Ik zag het ook. Toch goed gepland van onsquote:
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga geen puzzel maken, gaat me niet lukken deze keer.
dit is afsprintenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoezo, heb je het soms te druk met Fok!ken?![]()
Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?quote:
Ik broed nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt er van jou eigenlijk nog een vraag?![]()
Wederom 0 hier..quote:de vraag is dus simpel:
welke 15 cd's uit mijn collectie zijn geschreddertdstt?
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
ik lees nergens commentaar op mijn vraag.. was ie zo gemakkelijk
Nee, dit moet ik nog beginnen te snappen. Is dat zo'n geval van A=C, B=D en C=E maar dan elke keer anders?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Een waar eitjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Morgen dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:10 schreef ranja het volgende:
Ik zal morgen eens een vraag in elkaar draaien
Waarom niet? gewoon doen hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Charmian het volgende:
tjiezus, ik schroomde al enigszins om mee te doen met het jubileumtopic, maar door de vraag van belsen durf ik helemaal niet meer![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
Mijn jubileumpuzzel is dit maal een Japanse puzzel. Voor degenen die niet weten wat dit inhoudt, er staat hier een duidelijke uitleg.
We gaan dus een plaatje maken en ik wil natuurlijk weten wat er op dat plaatje staat. Stuur het antwoord voor 29 oktober naar fokmuziektrivia@hotmail.com.
Haal hem hier op als Word-file en hier als jpg-file.
Succes.
gelukkig, ik dacht dat ik gek werdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef belsen het volgende:
Ik heb er dankzij Peaceman een paar foutjes uitgevist, zoals ie nu staat moet-ie kloppen.
Ik had al een cryptogram en een lettervinder gemaakt, dusseh...hij paste wel in het rijtje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
belsen
hoe haal je t in je hoofd om zo'n puzzel te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |