Hoeveel thuiswedstrijden zonder publiek waren het dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
De straf was één wedstrijd zonder publiek.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat we volgend seizoen dus wéér een thuiswedstrijd zonder publiek hebben. Als we UEFA halen natuurlijk.
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuurquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De straf was één wedstrijd zonder publiek.
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:22 schreef dramslag het volgende:
[..]
dus dankzij die straf is het al vlot afgelopen met het europese avontuur![]()
In Boekarest waren 75 mensen en dat ging nou niet veel beter. Moet er niet aan denken dat er 50.000 waren geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Met dat fantástische legioen erbij hadden ze natuurlijk wel gewonnen
Was er niet een voorwaardelijk van de twee? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef TC03 het volgende:
Oh, het was er maar één. Waarom dacht ik dan altijd twee?
Voor wat het waard is in dit topic hierquote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik zei in het andere topic ook al dat het eigenlijk beter is voor de sfeer en dat je daardoor veel meer in spanning zit als in je in het stadion zit. In het stadion is het cool, op tv irritant.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik was blijkbaar de enige die het niet irritant vond, die gast met de microfoon...hij begon en de rest volgde, prachtig gewoon...
Ik vond het in het begin wel amusant, maar ruim 90 minuten lang begon het toch een beetje op de zenuwen te werken dat geschreeuw van die gast.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava Rapid Boekarest toch iets sterker.....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef Soul_Survivor het volgende:
STERK IN ROTTERDAM, STERK IN NEDERLAND
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD, MIJN FEYENOORD
en nu gewoon focussen op landskampioen en de beker.
Bratislava.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet waar, Feyenoord is niet van jou, maar van Don Jorien. En volgens mij was Bratislava toch iets sterker.....
Zo blijkt maar weer dat Feyenoord zonder die drie geen ene reet voorstelt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
En vervolgens nog eens 7 man op doel. Daar kan geen enkele voetballende ploeg tegenop..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bratislava.
Ik vind trouwens dat Rapid Feyenoord heel goed heeft aangepakt. Twee man op Castelen en twee op Kalou, en daardoor kon Kuijt ook weinig uitrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |