Heb het je gezegd CMquote:
Jullie zijn er 2 jaar geleden kampioen mee geworden, dus niet zeikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:41 schreef Suijk het volgende:
Hehe, eindeljk wordt het mindere spel ook afgestraft.
Heb je nu Versatel, Loek?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef erik.jansen101 het volgende:
Jammer, weer een beetje een onnodige nederlaag. Als Lodewijks niet uitgegleden was dan had Feyenoord best kunnen winnen.
Da's waar. Dat zou jullie ook nog zomaar kunnen overkomen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:42 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Jullie zijn er 2 jaar geleden kampioen mee geworden, dus niet zeiken
Als we die Paauwe, Bosschaart en Ostlund kunnen dumpen, misschien welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar. Dat zou jullie ook nog zomaar kunnen overkomen.
Soms heb ik best wel verstand van voetbal...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Feyenoord vanaf nu ook kostbare punten verliest in de competitie.
Ik niet, de buren welquote:
Feyenoord-dude dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Ik niet, de buren welEn ik ben geen Loek.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Utrecht
Dat wordt een leuke uitzending vanavond![]()
Wat nou waardeloos we winnen wel van Feyenoord en RKCquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef yvette1982 het volgende:
onvoorstelbaar dat je verliest van zo'n waardeloos elftal. Gelukkig staat nu wel iedereen met beide benen op de grond. Ik vind het nooit leuk als Feyenoord verliest, maar als Koeman wel Ghali slachtoffert en niet Prutslund en Bosschaart dan verdient hij het gewoon om te verliezen. Hij moet die lui nooit meer opstellen en zo wel dan hoeven we ook niet te verwachten dat het beter zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |