Hoeveel thuiswedstrijden zonder publiek waren het dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
De straf was één wedstrijd zonder publiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuurquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De straf was één wedstrijd zonder publiek.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:22 schreef dramslag het volgende:
[..]
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuur![]()
In Boekarest waren 75 mensen en dat ging nou niet veel beter. Moet er niet aan denken dat er 50.000 waren geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Met dat fantástische legioen erbij hadden ze natuurlijk wel gewonnen
Was er niet een voorwaardelijk van de twee? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef TC03 het volgende:
Oh, het was er maar één. Waarom dacht ik dan altijd twee?
Voor wat het waard is in dit topic hierquote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik zei in het andere topic ook al dat het eigenlijk beter is voor de sfeer en dat je daardoor veel meer in spanning zit als in je in het stadion zit. In het stadion is het cool, op tv irritant.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik vond het in het begin wel amusant, maar ruim 90 minuten lang begon het toch een beetje op de zenuwen te werken dat geschreeuw van die gast.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava Rapid Boekarest toch iets sterker.....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef Soul_Survivor het volgende:
STERK IN ROTTERDAM, STERK IN NEDERLAND
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD, MIJN FEYENOORD
en nu gewoon focussen op landskampioen en de beker.
Bratislava.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava toch iets sterker.....
Zo blijkt maar weer dat Feyenoord zonder die drie geen ene reet voorstelt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
Nee en ook niet in de Uefa cup... het was gewoon slecht spel.. erg slecht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Met het spel van vanavond.........Feyenoord hoort niet in de CL thuis.
ah dus een verdedigend Arsenal dat Ajax verslaat betekent slecht spel van Ajax, en Rapid dat op de verdediging leunt is "onmogelijk te verslaan" als Feyenoord ervan verliest. Bedankt, ik zie alles weer in perspectief.quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..
Heb ik niet gezegd. Ik vond ajax de betere voetballende ploeg tegen Arsenal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah dus een verdedigend Arsenal dat Ajax verslaat betekent slecht spel van Ajax, en Rapid dat op de verdediging leunt is "onmogelijk te verslaan" als Feyenoord ervan verliest. Bedankt, ik zie alles weer in perspectief.
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee en ook niet in de Uefa cup... het was gewoon slecht spel.. erg slecht.
Nu gaat Feyenoord ook aardig wat geld mislopen.. wat ze volgens mij wel goed kunnen gebruiken..
sorry, idd, dat waren catman en dylandog. mea culpa.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:34 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Ik vond ajax de betere voetballende ploeg tegen Arsenal.
En dan maar hopen dat er goede spitsen voor in de plaats komen. Feyenoord drijft momenteel op K2, in mindere mate op Castelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.
Voor Kuijt gaan ze veel geld vangen, als je ziet dat in de zomer al 15 miljoen werd geboden. Maar Kalou is na dit seizoen toch transfervrij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:35 schreef Kaap het volgende:
[..]
Valt mee, bijna geen aankopen gedaan, Kuijt en Kalou die dit jaar verkocht gaan worden.
Ja Renzor, gemaakte sympathieke lul...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef renz0r het volgende:
Ben stiekem wel blij. Na 5 jaar wordt uefaecup voetbal voor mij echt zat. CL wil ik zien!!
Kunnen ze nu zich COMPLEET op het seizoen focussen om weer is kampioen te worden!!!
Een die hard feyenoorder.
Hoop doet leven CMquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
Helemaal niks, idd.
We worden gewoon kampioen
zo gewoon is dat niet, 9 keer in 50 jaar tijd kampioen geworden........quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
Helemaal niks, idd.
We worden gewoon kampioen
met jullie speelstijl zijn jullie ook zeer kwetsbaar tegen laffe verdedigende ploegen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 06:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..
Hun kansen zijn wel een suk groter geworden helaas....quote:
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun danquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hun kansen zijn wel een suk groter geworden helaas....
Met dit spelletje kunnen ze wel komen ja. ik kan mij totaal niet voorstellen hoe ze met zo weinig goede voetballers ooit kampioen kunnen worden, maar dat was precies zo in 99. Dus misschien is het wel een signaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun dan) voorspelt.
Ook denk ik als Kuijt en/of Kalou door een blessure een aantal weken gemist moet gaan worden het een beetje in gaat storten.
Koeman zal orde op zaken stellen, die heeft gisteren ook wel gezien dat het op deze manier niet goed gaat komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt, al vond ik ze gisteren zo inspiratieloos spelen dat het voor het verdere verloop van de competitie niet echt veel goeds (voor hun dan) voorspelt.
Kalou zal nauwelijks een gemis zijn heb ik het idee. Kuijt is zo een beetje de enige voorin die van waarde is op het moment.quote:Ook denk ik als Kuijt en/of Kalou door een blessure een aantal weken gemist moet gaan worden het een beetje in gaat storten.
Klopt, maar je bent dus wel met me eens dat als Kuijt voor lange tijd wegvalt het zeer moeilijk zal worden voor feyenoord?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Kalou zal nauwelijks een gemis zijn heb ik het idee. Kuijt is zo een beetje de enige voorin die van waarde is op het moment.
Denk dat je je daar toch ietwat op verkijkt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet valt of staat met het uitvallen van Kuijt laat staan van een andere speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |