laat 29 oktober nou zaterdag zijn....alleen dat weekend klopt niet helemaal dan....quote:En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag 8 oktober de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 29 oktober, zodat in het weekend van 30 en 31 oktober de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Vanaf februari waarschijnlijk wel... ik ga namelijk verhuizen (samenwonen met Diaan73)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Gambolputty het volgende:
Is een andere werkkring een optie, Peaceman?
Hmm daarom had ik het dus verkeerd begrepen, maar dat is goed nieuws.. dan heb ik zaterdag nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
laat 29 oktober nou zaterdag zijn....alleen dat weekend klopt niet helemaal dan....
volgens de OP kan je morgen ook nog inzenden.. had voor de zekerheid Timbob hier nog over gemaild, maar niks gehoord, dus ik ga er vanuit dat ik morgen nog 3 vragen in kan leveren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Ik wilde vanavond nog even bezig... maar vrijwel niet aan toe gekomen. Morgen ben ik weg, dus nog een flink aantal ingestuurd. Je weet maar nooit.
Ik denk dat ik bij ongeveer de helft van de vragen heb ingestuurd.
da's balen.. ik was er vanavond zo goed als niet... gister heb ik er wel al een paar ingestuurd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef ranja het volgende:
Ja maar morgen ben ik er niet. Zondag ook vrijwel de hele dag niet.
ik heb er door tijdgebrek maar 1 keer naar kunnen kijken, maar ik vrees dat dat een puntloze onderneming gaat worden.. Maar hoe weinig ik ook heb.. ik stuur m wel in!quote:
Ik weet t... daarom stuur ik m ook zeker in!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:05 schreef ranja het volgende:
Zeker insturen. En je herkent vast wel een aantal hoezen
Maar ach de ervaring leert dat op mijn vraag vaak maar 2 antwoorden binnenkomen dus als jij de 3e bent heb je sowieso een punt![]()
Maar misschien is het dit keer anders
Staar je in elk geval niet blind op de overeenkomsten, die leveren relatief weinig punten op.
die van mij was achteraf wat simpel... maar ja, vorige keer bleek die van mij niet te doen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef ranja het volgende:
Ja, dat was de eerste die ik opstuurde
Die japanse puzzel snap ik nog steeds niet trouwens
Timbob heeft liever alles apart, zo dat ie alles in aparte mapjes van Hotmail kan zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef Charmian het volgende:
even een vraagje nog ik heb alles in 1 excel bestand gegooit, kan dat of moet alles apart?
Ben nu met jouw vraag bezig, een aantal weet ik, de rest (grootste gedeelte) gaat lekker in de hoge hoed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef bigshadow het volgende:
Alles ingezonden (op hoop van zegen), nu moet ik alleen mijn eigen shitvraag gaan uitpluizen![]()
IIg Timmie alvast bedankt voor den goede zorgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |