Bedankt!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, al gedaan:
http://www.berkery.nl/fok/brother52.mp3
Wederom een nullertje voor mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ha, zo doet ie het wel![]()
Niet dat ik er veel herken![]()
Van Belsenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef bigshadow het volgende:
Die van Belsen en Brother zijn ergguh lastig!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wederom een nullertje voor mij![]()
Van Cafca's hoezen herken ik er tenminste nog 4 ..
Die van Berkery vond ik dan weer een eitje, alhoewel ik niet echt vaak de uitvoerende artiest wist.quote:
Heuh, ik heb een klein foutje gemaakt. Dat moest fragment 9 zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
Uitzondering is fragment 8; dit is een duo, 2 punten als je allebei de namen weet.
Mmm, ik probeer er steeds meer rekening mee te houden dat het bij jubileumvragen 'ieder voor zich' is, en ik het dus niet te moeilijk moet maken. Ik heb express wel bekende nummers gekozen maar er flink wat obscure bands tussen geduwd (die je wel eens vind op vage verzamel-CD's of in nieuwsgroepen)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit wel met open mond naar de diverse puzzels en vragen te kijken en luisteren.
t wordt elk jubileum moeilijker
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga geen puzzel maken, gaat me niet lukken deze keer.
daarom ga ik ook niets inleveren.
ik zit wel met open mond naar de diverse puzzels en vragen te kijken en luisteren.
Ik heb m ingestuurd, maar mis er wel een paar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?
Jij bent 1 van de 3 kandidaten voor de die-raden-ze-nooit-nummers
Maar 70% - 80% moet te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb m ingestuurd, maar mis er wel een paar helaas![]()
zeker!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Maar 70% - 80% moet te doen zijn toch?
Je gaat toch wel bij die van mij inzenden hoop ik?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
daarom ga ik ook niets inleveren.
Ik zag het ook. Toch goed gepland van onsquote:
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
dit is afsprintenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |