quote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef cafca het volgende:
Ik weet wel dat ik eind van de week een nieuwe Top-Artist heb in AS:
[afbeelding]
Nee, kom ik wel uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
mee eens, maar ik kom op zo'n gek aantal uit...geen rond getal..
maar stel je mist er 1 dan is niet gelijk alles fout neem ik aan? oftewel de volgorde van de oplossing is niet heel erg van belang?
Netjesquote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
Mijn vraag komt eraan. Ik heb even een kleine site in elkaar gedraaid met voor elke vraag een pagina, leek me wel makkelijk.
Hier: http://www.berkery.nl/fok/jubileumtrivia0905/
Koel!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef Berkery het volgende:
Mijn vraag komt eraan. Ik heb even een kleine site in elkaar gedraaid met voor elke vraag een pagina, leek me wel makkelijk.
Hier: http://www.berkery.nl/fok/jubileumtrivia0905/
1 | # - Titel - Artiest - Originele uitvoerende(n) |
1 | 03 - Hallelujah - Jeff Buckley - Leonard Cohen |
Sjit, ik was ook van plan ongeveer zo'n vraag te doen. Naja, gelukkig was ik nog niet begonnenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:Herken-de-cover
![]()
Ik heb enkele fragmenten genomen van covers. De nummers die gecoverd zijn zijn vrij bekend (denk ik), de uitvoeringen en/of de uitvoerenden wellicht niet allemaal.
2 punten voor elke herkende titel, 1 punt voor de uitvoerende(n) (van de cover dus) en een punt voor de uitvoerende(n) van het origineel.
Uitzondering is fragment 8; dit is een duo, 2 punten als je allebei de namen weet.
Wie weet hoe met zipfiles om te gaan download alle bestanden in 1 keer:
fragmenten.zip
Voor de rest, de fragmenten staan hier los:
Index of /fok/jubileumtrivia0905/fragmenten
Antwoorden:
Stuur je antwoord naar het welbekende e-mailadres, met vermelding van je Fok!-username.
Antwooren graag op de volgende manier:
[ code verwijderd ]
Bijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
Succes!![]()
Ik heb zelf liever luistervragen dan kijk-vragen. Dus hou je niet in.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sjit, ik was ook van plan ongeveer zo'n vraag te doen. Naja, gelukkig was ik nog niet begonnen
ik hoop morgen mijn 1e antwoord te gaan mailen, maar veel antwoorden op vragen zullen pas laat door mij ingestuurd worden, ben ik bang...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
ja, ik heb al 2 maanden dus net zo'n hippe collage als vorige keer klaar staan.
maar die staat in den bosch.
dus die komt dan pas maandag.
lekker als je dan al op voor werkt, kan je het meteen plaatsen
de antwoorden komen druppelsgewijs binnen
leuke vragen weer mensen.
geeft niet, we hebben de tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop morgen mijn 1e antwoord te gaan mailen, maar veel antwoorden op vragen zullen pas laat door mij ingestuurd worden, ben ik bang...
oops vergeten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
ohja, bedankt voor de beterschapswensen in de mail van deze en gene
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:39 schreef timbob het volgende:
[..]
geeft niet, we hebben de tijd
ohja, bedankt voor de beterschapswensen in de mail van deze en gene
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of kunnen meer mensen het Mp3 bestand van brother52 niet openen?
Heb ik gedaan, maar dat werkt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.
Klopt, Lycos vind het niet lief als je deeplinkt naar een member-site. Rechtermuisklik-opslaan als werkt dan niet, maar openen in een nieuw venster schiet ook niet opquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Ligt het aan mij of kunnen meer mensen het Mp3 bestand van brother52 niet openen?
Dan weet ik 't ook niet, misschien kan Berkery of Belsen of nog iemand anders 'm op z'n site zetten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat werkt bij mij ook niet.
Ik kan 'm naar je mailen, dan zou jij hem kunnen hosten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Klopt, Lycos vind het niet lief als je deeplinkt naar een member-site. Rechtermuisklik-opslaan als werkt dan niet, maar openen in een nieuw venster schiet ook niet op![]()
Ha, zo doet ie het welquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet even de url copy-pasten in een nieuw browser-window, dan kan je hem wel openen.
Hoeft niet meer, al gedaan:quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan 'm naar je mailen, dan zou jij hem kunnen hosten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |