1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | 1 bukgeit 1288 2 ranja 1087 3 berkery 998 4 belsen 859 5 DaisyDuke 783 6 GLO 662 7 newbiedoobiedoo 616 8 bartrid 610 9 Mark 530 10 grobbel 514 11 iggy_in_the_house 470 12 Z 462 13 gambolputty 430 14 TheSilentEnigma 420 15 Sack_Blabbath 392 16 dolle_hond 349 17 bigshadow 291 18 peaceman 286 19 litpho 238 20 Captain_Redbeard 230 Scrutinizer 230 22 Neleos 184 23 cafca 173 24 bimmel 157 luka 157 26 roofingburner 154 27 timbob 137 28 Zanderrr 132 29 Doc 120 30 Methodmich 114 31 desintbestaat 113 32 ascaroth 105 33 UIO_AMS 103 34 lubje25 96 35 ullie 93 36 Uzumaki_Naruto 85 37 pyl 79 38 Buurvrouw_rietman 77 39 search64 71 40 de_man_in_beige 65 41 againstthegrain 64 42 Jimmy 63 43 Charmian 62 44 prep2fight 56 45 tong80 56 46 curchulain 47 thaleia 47 48 brother52 46 49 Neva 41 50 riert 39 stokvis 39 |
Tot 8 oktober, dus voorlopig nog wel even.quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef brother52 het volgende:
Doe ik al zo lang mee?
Dan moet ik ook maar een vraag gaan maken lijkt me.
Hoeveel tijd heb ik nog?
Thanks, mede-vrouw!quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Charmian het volgende:
Gefeliciteerd mensen van het eerste muziek trivia uur
![]()
En een dubbele cheer voor TSE, als enige vrouw in de top 15 'allertijden' verdient ze dat wel en in de gewone trivia red je het dit jaar ook nog wel hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:2 jaar
2 jaar
2 jaar
2 jaaaaaaaaaaaaar
2 jaar
wat lief dat je aan me denkt bukgeitquote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef bukgeit het volgende:
Zet alle eerste letters van de bandnaam en alle eerste letters van de achternaam van elke artiest achter elkaar en je krijgt een zin. Elke juist gerade foto levert vijf punten op, de juiste zin veertig punten. Totaal 112 x 5 + 40 = 600 punten. 'The' als voorvoegsel telt niet mee. Voor de goede orde:
ik zit zo naar die vragen te kijken..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef bigshadow het volgende:
en tim, ik geef de pass van de mail aan je door
Ja, zo haal ik Peaceman natuurlijk nooit inquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef timbob het volgende:
er kwam ook een leuke mail binnen van ene bart die graag de vragen wilde gebruiken voor een familieweekendje, of ik ff de antwoorden wilde doormailen.
ik heb 'm doorverwezen naar de vorige jubeltrivia.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, zo haal ik Peaceman natuurlijk nooit in
lyrics
Ik herken er dus werkelijk geen éénquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Hieronder vinden jullie 10 foto's.
Van de 112 kan ik er ongeveer 1/3 thuis brengen, dus da's een flink hogere score dan de 0% bij de vraag van Daisy...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:59 schreef bukgeit het volgende:
En van die 112 van mij?
Je intro's zijn wel te doen. Ongeveer 70% herken ik.
Ha, mooi. Misschien kun je de zin dan ook wel ontcijferen. Wat jouw vraag betreft: ik ga er vast nog wel meer raden dan die 70%.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Van de 112 kan ik er ongeveer 1/3 thuis brengen, dus da's een flink hogere score dan de 0% bij de vraag van Daisy...
En volgens mij moet jij wel boven de 70% voor mijn vraag kunnen uitkomen.![]()
Titel +artiest noemen? EN hoeveel zijn het er of moeten we daar zelf achterkomen?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Gambolputty het volgende:
[afbeelding]
Wat is de bedoeling?
Probeer de nummers uit dit mp3-bestand te herkennen. Weet je een nummer niet, vul dan gewoon "lama" in. De inzender met de minste lama's wint.
Je mag titel + artiest geven. Het aantal lijkt me makkelijk te achterhalen gezien de weinig subtiele overgangenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Titel +artiest noemen? EN hoeveel zijn het er of moeten we daar zelf achterkomen?
mee eens, maar ik kom op zo'n gek aantal uit...geen rond getal..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je mag titel + artiest geven. Het aantal lijkt me makkelijk te achterhalen gezien de weinig subtiele overgangen
Poeh, da's wel erg weinig. Had verwacht dat de meeste plaatjes toch wel geraden zouden worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik herken er dus werkelijk geen één![]()
Dan moet je echt even rustig kijken, want ik herken zeker de helft, de andere helft ben ik nog over in beraadquote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik herken er dus werkelijk geen één![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
Mijn vraag komt eraan. Ik heb even een kleine site in elkaar gedraaid met voor elke vraag een pagina, leek me wel makkelijk.
Hier: http://www.berkery.nl/fok/jubileumtrivia0905/
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef cafca het volgende:
Ik weet wel dat ik eind van de week een nieuwe Top-Artist heb in AS:
[afbeelding]
Nee, kom ik wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
mee eens, maar ik kom op zo'n gek aantal uit...geen rond getal..
maar stel je mist er 1 dan is niet gelijk alles fout neem ik aan? oftewel de volgorde van de oplossing is niet heel erg van belang?
Netjesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
Mijn vraag komt eraan. Ik heb even een kleine site in elkaar gedraaid met voor elke vraag een pagina, leek me wel makkelijk.
Koel!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
1 | # - Titel - Artiest - Originele uitvoerende(n) |
1 | 03 - Hallelujah - Jeff Buckley - Leonard Cohen |
Sjit, ik was ook van plan ongeveer zo'n vraag te doen. Naja, gelukkig was ik nog niet begonnenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:Herken-de-cover
![]()
Ik heb enkele fragmenten genomen van covers. De nummers die gecoverd zijn zijn vrij bekend (denk ik), de uitvoeringen en/of de uitvoerenden wellicht niet allemaal.
2 punten voor elke herkende titel, 1 punt voor de uitvoerende(n) (van de cover dus) en een punt voor de uitvoerende(n) van het origineel.
Uitzondering is fragment 8; dit is een duo, 2 punten als je allebei de namen weet.
Wie weet hoe met zipfiles om te gaan download alle bestanden in 1 keer:
fragmenten.zip
Voor de rest, de fragmenten staan hier los:
Index of /fok/jubileumtrivia0905/fragmenten
Antwoorden:
Stuur je antwoord naar het welbekende e-mailadres, met vermelding van je Fok!-username.
Antwooren graag op de volgende manier:
[ code verwijderd ]
Bijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
Succes!![]()
Ik heb zelf liever luistervragen dan kijk-vragen. Dus hou je niet in.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sjit, ik was ook van plan ongeveer zo'n vraag te doen. Naja, gelukkig was ik nog niet begonnen
ik hoop morgen mijn 1e antwoord te gaan mailen, maar veel antwoorden op vragen zullen pas laat door mij ingestuurd worden, ben ik bang...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
ja, ik heb al 2 maanden dus net zo'n hippe collage als vorige keer klaar staan.
maar die staat in den bosch.
dus die komt dan pas maandag.
lekker als je dan al op voor werkt, kan je het meteen plaatsen
de antwoorden komen druppelsgewijs binnen
leuke vragen weer mensen.
geeft niet, we hebben de tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop morgen mijn 1e antwoord te gaan mailen, maar veel antwoorden op vragen zullen pas laat door mij ingestuurd worden, ben ik bang...
oops vergeten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
ohja, bedankt voor de beterschapswensen in de mail van deze en gene
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
[..]
geeft niet, we hebben de tijd
ohja, bedankt voor de beterschapswensen in de mail van deze en gene
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of kunnen meer mensen het Mp3 bestand van brother52 niet openen?
Heb ik gedaan, maar dat werkt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.
Klopt, Lycos vind het niet lief als je deeplinkt naar een member-site. Rechtermuisklik-opslaan als werkt dan niet, maar openen in een nieuw venster schiet ook niet opquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of kunnen meer mensen het Mp3 bestand van brother52 niet openen?
Dan weet ik 't ook niet, misschien kan Berkery of Belsen of nog iemand anders 'm op z'n site zetten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat werkt bij mij ook niet.
Ik kan 'm naar je mailen, dan zou jij hem kunnen hosten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klopt, Lycos vind het niet lief als je deeplinkt naar een member-site. Rechtermuisklik-opslaan als werkt dan niet, maar openen in een nieuw venster schiet ook niet op![]()
Ha, zo doet ie het welquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.
Hoeft niet meer, al gedaan:quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan 'm naar je mailen, dan zou jij hem kunnen hosten...
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, al gedaan:
http://www.berkery.nl/fok/brother52.mp3
Wederom een nullertje voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ha, zo doet ie het wel![]()
Niet dat ik er veel herken![]()
Van Belsenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef bigshadow het volgende:
Die van Belsen en Brother zijn ergguh lastig!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wederom een nullertje voor mij![]()
Van Cafca's hoezen herken ik er tenminste nog 4 ..
Die van Berkery vond ik dan weer een eitje, alhoewel ik niet echt vaak de uitvoerende artiest wist.quote:
Heuh, ik heb een klein foutje gemaakt. Dat moest fragment 9 zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
Uitzondering is fragment 8; dit is een duo, 2 punten als je allebei de namen weet.
Mmm, ik probeer er steeds meer rekening mee te houden dat het bij jubileumvragen 'ieder voor zich' is, en ik het dus niet te moeilijk moet maken. Ik heb express wel bekende nummers gekozen maar er flink wat obscure bands tussen geduwd (die je wel eens vind op vage verzamel-CD's of in nieuwsgroepen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit wel met open mond naar de diverse puzzels en vragen te kijken en luisteren.
t wordt elk jubileum moeilijker
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga geen puzzel maken, gaat me niet lukken deze keer.
daarom ga ik ook niets inleveren.
ik zit wel met open mond naar de diverse puzzels en vragen te kijken en luisteren.
Ik heb m ingestuurd, maar mis er wel een paar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?
Jij bent 1 van de 3 kandidaten voor de die-raden-ze-nooit-nummers
Maar 70% - 80% moet te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb m ingestuurd, maar mis er wel een paar helaas![]()
zeker!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Maar 70% - 80% moet te doen zijn toch?
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
daarom ga ik ook niets inleveren.
Ik zag het ook. Toch goed gepland van onsquote:
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
dit is afsprintenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?![]()
Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?quote:
Ik broed nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?![]()
Wederom 0 hier..quote:de vraag is dus simpel:
welke 15 cd's uit mijn collectie zijn geschreddertdstt?
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
ik lees nergens commentaar op mijn vraag.. was ie zo gemakkelijk
Nee, dit moet ik nog beginnen te snappen. Is dat zo'n geval van A=C, B=D en C=E maar dan elke keer anders?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Een waar eitjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Morgen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef ranja het volgende:
Ik zal morgen eens een vraag in elkaar draaien
Waarom niet? gewoon doen hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Charmian het volgende:
tjiezus, ik schroomde al enigszins om mee te doen met het jubileumtopic, maar door de vraag van belsen durf ik helemaal niet meer![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
Mijn jubileumpuzzel is dit maal een Japanse puzzel. Voor degenen die niet weten wat dit inhoudt, er staat hier een duidelijke uitleg.
We gaan dus een plaatje maken en ik wil natuurlijk weten wat er op dat plaatje staat. Stuur het antwoord voor 29 oktober naar fokmuziektrivia@hotmail.com.
Haal hem hier op als Word-file en hier als jpg-file.
Succes.
gelukkig, ik dacht dat ik gek werdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef belsen het volgende:
Ik heb er dankzij Peaceman een paar foutjes uitgevist, zoals ie nu staat moet-ie kloppen.
Ik had al een cryptogram en een lettervinder gemaakt, dusseh...hij paste wel in het rijtje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
belsen
hoe haal je t in je hoofd om zo'n puzzel te maken
nee het zijn er 2. hij was best simpel qua invullenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:30 schreef ranja het volgende:
Of ik doe het helemaal verkeerd of er staan nog meer fouten in Belsen
haquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Puntentelling bij m'n vraag is trouwens:
1 punt per goede artiest
1 punt per goede albumtitel
Bij gelijke eindstand wint degene die het eerste in heeft gezonden.
neuh, dat is meer om het een beetje overzichtelijk te houden. Je hebt per artiest/band de mogelijkheid ze in te delen in 1 van de 12 provincies die Nederland rijk is. Er is geen max van een aantal artiesten per provincie, je zult vanzelf merken dat het best mogelijk is dat er bepaalde provincies oververtegenwoordigd zijn. Dus je pakt een artiest/band en kijkt/denkt waar hij vandaan komt, bv Rotterdam = Zuid-holland. Mocht je het niet weten dan kan je altijd een gokje doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef ranja het volgende:
Die 16 groepjes van 5 hebben geen betekenis verder?
Je bedoelt Ali B?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Er zitten er wel een aantal tussen die buiten onze landsgrenzen vallen biggie....
En over Ali B gesproken, die is geboren in provincie A, maar opgegroeit in provincie B. Welke is dan de goede?quote:
Is de band/artiest cool?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef cafca het volgende:
Shit nou weet ik toch niet of die ene stad in Noord- of Zuid- Holland ligt.....
had ik maar beter opgelet bij aardrijkskundeles...
Ik zal geen namen noemen, maar d'r komen in mijn ogen toch wel wat un-coole artiesten uit Z-Hquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is de band/artiest cool?
[ ] Ja, dan Zuid Holland, want coole mensen komen uit Zuid-Holland.
[ ] Nee, dan Noord-Holland.
Dat zijn dan waarschijnlijk Noord-Hollanders die liegen omdat ze stoer willen lijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar d'r komen in mijn ogen toch wel wat un-coole artiesten uit Z-H
maar toch bedankt!
Ach, uiteindelijk maakt het niet zo veel uit.... 't zijn allemaal hollanders daar boven het riool.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk Noord-Hollanders die liegen omdat ze stoer willen lijken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk maakt het niet zo veel uit.... 't zijn allemaal hollanders daar boven het riool.....
Meen je dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Er zitten er wel een aantal tussen die buiten onze landsgrenzen vallen biggie....
hm, dan heb ik een andere ook fout beantwoord, ben ik bangquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
zal ik niet echt kijken naar de geboorteplaats maar naar het moment van faam, in denk de meeste wel weten naar welke stad word verwezen, die stad had ik in gedachten.
Ja, het is moeilijk te zeggen, maar 9 van de 10 keer worden artiesten toegekend aan een bepaalde stad, en dat is dus ook wat ik zoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef cafca het volgende:
[..]
hm, dan heb ik een andere ook fout beantwoord, ben ik bang
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef peaceman het volgende:
Waar is onze spelleider eigenlijk? Al een tijdje niet meer online gezien...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:51 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb alle antwoordjes netjes in de hotmail staan op map enzo.
alles komt goed
Volgens mij moet jij die zonnebril eens afzettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er geen gewoon muziektriviatopic meer?
Fok! Muziek Trivia deel DLquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zie hem niet hoor...
Oktober is denk ik een verkeerde maand voor een jubeltopic als ik zo lees hoeveel mensen last van tijdgebrek hebben...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil van het weekend al mijn antwoorden de deur uit doen. Voor dit soort vragen neem ik namelijk graag de tijd, en die heb ik tot nu toe nog niet genoeg gehad....
klopt, maar ik heb dit weekend geen tijd en volgende week ook zeer beperkt... 2 concerten en beetje druk op mijn werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:28 schreef ranja het volgende:
De tijd is nog niet om hoor... je hebt bv komend weekend nog en het wordt toch weer van niks
Welke nacht? Komt gewoon belabberd uit met mijn werk, maand na kwartaal is belachelijk druk....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef ranja het volgende:
En als je nou een nacht niet gaat slapen, Peaceman?
laat 29 oktober nou zaterdag zijn....alleen dat weekend klopt niet helemaal dan....quote:En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag 8 oktober de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 29 oktober, zodat in het weekend van 30 en 31 oktober de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Vanaf februari waarschijnlijk wel... ik ga namelijk verhuizen (samenwonen met Diaan73)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Gambolputty het volgende:
Is een andere werkkring een optie, Peaceman?
Hmm daarom had ik het dus verkeerd begrepen, maar dat is goed nieuws.. dan heb ik zaterdag nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
laat 29 oktober nou zaterdag zijn....alleen dat weekend klopt niet helemaal dan....
volgens de OP kan je morgen ook nog inzenden.. had voor de zekerheid Timbob hier nog over gemaild, maar niks gehoord, dus ik ga er vanuit dat ik morgen nog 3 vragen in kan leveren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Ik wilde vanavond nog even bezig... maar vrijwel niet aan toe gekomen. Morgen ben ik weg, dus nog een flink aantal ingestuurd. Je weet maar nooit.
Ik denk dat ik bij ongeveer de helft van de vragen heb ingestuurd.
da's balen.. ik was er vanavond zo goed als niet... gister heb ik er wel al een paar ingestuurd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
Ja maar morgen ben ik er niet. Zondag ook vrijwel de hele dag niet.
ik heb er door tijdgebrek maar 1 keer naar kunnen kijken, maar ik vrees dat dat een puntloze onderneming gaat worden.. Maar hoe weinig ik ook heb.. ik stuur m wel in!quote:
Ik weet t... daarom stuur ik m ook zeker in!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:05 schreef ranja het volgende:
Zeker insturen. En je herkent vast wel een aantal hoezen
Maar ach de ervaring leert dat op mijn vraag vaak maar 2 antwoorden binnenkomen dus als jij de 3e bent heb je sowieso een punt![]()
Maar misschien is het dit keer anders
Staar je in elk geval niet blind op de overeenkomsten, die leveren relatief weinig punten op.
die van mij was achteraf wat simpel... maar ja, vorige keer bleek die van mij niet te doen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef ranja het volgende:
Ja, dat was de eerste die ik opstuurde
Die japanse puzzel snap ik nog steeds niet trouwens
Timbob heeft liever alles apart, zo dat ie alles in aparte mapjes van Hotmail kan zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef Charmian het volgende:
even een vraagje nog ik heb alles in 1 excel bestand gegooit, kan dat of moet alles apart?
Ben nu met jouw vraag bezig, een aantal weet ik, de rest (grootste gedeelte) gaat lekker in de hoge hoed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef bigshadow het volgende:
Alles ingezonden (op hoop van zegen), nu moet ik alleen mijn eigen shitvraag gaan uitpluizen![]()
IIg Timmie alvast bedankt voor den goede zorgen![]()
dank jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben nu met jouw vraag bezig, een aantal weet ik, de rest (grootste gedeelte) gaat lekker in de hoge hoed.
Veel succes met het uitzoeken![]()
zal je wel moeten lachen om mijn oplossingquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:37 schreef belsen het volgende:
Voor degenen die staan te popelen van ongeduld, alvast de oplossing van mijn vraag.
[afbeelding]
En zoals we dan duidelijk zien (en linksonder kunnen lezen) verschijnt op de puzzel de tronie van André Hazes.
Ik ook. En ik heb gewoon helemaal vergeten om een vrij compleet antwoord van Bukgeit te versturenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:41 schreef cafca het volgende:ik had er nog een paar klaarstaan om te versturen, maar ik ik heb zelfs dáár geen tijd meer voor gehad
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef timbob het volgende:
zal ik even een nieuw topic maken?
met daarin de antwoorden van iedereen en waar iedereen de oplossingen kan plempen?
quote:
We kunnen je ook de antwoorden mailen, en dat jij dan nakijktquote:
Fear Factory en de Family Values zeker?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
Hmm daar had ik er minstens 2 meer van moeten weten
Nope, wel 3 doors down en depeche mode... (ik heb maar 2 namen ingestuurdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fear Factory en de Family Values zeker?
Die U2 ken je toch zeker ook wel?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope, wel 3 doors down en depeche mode... (ik heb maar 2 namen ingestuurd)
ja die heb ik dan ook ingestuurd en George, maar die ik noemde had ik niet herkendquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die U2 ken je toch zeker ook wel?
ik neem aan dat jij dan karin bent?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef Charmian het volgende:
ok doe ik dat nog
ok, ik wist eigenlijk niet op wat voor wijze het nou ingezonden moest worden, volgens mij had iemand gezegd alles apartquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:53 schreef timbob het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij dan karin bent?
misschien een tipje voor de volgende keer.. als je mailtjes met antwoorden stuurt is het opzich wel makkelijk als er niet elke keer een excel bestand geopend moet worden maar dat de antwoorden er meteen te knippen en plakken zijn
ik ben nu bezig met het antwoordentopic
je xls bestand met de antwoorden op de vraag van berkery blijkt een virus te hebben.. aldus hotmailquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ok, ik wist eigenlijk niet op wat voor wijze het nou ingezonden moest worden, volgens mij had iemand gezegd alles apart
sorry voor het extra werk![]()
hm kan me niet voorstellen dat er iets op zit. Gooi maar allemaal weg, plak ik de antwoorden meteen in het mailtje, voor de zekerheid wil je 1 mailtje met alle antwoorden of aparte?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
[..]
je xls bestand met de antwoorden op de vraag van berkery blijkt een virus te hebben.. aldus hotmail
kan je die nog ff opnieuw als tekst sturen?
misschien de andere ook nog, voordat ik nog meer virussen vindheb ze nog niet allemaal geopend nml.
het liefst apartquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm kan me niet voorstellen dat er iets op zit. Gooi maar allemaal weg, plak ik de antwoorden meteen in het mailtje, voor de zekerheid wil je 1 mailtje met alle antwoorden of aparte?
Heeft ie heel veel goede antwoorden?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef timbob het volgende:
ik heb een mailtje met antwoorden van ene Camiel, maar er staat geen FokNickname bij..
iemand een idee?
nee, jij bent het nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heeft ie heel veel goede antwoorden?![]()
En Tim -->![]()
Nee, in het nakijk topic + puntenverdelingquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik de oplossing hier post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |