greene te experimenteren, greene meer naar rechts en saidi in het centrum. Bosschaart of Snoyl. Tja dat is ook constant wisselen. Snoyl heeft nog wel potentie maar maak ook gewoon te veel blunders.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:20 schreef yvette1982 het volgende:
Als er nu nog iemand is die ooit nog de positie van prutslund en bosschaart durft te verdedigen dan schijt ik in zijn of haar mond.
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, vetje, ga je gang maar. Ik ben het wel gewend dat er bij jou alleen maar stront uitkomt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef twi het volgende:
Niet getreurd jongens, jullie zijn niet het eerste slachtoffer van Rapid. Sant Julia en Vardar gingen jullie voor....
Bosschaart niet slecht, jezus...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:25 schreef heiden6 het volgende:
Bosschaart was niet slecht. Een betere linksback hebben we volgens mij niet, op dit moment. Maar misschien mogen we Rzasa wel huren van Heerenveen.
Stoer hoorquote:
Hoeveel thuiswedstrijden zonder publiek waren het dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
De straf was één wedstrijd zonder publiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuurquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De straf was één wedstrijd zonder publiek.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:22 schreef dramslag het volgende:
[..]
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuur![]()
In Boekarest waren 75 mensen en dat ging nou niet veel beter. Moet er niet aan denken dat er 50.000 waren geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Met dat fantástische legioen erbij hadden ze natuurlijk wel gewonnen
Was er niet een voorwaardelijk van de twee? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef TC03 het volgende:
Oh, het was er maar één. Waarom dacht ik dan altijd twee?
Voor wat het waard is in dit topic hierquote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik zei in het andere topic ook al dat het eigenlijk beter is voor de sfeer en dat je daardoor veel meer in spanning zit als in je in het stadion zit. In het stadion is het cool, op tv irritant.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik vond het in het begin wel amusant, maar ruim 90 minuten lang begon het toch een beetje op de zenuwen te werken dat geschreeuw van die gast.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava Rapid Boekarest toch iets sterker.....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef Soul_Survivor het volgende:
STERK IN ROTTERDAM, STERK IN NEDERLAND
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD, MIJN FEYENOORD
en nu gewoon focussen op landskampioen en de beker.
Bratislava.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava toch iets sterker.....
Zo blijkt maar weer dat Feyenoord zonder die drie geen ene reet voorstelt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
Nee en ook niet in de Uefa cup... het was gewoon slecht spel.. erg slecht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Met het spel van vanavond.........Feyenoord hoort niet in de CL thuis.
ah dus een verdedigend Arsenal dat Ajax verslaat betekent slecht spel van Ajax, en Rapid dat op de verdediging leunt is "onmogelijk te verslaan" als Feyenoord ervan verliest. Bedankt, ik zie alles weer in perspectief.quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..
Heb ik niet gezegd. Ik vond ajax de betere voetballende ploeg tegen Arsenal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah dus een verdedigend Arsenal dat Ajax verslaat betekent slecht spel van Ajax, en Rapid dat op de verdediging leunt is "onmogelijk te verslaan" als Feyenoord ervan verliest. Bedankt, ik zie alles weer in perspectief.
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee en ook niet in de Uefa cup... het was gewoon slecht spel.. erg slecht.
Nu gaat Feyenoord ook aardig wat geld mislopen.. wat ze volgens mij wel goed kunnen gebruiken..
sorry, idd, dat waren catman en dylandog. mea culpa.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Ik vond ajax de betere voetballende ploeg tegen Arsenal.
En dan maar hopen dat er goede spitsen voor in de plaats komen. Feyenoord drijft momenteel op K2, in mindere mate op Castelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.
Voor Kuijt gaan ze veel geld vangen, als je ziet dat in de zomer al 15 miljoen werd geboden. Maar Kalou is na dit seizoen toch transfervrij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.
Ja Renzor, gemaakte sympathieke lul...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef renz0r het volgende:
Ben stiekem wel blij. Na 5 jaar wordt uefaecup voetbal voor mij echt zat. CL wil ik zien!!
Kunnen ze nu zich COMPLEET op het seizoen focussen om weer is kampioen te worden!!!
Een die hard feyenoorder.
Hoop doet leven CMquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
Helemaal niks, idd.
We worden gewoon kampioen
zo gewoon is dat niet, 9 keer in 50 jaar tijd kampioen geworden........quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
Helemaal niks, idd.
We worden gewoon kampioen
met jullie speelstijl zijn jullie ook zeer kwetsbaar tegen laffe verdedigende ploegen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..
Hun kansen zijn wel een suk groter geworden helaas....quote:
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun danquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hun kansen zijn wel een suk groter geworden helaas....
Met dit spelletje kunnen ze wel komen ja. ik kan mij totaal niet voorstellen hoe ze met zo weinig goede voetballers ooit kampioen kunnen worden, maar dat was precies zo in 99. Dus misschien is het wel een signaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun dan) voorspelt.
Ook denk ik als Kuijt en/of Kalou door een blessure een aantal weken gemist moet gaan worden het een beetje in gaat storten.
Koeman zal orde op zaken stellen, die heeft gisteren ook wel gezien dat het op deze manier niet goed gaat komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun dan) voorspelt.
Kalou zal nauwelijks een gemis zijn heb ik het idee. Kuijt is zo een beetje de enige voorin die van waarde is op het moment.quote:Ook denk ik als Kuijt en/of Kalou door een blessure een aantal weken gemist moet gaan worden het een beetje in gaat storten.
Klopt, maar je bent dus wel met me eens dat als Kuijt voor lange tijd wegvalt het zeer moeilijk zal worden voor feyenoord?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Kalou zal nauwelijks een gemis zijn heb ik het idee. Kuijt is zo een beetje de enige voorin die van waarde is op het moment.
Denk dat je je daar toch ietwat op verkijkt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet valt of staat met het uitvallen van Kuijt laat staan van een andere speler.
Jij hebt gisteren niet gekeken naar de wedstrijd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet valt of staat met het uitvallen van Kuijt laat staan van een andere speler.
Apart verhaal blijft Ghaly.
Moet je je voorstellen, Feyenoord kampioen en dan volgend jaar zonder Kuijt de CL in.... (Ik verwacht niet dat hij nog een jaar blijft, zeker niet na het WK).quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent dus wel met me eens dat als Kuijt voor lange tijd wegvalt het zeer moeilijk zal worden voor feyenoord?
Want hij is de man waar het om draait bij feyenoord.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze voor het geld wel iemand anders kunnen vinden die een belangrijke rol gaat spelen bij Feyenoord. Zeker met jansen er nu bij zie ik nog wel een onverwacht talentje komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:21 schreef Toewan het volgende:
Moet je je voorstellen, Feyenoord kampioen en dan volgend jaar zonder Kuijt de CL in.... (Ik verwacht niet dat hij nog een jaar blijft, zeker niet na het WK).
Kuijt speelde mee. Dat deed Ghaly ook, die knaap heeft zoveel competentie...alleen een mentaliteitsprobleempje...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet gekeken naar de wedstrijd?
En dat probeert iedereen hem duidelijk te maken, maar het sluipt er elke keer weer in dat geklooi. Dat foutje vlak voor tijd leverde niet echt blije gezichten op veel spelers.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Kuijt speelde mee. Dat deed Ghaly ook, die knaap heeft zoveel competentie...alleen een mentaliteitsprobleempje...
Wat hij zelf niet begrijpt (zie Feyenoordkrant) Hij denkt dat voetbal mooi moet zijn ipv effectief.
Ik denk dat het over en sluiten is met Ghaly en dat hij gewoon verder gaat met Da Guzman.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Dat deed Ghaly ook, die knaap heeft zoveel competentie...alleen een mentaliteitsprobleempje...
Wat hij zelf niet begrijpt (zie Feyenoordkrant) Hij denkt dat voetbal mooi moet zijn ipv effectief.
Dat was het enige positieve.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De Guzman viel overigens aardig in. Veroverde een paar keer goed de bal, had aardige voorzetten, maar liet af en toe wat slordige passes zien...
Zullen zien of het nu ook goedkomt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef Luni het volgende:
Ach in 99 werden we ook in de 1e ronde uitgeschakeld........![]()
Inderdaad. Misschien dat het beter gaat als Hofs en Schreuder terug zjin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het ontbreekt aan een goede middenvelder. Niemand brengt het tot op heden.
Ja natuurlijk, maar met de selectie zoals hij nu is staat het middenveld beter als Schreuder uit de ziekenboeg is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef Cart_man het volgende:
Schreuder hoef ik ook niet meer terug te zien. Wil een nieuwe middenvelder, iemand die beter is dan de huidige spelers...
Kapot schamen moeten ze zich, idd. Niet omdat ze Nederland geen punten hebben opgeleverd, tyft op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef ErikT het volgende:
Kansloos. Triest.
Wat een prutsers. Lekker voor het Nederlands voetbal. Kapot schamen moeten ze zich.
Tyft zelf op. Waar staat dat het ene verband houdt met het andere? Er staat duidelijk een punt tussen de zinnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kapot schamen moeten ze zich, idd. Niet omdat ze Nederland geen punten hebben opgeleverd, tyft op.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
als je nu geen kampioen meer wordt
Wat intresseert mij het Nederlandse voetbal nou, lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef ErikT het volgende:
Kansloos. Triest.
Wat een prutsers. Lekker voor het Nederlands voetbal. Kapot schamen moeten ze zich.
Zal ik het nog eens uitleggen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat intresseert mij het Nederlandse voetbal nou, lekker belangrijk.
Och jeetje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal ik het nog eens uitleggen dan?
Zonder het Nederlands voetbal had Feyenoord niet eens aangetreden tegen Rapid. Dan hadden ze jaloers gekeken hoe Ajax & AZ UEFAcup hadden gespeeld, en PSV voorrondes CL had gespeeld.
Het Nederlands voetbal zorgt ervoor dat er plaatsen voor Nederlandse teams zijn om uberhaupt Europees voetbal te mógen spelen.
Ja en...nog geef ik geen fuck om het 'Nederlandse voetbal'quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zonder het Nederlands voetbal had Feyenoord niet eens aangetreden tegen Rapid. Dan hadden ze jaloers gekeken hoe Ajax & AZ UEFAcup hadden gespeeld, en PSV voorrondes CL had gespeeld.
Het Nederlands voetbal zorgt ervoor dat er plaatsen voor Nederlandse teams zijn om uberhaupt Europees voetbal te mógen spelen.
Dan hoeft ook niet, maar de puntjes moeten er wel komen. Als alle Nederlandse clubs winnen dan ben ik niet blij voor die clubs, maar blij voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja en...nog geef ik geen fuck om het 'Nederlandse voetbal'
Ieder land heeft recht op iig 1 voorronde plaats. Die is dan voor ons, fuck het Nederlandse voetbalquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ploegen CL of uefa spelen op eigen kracht ipv op de verdiensten van anderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar beter presteren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef erik.jansen101 het volgende:
Met 1 voorronde plaats spelen wij 1 keer in de 10 jaar Champions League, nee dat is lekker
Zo is het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ploegen CL of uefa spelen op eigen kracht ipv op de verdiensten van anderen.
Mee eens maar dat doen ze niet, en in de Champions League valt veel geld te verdienen waarmee we spelers kunnen halen die wel presterenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar beter presteren.
Is zo, maar gebeurt niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Mee eens maar dat doen ze niet, en in de Champions League valt veel geld te verdienen waarmee we spelers kunnen halen die wel presteren
ik zeg ook niet dat feyenoord NIETS heeft bijgedragen, maar het gepeupel hier interesseert zich alleen het kleine directe resultaat van Feyenoord, en zien niet het grotere geheel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef Siemerink het volgende:
Kameraad Disorder, Feyenoord heeft met het winnen van de UEFA cup zijn steentje behoorlijk bijgedragen. Misschien moet je minder hardstyle gaan luisteren...dan komt er meer zinnigs uit denk ik.
Klein scenario, om het nog enigszins overzichtelijk te houden;quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:46 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord is ook het enige wat er is voor velen. Interesseert velen niet wat andere ploegen presteren. Het grotere plaatje boeit ook niet.
Defineer "bijna"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een jeugdopleiding heeft Feyenoord bijna niet, ...
Door goede prestaties (winnen van Ajax, goed in de competitie) speelt Feyenoord alsnog CL en Ajax totaal niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein scenario, om het nog enigszins overzichtelijk te houden;
Door het verlies van de Nederlandse clubs is er volgend seizoen één CL-plaats minder en één UEFA-cup plaats minder te vergeven voor NL clubs.
Door slechte prestaties (blessures, etc) komt Feyenoord nét op de plaats die nét geen recht op europees voetbal geeft.
Doordat ze Europees voetbal mislopen, hebben ze niet genoeg geld om een waardige opvolger voor Kalou/Kuijt/Lodewijks en Ghlay te kopen. Een jeugdopleiding heeft Feyenoord bijna niet, dus kopen is de enige optie.
Doordat ze geen waardige opvolger kunnen vinden/betalen, verzakt Feyenoord van de top-3 naar een subtopper.
Begint het grotere plaatje al een beetje te dagen, mensen?
heb ik geen cijfers over bij de hand, maarre hoever is jong Feyenoord in de beker?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:12 schreef Cart_man het volgende:
Gelul natuurlijk dat Feijenoord geen jeugdopleiding heeft. Feijenoord is er verkeerd mee omgesprongen en zien dat nu ook in, wordt allemaal aan gewerkt. Geloof ook dat het de jeugd van Feijenoord is die er elk jaar met het kampioenschap vandoor gaat in de A1, B1, C1 etc...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb ik geen cijfers over bij de hand, maarre hoever is jong Feyenoord in de beker?
Die hele CL is een lachertje man, waar staat die C voor...............?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef erik.jansen101 het volgende:
Met 1 voorronde plaats spelen wij 1 keer in de 10 jaar Champions League, nee dat is lekker
lkrrrrrrrr man.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef hayder het volgende:
lkrr voor feyenoord dat ze uitgeschakeld zijn hahahah
Hoogendorp stond erop. Althans, dat hoorde ik, en dat hoop ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd wie er naast Hoogendorp nog op het scoutingslijstje van spitsen staat!
Huntelaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd wie er naast Hoogendorp nog op het scoutingslijstje van spitsen staat!
Volgens mij leidt minder geld juist tot een grotere aandacht van de jeugd. Dat is immers de goedkoopste manier om spelers te halen..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
hoe minder clubs Nederlands voetbal spelen, hoe minder geld Nederland binnenkomt. Hoe minder geld Nederland binnenkomt, hoe minder er besteed kan worden aan jeugdopleidingen. Hoe minder er besteed kan worden aan jeugdopleidingen, hoe lager het niveau van het Nederlands elftal komt te liggen.
Owh nee, wacht, ik zie het al! De jeugdopleiding! Tuurlijk hoe kon ik zo dom zijn. Hoeveel jeugdspelers zijn er vanuit Eindhoven en Rotterdam ook al weer doorgestroomd naar het hoge niveau de afgelopen 5 jaar?
Daarom interesseert het NL voetbal jullie niets!
Slap gelul, de resultaten van dit europees seizoen zie je pas over 5 jaar terug bij de verdeling van plaatsen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein scenario, om het nog enigszins overzichtelijk te houden;
Door het verlies van de Nederlandse clubs is er volgend seizoen één CL-plaats minder en één UEFA-cup plaats minder te vergeven voor NL clubs.
Door slechte prestaties (blessures, etc) komt Feyenoord nét op de plaats die nét geen recht op europees voetbal geeft.
Doordat ze Europees voetbal mislopen, hebben ze niet genoeg geld om een waardige opvolger voor Kalou/Kuijt/Lodewijks en Ghlay te kopen. Een jeugdopleiding heeft Feyenoord bijna niet, dus kopen is de enige optie.
Doordat ze geen waardige opvolger kunnen vinden/betalen, verzakt Feyenoord van de top-3 naar een subtopper.
Ik zie het totaal niet somber in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk dat Kalou gewoon een vormcrisisje heeft. Dat gezeik met hiddink en co had ook geen invloed op zn spel. Of juist een positieve.quote:-10-2005: De problemen van Koeman
[Bron: AD.nl]
Feyenoord speelt zondag als eredivisiekoploper de lastige uitwedstrijd in Utrecht. Wat zijn de belangrijkste problemen die trainer Erwin Koeman moet oplossen na de roemloze UEFA Cup-eliminatie tegen Rapid Boekarest?
De aanloop naar Fc Utrecht– Feyenoord begon voor de Rotterdammers donderdagavond al direct na de nederlaag in Boekarest. In de kleedkamer van het Giulesti stadion hield Erwin Koeman meteen een nabespreking. Daarna stuurde hij de groep terug het veld op om uit te lopen. Het was een bijna surrealistisch beeld dat zich in het nog slechts schraal verlichte stadion ontspon. Als verdoofd slenterden de Feyenoorders een paar rondjes. Ondertussen zagen binnen een straal van twintig meter zowel Rapid-supporters dansen op het veld als hun eigen cynische aanhang treuren op de tribunes.
Hossam Ghaly maakte de tweede pijnlijke confrontatie van de avond niet mee. Met het wisselen van Ghaly in de pauze stelde Koeman een daad die hij tot nu toe bewust had vermeden. Een paar keer al liet de trainer snel na de aftrap een potentiële vervanger van Ghaly warmlopen, maar tot een vroegtijdige wissel kwam het nog nooit. 'Als ik dat doe, ben ik hem zéker een paar weken kwijt', sprak Koeman recent nog na Feyenoord – Nec.
Donderdag was zijn geduld echter op: voor de belangrijkste 45 minuten van dit nog prille seizoen had hij Ghaly niet nodig. De pas 18-jarige Jonathan De Guzman mocht helpen het dreigende debacle af te wenden. Ook Koeman moet hebben gemerkt dat het probleem met Ghaly inmiddels groter is dan de discussie over simpel voetballen alleen.
Hét pijnpunt is de berg energie die zijn groep elk duel weer kwijt raakt aan één speler. Het was tijdens Rapid - Feyenoord een even bizar als veelzeggend beeld: Zodra het spel ook maar even stil lag voor een blessure, vormde zich rond Ghaly een praatclubje en werd er secondenlang gediscussieerd en gewezen.
Nu Koeman zelf de discussie rond de speler op scherp heeft gesteld, moet hij morgen tegen Utrecht aangeven hoe waardevol Ghaly nou wérkelijk is voor zijn team. Zeker is dat hij niet het wisselgeld heeft van iemand als Wesley Sneijder. Deze controversiële rechtermiddenvelder maakt regelmatig (belangrijke) doelpunten. Ghaly scoort zelden of nooit in Feyenoord-shirt.
Interessant is ook hoe de spelers reageren. Koeman is een trainer die ervoor uitkomt dat hij belang hecht aan de gevoelens van zijn belangrijkste krachten. Met aanvoerder Kuijt en doelman Lodewijks was met het oog op Fc Utrecht donderdagavond al meteen overleg. Extra aandacht verdient ook Salomon Kalou. Sinds zijn doorbraak speelde de aanvaller niet eerder zo slecht als tegen Fc Twente en Rapid Boekarest. De sierlijke en ongecompliceerde dribbelaar is momenteel een fietser in een stroopvat. 'Kalou zal het nooit zelf toegeven, maar natuurlijk knaagt de hele situatie met zijn paspoort aan hem', probeerde Koeman na Twente – Feyenoord te verklaren. 'Als-ie het nog niet is, wordt hij dezer dagen in snel tempo volwassen.'
De moeilijkheid bij Kalou is dat de trainersstaf - letterlijk - niet veel bewegingsvrijheid heeft met de speler. Toen het Talent van het Jaar vorig seizoen een moeilijke fase kende, haalde Ruud Gullit hem al weg uit het overvolle aanvalscentrum. De linkerflank werd zijn nieuwe werkterrein. Dat had twee voordelen. Kalou kreeg meer tijd en ruimte om met zijn befaamde dribbels naar binnen te snijden. Én de tiener kon leunen op de stabiele Bart Goor in zijn rug. Voetballers zoals Goor, die onder alle omstandigheden ten minste een 6 scoren, zijn nu niet voorhanden. Op de linkerflank heeft Kalou dit seizoen Bosschaart, Paauwe en/of Pardo in zijn rug.
Ze hebben niet het karakter of het vermogen om méér dan hun eigen spel en positie te overzien. Ono kan dat wel, maar die liep tegen Rapid Boekarest alleen om zelf aan de bal te komen. Het helpt niet mee het isolement van Kalou te doorbreken. Na de training van vanochtend gaat Feyenoord opnieuw in trainingskamp. Daar kan Koeman verder werken aan het oppeppen van zijn team. Voor even is hij meer psycholoog dan trainer. Eén ding is voor hem prettig om aan te kunnen halen: na de duels van komend weekeinde blijft Feyenoord hoe dan ook koploper in eigen land. In het minst gunstige geval wordt de eerste plaats in de eredivisie gedeeld met één van de concurrenten (Az). Maar bij winst in Utrecht en daarna op 24 oktober thuis tegen Groningen, kan Feyenoord ook zomaar een gat slaan met zijn rivalen.
Niet haalbaar voor Feyenoord.quote:
Ik weet 100% zeker dat de hele top 3 hem wil hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet haalbaar voor Feyenoord.
Ik denk dat CherrymoonTraxx doelt op het financiële aspect.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat de hele top 3 hem wil hebben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik denk dat CherrymoonTraxx doelt op het financiële aspect.
Die liet vorig jaar in de speelminuten die hij speelde toch hele mooie en belovende dingen zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog te licht
Heb het je gezegd CMquote:
Jullie zijn er 2 jaar geleden kampioen mee geworden, dus niet zeikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef Suijk het volgende:
Hehe, eindeljk wordt het mindere spel ook afgestraft.
Heb je nu Versatel, Loek?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Jammer, weer een beetje een onnodige nederlaag. Als Lodewijks niet uitgegleden was dan had Feyenoord best kunnen winnen.
Da's waar. Dat zou jullie ook nog zomaar kunnen overkomen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:42 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Jullie zijn er 2 jaar geleden kampioen mee geworden, dus niet zeiken
Als we die Paauwe, Bosschaart en Ostlund kunnen dumpen, misschien welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar. Dat zou jullie ook nog zomaar kunnen overkomen.
Soms heb ik best wel verstand van voetbal...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Feyenoord vanaf nu ook kostbare punten verliest in de competitie.
Ik niet, de buren welquote:
Feyenoord-dude dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Ik niet, de buren welEn ik ben geen Loek.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Utrecht
Dat wordt een leuke uitzending vanavond![]()
Wat nou waardeloos we winnen wel van Feyenoord en RKCquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef yvette1982 het volgende:
onvoorstelbaar dat je verliest van zo'n waardeloos elftal. Gelukkig staat nu wel iedereen met beide benen op de grond. Ik vind het nooit leuk als Feyenoord verliest, maar als Koeman wel Ghali slachtoffert en niet Prutslund en Bosschaart dan verdient hij het gewoon om te verliezen. Hij moet die lui nooit meer opstellen en zo wel dan hoeven we ook niet te verwachten dat het beter zal gaan.
Maar dat komt goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Ixnay het volgende:
Even wat beter nieuws, de (nog steeds) grootste concurrent (PSV) staat met 1-0 achter tegen Heerenveen
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef yvette1982 het volgende:
onvoorstelbaar dat je verliest van zo'n waardeloos elftal. Gelukkig staat nu wel iedereen met beide benen op de grond. Ik vind het nooit leuk als Feyenoord verliest, maar als Koeman wel Ghali slachtoffert en niet Prutslund en Bosschaart dan verdient hij het gewoon om te verliezen. Hij moet die lui nooit meer opstellen en zo wel dan hoeven we ook niet te verwachten dat het beter zal gaan.
Onzin. Heerenveen toen ze in de tweede helft nog met 11 man stonden, speelden ze ook erg goed tegen en ook als huntelaar er niet uitgestuurd was hadden ze die nog wel gewonnen. Ook tegen nac heb ik gewoon een goede wedstrijd gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef JulioRicardo het volgende:
Terecht verloren. Het werd ook wel tijd dat we weer met beide benen op de grond zouden belanden. We hebben 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder goed voetbal te tonen (tegen 11 man).
De kracht van dit Feyenoord ligt in het teamverband. We moeten het met de huidige selectie doen. Mensen afzeiken heeft geen zin. Juist de selectie als team vertrouwen geven heeft ons geholpen de afgelopen weken. En vergeet niet: nog geen enkel elftal heeft ooit 34 wedstrijden achter elkaar verloren.
Absoluut. Bosschaart is ook niet mijn favoriet, maar wat hebben we aan alternatieven dan? Snoyl heeft ook al dodelijke fouten gemaakt. (tegen ajax bijvoorbeeld?). Nee we hebben een degelijk elftal waar veel mensen eigenlijk een stapje hoger moeten zijn, of onze verwachtingen gewoon een stapje lager. Ik zie wel dat het mogelijk is om kampioen te worden met dit team, maar ik verwacht het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.
Wie wil je op de plaats van de backs zetten dan? Voor zover ik weet zijn er geen betere alternatieven te bedenken. En wie zegt dat het beter zal gaan zonder die twee?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat nou waardeloos we winnen wel van Vitesse, ASWH, Feyenoord en RKC
![]()
![]()
![]()
tjah maar spelers die hier niets te zoeken hebben worden toch wel gehouden bij gebrek aan beter.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Wonden likken en weer doorgaan..
In deze periode gaan spelers zich onderscheiden, en wordt snel duidelijk wie er niks bij ons te zoeken heeft (zover dat nog niet het geval is).
Het middenveld vind ik met de Guzman en Ono niet eens echt slecht, daar is alleen nog een goede verdedigende middenvelder nodig. Het grootste probleem ligt bij de backs.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
Niet zolang er zo een waardeloos middenveld staat...
De Guzman heeft nog helemaal niks laten zien. Ono is ook niet best. En Feijenoord moet zich gewoon houden aan 4-3-3. Moet alleen wat worden gedaan aan het backprobleem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Het middenveld vind ik met de Guzman en Ono niet eens echt slecht, daar is alleen nog een goede verdedigende middenvelder nodig. Het grootste probleem ligt bij de backs.
Kan me er niet druk om maken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef erik.jansen101 het volgende:
Walgelijk hoe Feyenoord nu opeens weer wordt neergezet in de media, na weken te zijn opgehemeld.
Dat heeft die jongen dan aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ghaly mag trouwens weg, aldus de Telegraaf. Maar weet niet of dat bericht klopt.
www.vi.nlquote:Ook Erwin Koeman botst met eigenwijze Ghaly
3/10/2005 11:03
Het is Hossam Ghaly weer gelukt om uit de gratie te raken bij een trainer. Erwin Koeman liet doorschemeren het even gehad te hebben met de eigenwijze Egyptenaar, die zondag in het duel met FC Utrecht niet van de bank kwam.
'Ik heb opnieuw met Hossam gesproken na diens wissel tegen Rapid Boekarest. Met de uitleg die ik geef is hij het totaal niet eens', verklaarde Koeman in het Algemeen Dagblad.
Ghaly krijgt het verwijt dat hij niet simpel speelt en vaak te nonchalant voor een moeilijke en vaak riskante oplossing kiest. Donderdag tergde hij Koeman door vlak voor rust te proberen een tegenstander door de benen te spelen, waarmee hij direct een gevaarlijke aanval lanceerde van Rapid.
'Hij wil zijn positie en zijn rol in het elftal op geheel eigen wijze invullen. Dat kan ik niet accepteren. Zeker ook niet naar de groep toe. Onze denkwijzen blijven zo verschillend en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij kan veranderen.' Toch blijft Koeman hopen: 'Nee, ik schrijf hem niet af.'
Koeman gaat praten met de directie van Feyenoord over Ghaly. Hij is niet de eerste trainer die botst met de international. Ook zijn voorgangers Bert van Marwijk en Ruud Gullit kregen het aan de stok met de getalenteerde doch eigengereide middenvelder.
Vorig jaar liet Ghaly in Voetbal International al weten de term simpel voetbal te 'haten'. 'Als ze simpel spelen tegen me zeggen word ik verschrikkelijk nerveus. Ik ben geen Pascal Bosschaart, die zonder risico kan spelen. Ik moet initiatief nemen en ja, daar hoort risico bij.'
Waar is Saidi eigenlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef rotskibo het volgende:
Waarom schuiven ze Greene niet door naar de positie van verdedigende middenvelder? Saidi kan zijn plek prima opvullen.
Dat het beter zal gaan zonder die twee staat buiten kijf. Als je de krant ook weer leest dan kan je zien dat er staat dat die twee wederom een gevaar waren voor de eigen ploeg. Keer op keer falen ze hopeloos, worden ze door alles en iedereen afgeschreven behalve door de trainers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.
Wie wil je op de plaats van de backs zetten dan? Voor zover ik weet zijn er geen betere alternatieven te bedenken. En wie zegt dat het beter zal gaan zonder die twee?
quote:'Als ze simpel spelen tegen me zeggen word ik verschrikkelijk nerveus. Ik ben geen Pascal Bosschaart, die zonder risico kan spelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Van mij part zet je boussaboun op rechts.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef Sender_ het volgende:
Mooi om te zien dat Lodewijks nog naar het uitvak liep en er zijn verontschuldigingen aanbood
dat is nog altijd beter dan spelers als prutslund en bosschaart die duidelijke niet spelers zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Snoyl zal een net niet spelers blijven vrees ik.
Tja, over die wedstrijd van gisteren valt ook weinig op te hemelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef erik.jansen101 het volgende:
Walgelijk hoe Feyenoord nu opeens weer wordt neergezet in de media, na weken te zijn opgehemeld.
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:
Same old same old, vorig jaar ging het in het begin ook geweldig.........
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
ff wachten zat foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
Feyenoord heft momenteel echte teamspelers nodig, want als kalou en Kuyt niet hun beoogde niveau halen wordt het nog lastig om bij de eerste 3 te blijven vrees ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
ff wachten zat fout
Het is nu voor jullie in ieder geval zaak dat je niet weer in dip komt en veel punten gaat verspelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
6 wedstrijden op rij winnen maakt nog geen zomer.
1 2 wedstrijden op rij verliezen maakt nog geen winter.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
COME ON, FEYENOORD!
Denk omdat we de eerste twee wedstrijden met grote cijfers wonnen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.
Neuh, ik denk dat iedereen wel wist dat die 6 overwinningen niet helemaal het juiste beeld was van ons elftal. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden, is niet gelijk een doemscenario ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef TC03 het volgende:
Jongens waar hebben we het hier over? Afgelopen weken ging het goed met Feyenoord. Ze verliezen twee keer (waarvan één op zich geen schande is) en meteen haalt iedereeen allerlei doemscenario's uit de kast. Kom op zeg, doe toch normaal. We zien wel hoe het loopt maar voorlopig staan we nog eerste.
lijkt me een nog ergere en egoistischere pingelaar dan Quincyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |