Inderdaad!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Prachtigquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kippevel.![]()
Nou nou. Zes weken nog. Gelukkig lijkt Ono het aardig te doen. Als Hofs en Schreuder weer terug zijn staat het best leuk eigenlijk. Hofs, Pardo, Schreuder, Ono, Ghaly...quote:Terug 27-09-2005: Volgende week operatie voor Alfred Schreuder Print dit bericht
[Bron: Feyenoord.nl]
Feyenoord.nl meldt dat Alfred Schreuder volgende week onder het mes gaat. In verband met hardnekkige archillespeesproblemen zal Alfred Schreuder volgende week geopereerd worden. Naar verwachting zal de routinier vervolgens nog zes weken uit roulatie zijn. Schreuder raakte geblesseerd in het eerste duel van de competitie en verblijft sindsdien in de lappenmand. 'Alle overige therapieën hebben tot op heden nog onvoldoende gewerkt om een rentree van Alfred te bewerkstelligen', lichtte clubarts Robbart van Linschoten de beslissing toe. 'Daarom hebben we na uitgebreid overleg besloten om te gaan opereren.'
idd, hoop dat ie zn niveau nog wat kan opkrikken. Als ik hem was, had ik lekker gaan afbouwen in Qatar/VS....quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Suijk het volgende:
Toch is het niet verkeerd dat Bosvelt niet bij jullie voetbalt. Dat had alleen maar tegengevallen, vooral als ik zie hoe hij nu bij Heernenveen bezig is.
Klopt helemaal. Ik had hem ook niet gehoeven. Hij kan misschien wel wat brengen voor andere mensen om hem heen in het elftal, maar daar hebben we op dit moment ook al lodewijks en schreuder voor. (de dingen er omheen hebben niet alleen betrekking op wat er in het veld gebeurt.)quote:Op woensdag 28 september 2005 00:05 schreef Suijk het volgende:
Toch is het niet verkeerd dat Bosvelt niet bij jullie voetbalt. Dat had alleen maar tegengevallen, vooral als ik zie hoe hij nu bij Heernenveen bezig is.
quote:Van: Eus Textiel
Datum: dinsdag 27 september 2005 23:44
Aan: info@ajax.nl
Onderwerp: Bericht voor afdeling Merchandising
Geachte heer, mevrouw,
Een kleine maand geleden heb ik bij u per e-mail de prijs en levertijd opgevraagd voor 500 stuks Ajax-stropdassen. Het ging daarbij om de Ajax-stropdas met een 1 erop plus extra borduursel met een streepje (-) en het cijfer 2, zodat op de stropdas duidelijk zichtbaar 1-2 staat afgebeeld.
Zojuist ontvingen wij vanuit Londen een fax met een order van nog eens 250 stropdassen. Zou u deze extra bestelling willen meenemen in uw offerte? Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zie uw aanbieding graag tegemoet en hoop snel van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Eus Textiel B.V.
Eus
Directeur
Meijerquote:SELECTIE ZET JARIGE GERARD MEIJER IN HET ZONNETJE
Gerard Meijer is vrijdag 70 jaar geworden. Voor de selectie van Feyenoord was het reden om de masseur, die deze week 46 jaar in dienst is, in het zonnetje te zetten. Meijer ontving namens de selectie een taart en een ingelijst shirt met rugnummer 70 ‘Gerard’ uit handen van Bosschaart en Kuyt. De man die al zo onvoorstelbaar lang in dienst is, toonde zijn waardering voor het gebaar niet zozeer in woorden, maar - zoals hem eigen is – met een manier van doen die zijn grote dankbaarheid verried.
Toch sprak Meijer nog enkele dankwoorden. ‘Ik kan niet goed speechen, maar zal het toch kort doen. Ik dank jullie hiervoor. Elke dag geniet ik van jullie. Ik heb jonge mensen om me heen en dat is mijn leven. Bedankt dat jullie even stilstaan bij het bereiken van deze aardige leeftijd’, aldus de verzorger, die hierna werd getrakteerd op een applaus van de spelers.
Het is 1 keer leuk, daarna tekent het het gebrek aan creativiteit bij EUS.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
Ik begin ze een beetje minder te vinden de mailtjes van Eus...
Alleen het steenkolen engels vind ik nog wel grappig om te zien, verder zijn ze mij wat te makkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
Ik begin ze een beetje minder te vinden de mailtjes van Eus...
Hij maakt zich inderdaad niet druk om wat mensen van hem zeggen, en dat is prima.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef erik.jansen101 het volgende:
Hahaha geweldige vent die Koeman. Op een persconferentie vroeg een journalist wat er ging gebeuren als Feyenoord uitgeschakeld zou worden vanavond : "Dan word ik ontslagen".
Dat doet geen enkele trainer zolang het goed gaat.....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij maakt zich inderdaad niet druk om wat mensen van hem zeggen, en dat is prima.
Jullie kunnen je weer volledig gaan richten op de competitie.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
'mochten' we doorkomen: dinsdag loting group stage
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie kunnen je weer volledig gaan richten op de competitie.![]()
quote:FEY 6 18
AZ 6 15
RKC 6 15
PSV 6 13
AJA 6 10
NAC 6 10
HER 6 10
SPA 6 10
Licht de positieve kanten van deze wedstrijd er eens uit:quote:Op donderdag 29 september 2005 20:08 schreef snabbi het volgende:
Hm de goal van Bahia was gewoon een zuivere goal, maar Feyenoord ligt er gewoon terecht uit. Ze hadden sterker moeten zijn om dit Roemeense team op te rollen. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |