Crackhoer!quote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef Speedski het volgende:
[..]
Denk dat het eerder is: WIJ vervelen ons ! Tijd voor ruzie
Ben bang van niet dat is niet bedoeld voor de TV kijkertjes zonder internet, waar de meeste sms'jes vandaan komen.quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Jaaa, ik heb de eerste dag gered!!
Kom ik verdikkeme hevig trillend thuis, is fok down![]()
Maar ik kan/mag weer![]()
Ben benieuwd of we de Hummie van de TonnePReek vanavond in de uitzending te zien krijgen.
Bestaan die nog dan, mensen zonder internetquote:Op maandag 26 september 2005 17:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]![]()
Ben bang van niet dat is niet bedoeld voor de TV kijkertjes zonder internet, waar de meeste sms'jes vandaan komen.
Volgens mij Roel.quote:Op maandag 26 september 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
En over wie heeft Chantal het nu
*mensen gaan ergens anders zitten omdat ze niet bij hem willen zitten?*
Inmiddels is Linda DBK, dus geluid weer slechtquote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het laatste uur genoten van Roel, Linda, Lieske en Menno op de draaistoeltjes. Geweldig
Was idd grappig!quote:Op maandag 26 september 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het laatste uur genoten van Roel, Linda, Lieske en Menno op de draaistoeltjes. Geweldig
Ze heeft wel een punt, maar come on .. moet ze nou elke dag te horen krijgen: meid, wat ben jij lekker bezig zeg !quote:Op maandag 26 september 2005 18:00 schreef Loedertje het volgende:
Linda naar de DBK
Tanja laat Chantal weten dat ze vandaag écht veel zin heeft in een sigaret.
Chantal veert 10 cm op en toont haar engste glimlach ooit om Tanja te vertellen hoe knap ze deze stopactie vind
Chantal zegt even later dat als Tanja zich niet had aangeboden dat zij het zou doen en niet Dido.
Tanja hoopte op een beetje respect van de anderen inzake haar stop-actie en geeft nog even een veeg richting Chantal over het roken in het bijzijn van de gestopten.
Wat is daar nu de lol aanquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda komt terug een moet een keer voor Tanja gaan koken, begrijp ik??
Is dat dan alleen voor haar of voor iedereenquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Linda komt terug een moet een keer voor Tanja gaan koken, begrijp ik??
Alleen voor Tanja...e n Tanja mag alles kiezen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is dat dan alleen voor haar of voor iedereen![]()
Nou jaaaaa zeg ! Moet Thelma nu nog meer als een prinses worden behandeld ????quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Loedertje het volgende:
Linda heeft *iets leuks*
Na haar bezoek aan de DBK rent ze naar Tanja *ik mag voor jou koken voor wat jij écht héél graag lust* * je mag kiezen wat je wilt !*
Tanja * dan ga ik iets zeggen waar niemand zin in heeft
Linda* Nee, ik vind dit echt leuk!! je mag kiezen wat JIJ wilt...*
Sympathiek van haarquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Loedertje het volgende:
Tanja * dan ga ik iets zeggen waar niemand zin in heeft
Ze worden met de dag erger ja.quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Gert het volgende:
Wat een stelletje klootzakken zijn het ook bij die regie hč.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Linda is helemaal hyper....
quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
TanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanjaTanja
Ze is de enige die de orginele weekopdracht kan volhouden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef Knurkie het volgende:
is daar ook een reden voor dat er nu voor prinses troel gekookt gaat worden?
Ben je Ralph en Nathalie soms vergeten, die hebben ook heel veel moeite met het niet roken hoor! Vindt dat die dan ook een etentje verdienen. Om het niet op te laten vallen ook voor Roel dan.quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is de enige die de orginele weekopdracht kan volhouden.
De rookpolitie doet geen ruk .
Beloning !
Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef Gert het volgende:
En dan gaat Tanja lopen zeuren dat ze wél chocoladevla toe wil, maar niét met slagroom want dat vindt ze zielig voor de rest van de groep.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil de rest niet iets vreselijks aandoen.
Tan, dan zul je het huis moeten verlaten.
Misschien wint ze wel. Ze wordt toch niet genomineerdquote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!
quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Kimske het volgende:
En de reden dat chantal zo lief deed, is omdat ze weet dat als Tanja aangeeft dat ze niet meer kan stoppen, Chantal t stokje over moet nemen
Oktober wordt nog even afzien.quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was wel helemaal triest ja. Gvd pleur dat mens het huis uit"!
Ze heeft anders ook al twee keer liggen janken vandaagquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef Kokstra het volgende:
Shit, ik hoor de hele tijd dat irritante gelach van Chantal...
quote:Op maandag 26 september 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft anders ook al twee keer liggen janken vandaag
Alsjeblieft zeg.. Vergal deze hele BB evenquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien wint ze wel. Ze wordt toch niet genomineerd.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik pleur van mijn stoel....
Tanja: "Ik ben erachter gekomen dat ik vrij ingewikkeld ben met eten...."
NEE TOCH ZEKER !?!?!??!!??!?!??!
quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen toch echt wel constateren dat deze hele editie al vergald is. Het begon al met het weekendje Centerparcs voor Tanja en haar moeder.... maar sindsdien wordt ze ook alleen maar meer buiten de groep geplaatst. En Tanja blijft maar klagen en klagen.... en krijgt steeds meer gedaan van BB.
Ik ga bijna hopen dat de kijkcijfers enorm in elkaar donderen door dit gezeik van Hummie en aanhang.
Van mij mag ze winnenquote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook al heel BB dat Linda best een tof wijf is, ze komt alleen absoluut niet goed tot haar recht in het BB huis.
Ze is de personificatie van een SOCIALE vrouwquote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Gert het volgende:
Tanja blķjft ook maar herhalen dat ze iets heeft gekozen waarmee ze de anderen niet te veel de ogen uitsteekt.
Wat een wondervrouw, deze reļncarnatie van Moeder Theresa.![]()
Ja tijd voor wat rosé !quote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook al heel BB dat Linda best een tof wijf is, ze komt alleen absoluut niet goed tot haar recht in het BB huis.
Je gaat er even aan voorbij dat Lieske de enige is die toegeeft dat zij exact hetzelfde zou doen als ze Tanja wes (de rest zal dat nimmer openlijk toegeven...)quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is de personificatie van een SOCIALE vrouw
Dat viel me ook zwaar tegen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je gaat er even aan voorbij dat Lieske de enige is die toegeeft dat zij exact hetzelfde zou doen als ze Tanja wes
Dat komt door de combie -tomatensaus-kaas-ranzige deegplakken.quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef BBscanner het volgende:
Begrijp Tanja echt niet ze zei net dat ze van lasangne maagzuur kreeg
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), maar dat geldt absoluut niet voor Linda. Van mij mag ze ook winnen! Denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zou best leuk zijn.quote:
Meen je dat nou?? (ik was ff in de keuken)quote:
Haar vriendin is vandaag 30 gewordenquote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
mag ik vragen waarover Chantal gehuild heeft?
Behalve de drie die genomineerd staan mag niemand winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), maar dat geldt absoluut niet voor Linda. Van mij mag ze ook winnen! Denk niet dat dat gaat gebeuren, maar zou best leuk zijn.
Ja slechts 68% van der Nederlanders heeft internetquote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bestaan die nog dan, mensen zonder internet![]()
Héérlijkquote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef CartWOman het volgende:
Scan, weekje vrij! Lekker, man![/sub]
CW, ziek? Toch niet al te erg hoop ik?quote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef CartWOman het volgende:
Die TT!![]()
Heb zelden iemand zichzelf zó horen tegenspreken als Eucalypta zonet tegen Tanja.
OT: heb nog een week volstrekte bedrust van de huisarts gekregen, dus ga jullie veel op de lip zitten.![]()
Scan, weekje vrij! Lekker, man!
Ze voelt zich OUD, GNA GNA GNA!quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Wup het volgende:
Hai,
mag ik vragen waarover Chantal gehuild heeft?
Je vergeet de restquote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen waarbij ik verschrikkelijk zou balen als die BB winnen (Tanja voorop en in polonaise Rob, Chantal, Menno, Dido en Nathalie), .
Yep, het jatwerk loopt de spuigaten uit.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Op Mediawatchers staan een streamverslag van mij letterlijk overgenomen.![]()
Hernia. Kan erger denk ik dan maar.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ziek? Toch niet al te erg hoop ik?
Flugel zou ook wel ziek willen zijn tot pakweg half december...
Of het is OOK een letterlijke weergave van een gesprek waar iedereen naar kan luisteren. Teken dat jullie allebei hetzelfde hoorden .quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.quote:Op maandag 26 september 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of het is OOK een letterlijke weergave van een gesprek waar iedereen naar kan luisteren. Teken dat jullie allebei hetzelfde hoorden .
Tijd voor een DOSjequote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Zal ik het ff voor je aankaarten daar ?quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.
Loeder.quote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal ik het ff voor je aankaarten daar ?
BrB
Deden ze het zelfs zonder bronvermelding dan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit stuk echt niet, het was nl. niet letterlijk overgenomen, ik ben niet zo snel.
Duh, te laatquote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Loeder.![]()
Nah, zo erg is het niet hoor.
Om welk verslag gaat het dan CW?quote:Op maandag 26 september 2005 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Loeder.![]()
Nah, zo erg is het niet hoor.
linkje?quote:
http://www.mediawatchers.nl/quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om welk verslag gaat het dan CW?
gelijk hacken de boel daar!!quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb het gelezen en het is idd hetzelfde.quote:Op maandag 26 september 2005 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
http://www.mediawatchers.nl/
Op de voorpagina, Nathalie's drugsverhaal.
quote:
Mamma's mooistequote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Een studie van Nathalie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, het jatwerk loopt de spuigaten uit.
Vooral die eerste is heel typerend.quote:Op maandag 26 september 2005 18:37 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie is idd een ster in gezichtsuitdrukkingen.
Is niet alleen mediawatchers. Zelfs op de talpa-site kom je zaken tegen die je eerder al op fok zag.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.
en toch blijft Ingrid kampioen gekke bekken trekkenquote:Op maandag 26 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Een studie van Nathalie:
Hierin heb je helemaal gelijk behalve dat er altijd aan bronvermelding is gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Mediawatchers posten al heel lang op Fok en omgekeerd, en ook worden regelmatig delen vabn elkaar overgenomen, is niks nieuws, dus laten zo.
Dat is nieuw voor mij.quote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste erg goedquote:Op maandag 26 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooral die eerste is heel typerend.
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hierin heb je helemaal gelijk behalve dat er altijd aan bronvermelding is gedaan.
Da's niet liefquote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...
Vertel die zwangere huisvrouwen dan even dat het om een bericht op hun voorpagina gaat, zonder bronvermelding.quote:
18 maar hij loopt op hete kolen. De rookbrigade vermoedt iets, en Roel weet volgens mij niet dat ze iets vermoeden. Roel moet zichzelf gewoon een uur opsluiten in de badkamer, 2 paffen, ontluchten, en dan nonchalant weer naar buiten lope en gewoon die 10.000 EUR niet in gevaar meer brengen en incasseren.quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef Miepje01 het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft Roel al gerookt?
Hmm, nou ok.quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je topic is alweer dichtgegooid met de vermelding dat ze nóóit iets overnemen zónder bronvermelding...
Da's wel weer ff fijn, want Tanja is nu woest op 'm.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Oeh, ik hoop op waarschuwing 2!quote:Op maandag 26 september 2005 18:46 schreef Pinball het volgende:
Heeft Menno nog niet genoeg op zijn donder gehad? Ze zitten nu openlijk over de nominaties te praten!
ja en dan wel de hele andere kant op hequote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef APK het volgende:
Tanja denkt ergens hééééél anders over: "Echt 360 graden"![]()
Ja, hij heeft gezegd dat ie Big Brother zal winnen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En nu hebben ze het over Rob...
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Als Tanja er niet bijgezeten had was Menno weer naar de dbk geroepen... Dit zijn stemafspraken, heel erg duidelijk. Ze hebben het óók over vorige BB's.
Psychologisch onderzoek blablabla ... gewoon BB1 kijken !quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef nicoleV het volgende:
O kijk daarom is Menno zo tegen het koken van Rob......omdat dat in een psychologisch onderzoek stond dat koks ver komen
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan, flugel? Spraken ze echt af iemand te nomineren?
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom zouden ze het niet over vorige BB's mogen hebben?
Oei... daar komt een sanctie voor.quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat stemmen ze allemaal op Ralph. En als Ralph eruit gaat gaan alle stemmen naar Lieske.... Ze gaan er overigens vanuit dat Ralph moet vertrekken.... (hij is donderdag toch weg zegt Tanja)
Waar is Roel nu dan? Iedereen is er behalve hijquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef schatje het volgende:
Rob houdt spreekuur met Chantal.
Preciesquote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef Wup het volgende:
wat grappig.....
Menno zegt nu precies hetzelfde over Rob als wat Rob gisteravond over Menno zei......
quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Ze spelen het erg slim zo samen... Ze krijgen ook erg veel los bij de diverse mensen...quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef nicoleV het volgende:
Wat een etterbakken he die twee ..... Menno en Ingrid
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus in het contract(voor zover ze het aan ons prijsgeven)
Regels van Big Brother 5
*knip
7. Het is verboden nominaties te bediscussiėren, of andermans nominaties te beļnvloeden.
*knip*
ow dat heb ik gemist, ik begrijp het probleem ook niet zo, maar goed...quote:Op maandag 26 september 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat mag niet meer van mw Hummie.... Er werd té veel over geluld.
Dit waren meer stemafspraken....quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht dat ze best mogen vertellen op wie ze gaan stemmen, individueel.
Maar geen plannetjes smeden, zeg maar.
Als BB kloten heeft moeten ze dat doen!quote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....
[afbeelding]
TV?!?!?!?!?! Wa's dah????quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Sinds de streams van bb op internet actief zijn je bijna geen tv meer kijkt?
Normaal keek ik nog wel eens naar tv series, bvd, jensen etc....
Ik ben nu helemaal tv af....
Ik zit nu lekker te computeren.![]()
Als Tanja er niet bijgezeten had zou dat ook wel gebeuren. Maar Tanja zit erbij dus het mįg.quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als BB kloten heeft moeten ze dat doen!
Bij stemafspraken spreek je af met anderen op wie er gestemd gaat worden. Toch?quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit waren meer stemafspraken....
ze zijn nu ineens samen op pad [ gisteren was het joost dag] voorheen deed Menno het solo, maar dat had blijkbaar te weinig succesquote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
Ze spelen het erg slim zo samen... Ze krijgen ook erg veel los bij de diverse mensen...
dat zou het eerlijkste zijn maar we wetne allemaal dat zolang Tanja niet geworpen heeft ze blijft zitten waar ze zitquote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
M.a.w. de genomineerden voor volgende week zijn....
[afbeelding]
Whahahahahah !!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef regenworm het volgende:
Het geklaag van tanja haalt zelfs Nos Teletekst
http://teletekst.nos.nl/?110-01
Again.quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef flugeltje het volgende:
En zo kan het natuurlijk ook, gewoon het geluid wegdraaien.
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Lieske iedereen Ralph.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij stemafspraken spreek je af met anderen op wie er gestemd gaat worden. Toch?
quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef flugeltje het volgende:
En zo kan het natuurlijk ook, gewoon het geluid wegdraaien.
Tsssk idd een vette stemafspraak hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Ja, zo kun je het idd opvatten. We wachten maar weer af of BB zin heeft in een sanctie. Als Roel hierbij had gezeten was 'ie z'n ¤10.000,- kwijt geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tsssk idd een vette stemafspraak hoor
Maar heb toch geen nut, als Liekse of Ralph deze nominatie overleeft, blijft diegene er nog een hele poos in.
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...quote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
ik vind het wel grappig, als het niet te lang gaat duren tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
roel ligt ergens te pitten op de bankquote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...![]()
![]()
helemaal met je eens, dit kan echt niet zo langer.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
Hummie zit al in de auto denk ik.quote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef regenworm het volgende:
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.
BB wordt wakker en doe iets.
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
advies geluid om een andere stream zetten of MUTEquote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
ik word een beetje moe van Dr Rob met zijn kaarsensessie!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
Ze hebben toch onbeperkt brood?quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef TRiXeS het volgende:
Hoezo verneuking van toiletpapier... aangezien ze niet zo heel veel hebben.. (weet niet hoeveel ze gebruiken per dag)
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
maak je niet druk, zij moeten hun reet of doos afvegen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Inca het volgende:
vanmorgen zaten ze nog te zeuren over wc papier en nu gebruiken ze het de rest van de week geen wc papier meer![]()
Het is idd een NONgesprek!quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:13 schreef Wup het volgende:
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....
quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Gewoon op mutezetten, dan is er niks aan de handquote:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominatiesquote:
ja preciesquote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Pinball het volgende:
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.![]()
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Ik had een mail gestuurd naar hun om te vragen of ze aandacht wilden besteden aan bb ivm Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
Daar zullen de bewoners dan vast al wel vanaf geweten hebben, anders had vast wel 1 iemand Tanja genomineerd tijdens de live. T is dus van te voren verteld en degene die op Tanja zou stemmen tijdens de live zou een flinke straf krijgen vermoed ikquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Prinsessenverkleedfeestje oidquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Sassefras het volgende:
wat gaan joost, nat dido en linda doen??
Noemden ze ook een bronquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Nadat tanja het kind heeft uitgespuigt gaat ze gelijk naar huis (sexboerderij)quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
dat ze op haar gestemd hebben schijnt vorige week zo geweest te zijn maar toen moest het over.....er mag dus niet op haar gestemd worden de bevalling moet in het huis plaatsvindenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
Mevrouw d'r humeur en sociale vaardigheden zullen de komende weken namelijk echt niet verbeteren, dus ik verwacht nog wel wat flinke aanvaringen.
Dus eigenlijk vind je dat ze door manipulatie de populairste bewoners erin moeten laten zodat jij vaker je geld aan Talpa kan geven?quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.
Ikzelf zou bijvoorbeeld alleen maar een SMS aan Ralph verspillen. Laten we ervan uitgaan dat de 13% die Ralph als populairste zien dat ook doen. Dan stemmen die dus niet meer straks. Dat is net zo'n groot marktaandeel als de ZES bewoners die onderaan de polls staan SAMEN. Als je dan wilt manipuleren, doe het dan óók daar!!
Geloof dat ze het over een insider van talpa haddenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?
RTL Boulevard lult altijd maar een slag in de rondte, wb BB.quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?
ja dat kun je ook zien aan de mensen die naar de studio mogen komen, wat een randdebielen elke keerquote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met dat soort redenaties denk ik dat het geen ruk uitmaakt wie er op de bank zitten. Er zijn altijd wel losers die smsjes sturen
Nope, ik zeg alleen maar dat ALS ze willen manipuleren ze het GOED moeten doen....quote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat ze door manipulatie de populairste bewoners erin moeten laten zodat jij vaker je geld aan Talpa gaan geven?
Met dat soort redenaties denk ik dat het geen ruk uitmaakt wie er op de bank zitten. Er zijn altijd wel losers die smsjes sturen
Ik vind het ook ontzettend dom, dat nu al de populairste samen zijn genomineerd. Ze hadden gewoon die stomme stem van Rikkert niet als bindend moeten laten geldenquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.
Ikzelf zou bijvoorbeeld alleen maar een SMS aan Ralph verspillen. Laten we ervan uitgaan dat de 13% die Ralph als populairste zien dat ook doen. Dan stemmen die dus niet meer straks. Dat is net zo'n groot marktaandeel als de ZES bewoners die onderaan de polls staan SAMEN. Als je dan wilt manipuleren, doe het dan óók daar!!
Misschien doen ze dat ook wel door juist snel de populaire bewoners op het bankje te zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Nope, ik zeg alleen maar dat ALS ze willen manipuleren ze het GOED moeten doen....
quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Rianne84 het volgende:
waarom doet tanja niet mee? die kan zich toch wel verkleden als varken?
er was geen appel om in der mond te stoppenquote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Rianne84 het volgende:
waarom doet tanja niet mee? die kan zich toch wel verkleden als varken?
hoezo verhongeren... ze eten aan 1 stuk door daarquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Kokstra het volgende:
Kan Tanja zich niet eens inhouden. Haar medebewoners zitten te verhongeren en zij vreet maar door. Je krijgt zo avondeten zeug!!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef Inca het volgende:
[..]
er was geen appel om in der mond te stoppen
m'n bek viel idd open....die smerige stookheks doet niet anders!quote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Wup het volgende:
Chantal zou nooit iemand zwart maken
ze kan het niet opbrengen achterbaks te zijn
Ik vind dat niet kunnen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef Pinball het volgende:
Menno offerde zich even op om wat rook in gestopte Tanja's gezicht te blazen.
[afbeelding]
Idd !!quote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen hoor
Weekopdracht mislukt door Tanja
En Sjankwal heeft eigenlijk niet door dat zijn niet begrijpt dat ze denkt dat ze het begrijpt.quote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
volgens Chantal begrijpt niemand het spel
en ze heeft al zoveel mensen gewaarschuwd, je moet niet dit doen, je moet niet dat doen.....
onbegrijpelijk dat iedereen vecht om de camera
gun toch iemand anders ook even een momentje....
Ik combineer het en daar wordt je gek van, dat geswitch laptop-TVquote:Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goed gesprek tussen Rob en Chantal.
Vooral als het over andere bewoners gaat
Ik laat er zelfs de tv uitzending voor lopen.
Chantal en Rob hebben allebei de wijsheid in pachtquote:Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goed gesprek tussen Rob en Chantal.
Vooral als het over andere bewoners gaat
Ik laat er zelfs de tv uitzending voor lopen.
Dat is pure jaloezie.quote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob heeft echt de schurft aan Menno.
Ik interpreteer het anders, maar we zijn het er denk ik wel over eens, dat het een goed gesprek isquote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal en Rob hebben allebei de wijsheid in pacht
en Chantal kan het niet laten iedereen zoveel mogelijk naar beneden te halen....
ja, dit is toch veel leuker dan Chantals levensverhaal wat eraan vooraf ging:)quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik interpreteer het anders, maar we zijn het er denk ik wel over eens, dat het een goed gesprek is
ik begreep al niet waarom hij naar de DBK moest van Liesjequote:Op maandag 26 september 2005 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS --ROB GAAT NAAR DE DBK OM ROEL TE BETRAPPEN
volgens mij dbk, weet het niet zekerquote:Op maandag 26 september 2005 19:59 schreef Speedski het volgende:
Waar heeft Roel dan zitten roken ????
er werd iets heel gemeens gezegd, het ergste wat een vrouw kan horen...quote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
Ik ben benieuwd over wie Chantal het had toen ze zei dat ze iemand in de jacuzzi over haar had horen praten.
beetje vage actie weerquote:Op maandag 26 september 2005 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Rob komt terug, er is niets gebeurd volgens Rob
Werk jij bij RTL Boulevard toevallig?quote:Op maandag 26 september 2005 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS --ROB GAAT NAAR DE DBK OM ROEL TE BETRAPPEN
Ja dat weet ik, maar ik wil de persoon weten.quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef Wup het volgende:
[..]
er werd iets heel gemeens gezegd, het ergste wat een vrouw kan horen...
ze wilde niet zeggen wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |