Maar dat komt goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:55 schreef Ixnay het volgende:
Even wat beter nieuws, de (nog steeds) grootste concurrent (PSV) staat met 1-0 achter tegen Heerenveen
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef yvette1982 het volgende:
onvoorstelbaar dat je verliest van zo'n waardeloos elftal. Gelukkig staat nu wel iedereen met beide benen op de grond. Ik vind het nooit leuk als Feyenoord verliest, maar als Koeman wel Ghali slachtoffert en niet Prutslund en Bosschaart dan verdient hij het gewoon om te verliezen. Hij moet die lui nooit meer opstellen en zo wel dan hoeven we ook niet te verwachten dat het beter zal gaan.
Onzin. Heerenveen toen ze in de tweede helft nog met 11 man stonden, speelden ze ook erg goed tegen en ook als huntelaar er niet uitgestuurd was hadden ze die nog wel gewonnen. Ook tegen nac heb ik gewoon een goede wedstrijd gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef JulioRicardo het volgende:
Terecht verloren. Het werd ook wel tijd dat we weer met beide benen op de grond zouden belanden. We hebben 6 wedstrijden achter elkaar gewonnen zonder goed voetbal te tonen (tegen 11 man).
De kracht van dit Feyenoord ligt in het teamverband. We moeten het met de huidige selectie doen. Mensen afzeiken heeft geen zin. Juist de selectie als team vertrouwen geven heeft ons geholpen de afgelopen weken. En vergeet niet: nog geen enkel elftal heeft ooit 34 wedstrijden achter elkaar verloren.
Absoluut. Bosschaart is ook niet mijn favoriet, maar wat hebben we aan alternatieven dan? Snoyl heeft ook al dodelijke fouten gemaakt. (tegen ajax bijvoorbeeld?). Nee we hebben een degelijk elftal waar veel mensen eigenlijk een stapje hoger moeten zijn, of onze verwachtingen gewoon een stapje lager. Ik zie wel dat het mogelijk is om kampioen te worden met dit team, maar ik verwacht het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.
Wie wil je op de plaats van de backs zetten dan? Voor zover ik weet zijn er geen betere alternatieven te bedenken. En wie zegt dat het beter zal gaan zonder die twee?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat nou waardeloos we winnen wel van Vitesse, ASWH, Feyenoord en RKC
![]()
![]()
![]()
tjah maar spelers die hier niets te zoeken hebben worden toch wel gehouden bij gebrek aan beter.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Wonden likken en weer doorgaan..
In deze periode gaan spelers zich onderscheiden, en wordt snel duidelijk wie er niks bij ons te zoeken heeft (zover dat nog niet het geval is).
Het middenveld vind ik met de Guzman en Ono niet eens echt slecht, daar is alleen nog een goede verdedigende middenvelder nodig. Het grootste probleem ligt bij de backs.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
Niet zolang er zo een waardeloos middenveld staat...
De Guzman heeft nog helemaal niks laten zien. Ono is ook niet best. En Feijenoord moet zich gewoon houden aan 4-3-3. Moet alleen wat worden gedaan aan het backprobleem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Het middenveld vind ik met de Guzman en Ono niet eens echt slecht, daar is alleen nog een goede verdedigende middenvelder nodig. Het grootste probleem ligt bij de backs.
Kan me er niet druk om maken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef erik.jansen101 het volgende:
Walgelijk hoe Feyenoord nu opeens weer wordt neergezet in de media, na weken te zijn opgehemeld.
Dat heeft die jongen dan aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:53 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ghaly mag trouwens weg, aldus de Telegraaf. Maar weet niet of dat bericht klopt.
www.vi.nlquote:Ook Erwin Koeman botst met eigenwijze Ghaly
3/10/2005 11:03
Het is Hossam Ghaly weer gelukt om uit de gratie te raken bij een trainer. Erwin Koeman liet doorschemeren het even gehad te hebben met de eigenwijze Egyptenaar, die zondag in het duel met FC Utrecht niet van de bank kwam.
'Ik heb opnieuw met Hossam gesproken na diens wissel tegen Rapid Boekarest. Met de uitleg die ik geef is hij het totaal niet eens', verklaarde Koeman in het Algemeen Dagblad.
Ghaly krijgt het verwijt dat hij niet simpel speelt en vaak te nonchalant voor een moeilijke en vaak riskante oplossing kiest. Donderdag tergde hij Koeman door vlak voor rust te proberen een tegenstander door de benen te spelen, waarmee hij direct een gevaarlijke aanval lanceerde van Rapid.
'Hij wil zijn positie en zijn rol in het elftal op geheel eigen wijze invullen. Dat kan ik niet accepteren. Zeker ook niet naar de groep toe. Onze denkwijzen blijven zo verschillend en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij kan veranderen.' Toch blijft Koeman hopen: 'Nee, ik schrijf hem niet af.'
Koeman gaat praten met de directie van Feyenoord over Ghaly. Hij is niet de eerste trainer die botst met de international. Ook zijn voorgangers Bert van Marwijk en Ruud Gullit kregen het aan de stok met de getalenteerde doch eigengereide middenvelder.
Vorig jaar liet Ghaly in Voetbal International al weten de term simpel voetbal te 'haten'. 'Als ze simpel spelen tegen me zeggen word ik verschrikkelijk nerveus. Ik ben geen Pascal Bosschaart, die zonder risico kan spelen. Ik moet initiatief nemen en ja, daar hoort risico bij.'
Waar is Saidi eigenlijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef rotskibo het volgende:
Waarom schuiven ze Greene niet door naar de positie van verdedigende middenvelder? Saidi kan zijn plek prima opvullen.
Dat het beter zal gaan zonder die twee staat buiten kijf. Als je de krant ook weer leest dan kan je zien dat er staat dat die twee wederom een gevaar waren voor de eigen ploeg. Keer op keer falen ze hopeloos, worden ze door alles en iedereen afgeschreven behalve door de trainers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kan je gewoon de namen van spelers normaal spellen, dank u.
Wie wil je op de plaats van de backs zetten dan? Voor zover ik weet zijn er geen betere alternatieven te bedenken. En wie zegt dat het beter zal gaan zonder die twee?
quote:'Als ze simpel spelen tegen me zeggen word ik verschrikkelijk nerveus. Ik ben geen Pascal Bosschaart, die zonder risico kan spelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Van mij part zet je boussaboun op rechts.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef Sender_ het volgende:
Mooi om te zien dat Lodewijks nog naar het uitvak liep en er zijn verontschuldigingen aanbood
dat is nog altijd beter dan spelers als prutslund en bosschaart die duidelijke niet spelers zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Snoyl zal een net niet spelers blijven vrees ik.
Tja, over die wedstrijd van gisteren valt ook weinig op te hemelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef erik.jansen101 het volgende:
Walgelijk hoe Feyenoord nu opeens weer wordt neergezet in de media, na weken te zijn opgehemeld.
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:
Same old same old, vorig jaar ging het in het begin ook geweldig.........
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
ff wachten zat foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
toen hadden we na 5 wedstrijden al 5 verliespunten...
Feyenoord heft momenteel echte teamspelers nodig, want als kalou en Kuyt niet hun beoogde niveau halen wordt het nog lastig om bij de eerste 3 te blijven vrees ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
ff wachten zat fout
Het is nu voor jullie in ieder geval zaak dat je niet weer in dip komt en veel punten gaat verspelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
6 wedstrijden op rij winnen maakt nog geen zomer.
1 2 wedstrijden op rij verliezen maakt nog geen winter.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
COME ON, FEYENOORD!
Denk omdat we de eerste twee wedstrijden met grote cijfers wonnen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies, snap echt niet waar iedereen vandaan haalt dat het vorig jaar in het begin geweldig ging.
Neuh, ik denk dat iedereen wel wist dat die 6 overwinningen niet helemaal het juiste beeld was van ons elftal. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden, is niet gelijk een doemscenario ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef TC03 het volgende:
Jongens waar hebben we het hier over? Afgelopen weken ging het goed met Feyenoord. Ze verliezen twee keer (waarvan één op zich geen schande is) en meteen haalt iedereeen allerlei doemscenario's uit de kast. Kom op zeg, doe toch normaal. We zien wel hoe het loopt maar voorlopig staan we nog eerste.
lijkt me een nog ergere en egoistischere pingelaar dan Quincyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |