Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?quote:
Ik broed nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?![]()
Wederom 0 hier..quote:de vraag is dus simpel:
welke 15 cd's uit mijn collectie zijn geschreddertdstt?
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
ik lees nergens commentaar op mijn vraag.. was ie zo gemakkelijk
Nee, dit moet ik nog beginnen te snappen. Is dat zo'n geval van A=C, B=D en C=E maar dan elke keer anders?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Een waar eitjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Morgen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef ranja het volgende:
Ik zal morgen eens een vraag in elkaar draaien
Waarom niet? gewoon doen hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Charmian het volgende:
tjiezus, ik schroomde al enigszins om mee te doen met het jubileumtopic, maar door de vraag van belsen durf ik helemaal niet meer![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
Mijn jubileumpuzzel is dit maal een Japanse puzzel. Voor degenen die niet weten wat dit inhoudt, er staat hier een duidelijke uitleg.
We gaan dus een plaatje maken en ik wil natuurlijk weten wat er op dat plaatje staat. Stuur het antwoord voor 29 oktober naar fokmuziektrivia@hotmail.com.
Haal hem hier op als Word-file en hier als jpg-file.
Succes.
gelukkig, ik dacht dat ik gek werdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef belsen het volgende:
Ik heb er dankzij Peaceman een paar foutjes uitgevist, zoals ie nu staat moet-ie kloppen.
Ik had al een cryptogram en een lettervinder gemaakt, dusseh...hij paste wel in het rijtje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
belsen
hoe haal je t in je hoofd om zo'n puzzel te maken
nee het zijn er 2. hij was best simpel qua invullenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:30 schreef ranja het volgende:
Of ik doe het helemaal verkeerd of er staan nog meer fouten in Belsen
haquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Puntentelling bij m'n vraag is trouwens:
1 punt per goede artiest
1 punt per goede albumtitel
Bij gelijke eindstand wint degene die het eerste in heeft gezonden.
neuh, dat is meer om het een beetje overzichtelijk te houden. Je hebt per artiest/band de mogelijkheid ze in te delen in 1 van de 12 provincies die Nederland rijk is. Er is geen max van een aantal artiesten per provincie, je zult vanzelf merken dat het best mogelijk is dat er bepaalde provincies oververtegenwoordigd zijn. Dus je pakt een artiest/band en kijkt/denkt waar hij vandaan komt, bv Rotterdam = Zuid-holland. Mocht je het niet weten dan kan je altijd een gokje doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef ranja het volgende:
Die 16 groepjes van 5 hebben geen betekenis verder?
Je bedoelt Ali B?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Er zitten er wel een aantal tussen die buiten onze landsgrenzen vallen biggie....
En over Ali B gesproken, die is geboren in provincie A, maar opgegroeit in provincie B. Welke is dan de goede?quote:
Is de band/artiest cool?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef cafca het volgende:
Shit nou weet ik toch niet of die ene stad in Noord- of Zuid- Holland ligt.....
had ik maar beter opgelet bij aardrijkskundeles...
Ik zal geen namen noemen, maar d'r komen in mijn ogen toch wel wat un-coole artiesten uit Z-Hquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is de band/artiest cool?
[ ] Ja, dan Zuid Holland, want coole mensen komen uit Zuid-Holland.
[ ] Nee, dan Noord-Holland.
Dat zijn dan waarschijnlijk Noord-Hollanders die liegen omdat ze stoer willen lijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal geen namen noemen, maar d'r komen in mijn ogen toch wel wat un-coole artiesten uit Z-H
maar toch bedankt!
Ach, uiteindelijk maakt het niet zo veel uit.... 't zijn allemaal hollanders daar boven het riool.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn dan waarschijnlijk Noord-Hollanders die liegen omdat ze stoer willen lijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |