quote:Op maandag 26 september 2005 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:2 jaar
2 jaar
2 jaar
2 jaaaaaaaaaaaaar
2 jaar
wat lief dat je aan me denkt bukgeitquote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef bukgeit het volgende:
Zet alle eerste letters van de bandnaam en alle eerste letters van de achternaam van elke artiest achter elkaar en je krijgt een zin. Elke juist gerade foto levert vijf punten op, de juiste zin veertig punten. Totaal 112 x 5 + 40 = 600 punten. 'The' als voorvoegsel telt niet mee. Voor de goede orde:
ik zit zo naar die vragen te kijken..quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef bigshadow het volgende:
en tim, ik geef de pass van de mail aan je door
Ja, zo haal ik Peaceman natuurlijk nooit inquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef timbob het volgende:
er kwam ook een leuke mail binnen van ene bart die graag de vragen wilde gebruiken voor een familieweekendje, of ik ff de antwoorden wilde doormailen.
ik heb 'm doorverwezen naar de vorige jubeltrivia.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, zo haal ik Peaceman natuurlijk nooit in
lyrics
Ik herken er dus werkelijk geen éénquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Hieronder vinden jullie 10 foto's.
Van de 112 kan ik er ongeveer 1/3 thuis brengen, dus da's een flink hogere score dan de 0% bij de vraag van Daisy...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:59 schreef bukgeit het volgende:
En van die 112 van mij?
Je intro's zijn wel te doen. Ongeveer 70% herken ik.
Ha, mooi. Misschien kun je de zin dan ook wel ontcijferen. Wat jouw vraag betreft: ik ga er vast nog wel meer raden dan die 70%.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Van de 112 kan ik er ongeveer 1/3 thuis brengen, dus da's een flink hogere score dan de 0% bij de vraag van Daisy...
En volgens mij moet jij wel boven de 70% voor mijn vraag kunnen uitkomen.![]()
Titel +artiest noemen? EN hoeveel zijn het er of moeten we daar zelf achterkomen?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Gambolputty het volgende:
[afbeelding]
Wat is de bedoeling?
Probeer de nummers uit dit mp3-bestand te herkennen. Weet je een nummer niet, vul dan gewoon "lama" in. De inzender met de minste lama's wint.
Je mag titel + artiest geven. Het aantal lijkt me makkelijk te achterhalen gezien de weinig subtiele overgangenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Titel +artiest noemen? EN hoeveel zijn het er of moeten we daar zelf achterkomen?
mee eens, maar ik kom op zo'n gek aantal uit...geen rond getal..quote:Op donderdag 29 september 2005 19:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je mag titel + artiest geven. Het aantal lijkt me makkelijk te achterhalen gezien de weinig subtiele overgangen
Poeh, da's wel erg weinig. Had verwacht dat de meeste plaatjes toch wel geraden zouden worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik herken er dus werkelijk geen één![]()
Dan moet je echt even rustig kijken, want ik herken zeker de helft, de andere helft ben ik nog over in beraadquote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik herken er dus werkelijk geen één![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
Mijn vraag komt eraan. Ik heb even een kleine site in elkaar gedraaid met voor elke vraag een pagina, leek me wel makkelijk.
Hier: http://www.berkery.nl/fok/jubileumtrivia0905/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |