Het is idd een NONgesprek!quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
ik word een beetje moe van Dr Rob met zijn kaarsensessie!!!!
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:13 schreef Wup het volgende:
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....
quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Gewoon op mutezetten, dan is er niks aan de handquote:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominatiesquote:
ja preciesquote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Pinball het volgende:
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.![]()
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Ik had een mail gestuurd naar hun om te vragen of ze aandacht wilden besteden aan bb ivm Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
Daar zullen de bewoners dan vast al wel vanaf geweten hebben, anders had vast wel 1 iemand Tanja genomineerd tijdens de live. T is dus van te voren verteld en degene die op Tanja zou stemmen tijdens de live zou een flinke straf krijgen vermoed ikquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Prinsessenverkleedfeestje oidquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Sassefras het volgende:
wat gaan joost, nat dido en linda doen??
Noemden ze ook een bronquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Nadat tanja het kind heeft uitgespuigt gaat ze gelijk naar huis (sexboerderij)quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
dat ze op haar gestemd hebben schijnt vorige week zo geweest te zijn maar toen moest het over.....er mag dus niet op haar gestemd worden de bevalling moet in het huis plaatsvindenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
Mevrouw d'r humeur en sociale vaardigheden zullen de komende weken namelijk echt niet verbeteren, dus ik verwacht nog wel wat flinke aanvaringen.
Dus eigenlijk vind je dat ze door manipulatie de populairste bewoners erin moeten laten zodat jij vaker je geld aan Talpa kan geven?quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.
Ikzelf zou bijvoorbeeld alleen maar een SMS aan Ralph verspillen. Laten we ervan uitgaan dat de 13% die Ralph als populairste zien dat ook doen. Dan stemmen die dus niet meer straks. Dat is net zo'n groot marktaandeel als de ZES bewoners die onderaan de polls staan SAMEN. Als je dan wilt manipuleren, doe het dan óók daar!!
Geloof dat ze het over een insider van talpa haddenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?
RTL Boulevard lult altijd maar een slag in de rondte, wb BB.quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?
ja dat kun je ook zien aan de mensen die naar de studio mogen komen, wat een randdebielen elke keerquote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met dat soort redenaties denk ik dat het geen ruk uitmaakt wie er op de bank zitten. Er zijn altijd wel losers die smsjes sturen
Nope, ik zeg alleen maar dat ALS ze willen manipuleren ze het GOED moeten doen....quote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat ze door manipulatie de populairste bewoners erin moeten laten zodat jij vaker je geld aan Talpa gaan geven?
Met dat soort redenaties denk ik dat het geen ruk uitmaakt wie er op de bank zitten. Er zijn altijd wel losers die smsjes sturen
Ik vind het ook ontzettend dom, dat nu al de populairste samen zijn genomineerd. Ze hadden gewoon die stomme stem van Rikkert niet als bindend moeten laten geldenquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.
Ikzelf zou bijvoorbeeld alleen maar een SMS aan Ralph verspillen. Laten we ervan uitgaan dat de 13% die Ralph als populairste zien dat ook doen. Dan stemmen die dus niet meer straks. Dat is net zo'n groot marktaandeel als de ZES bewoners die onderaan de polls staan SAMEN. Als je dan wilt manipuleren, doe het dan óók daar!!
Misschien doen ze dat ook wel door juist snel de populaire bewoners op het bankje te zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Nope, ik zeg alleen maar dat ALS ze willen manipuleren ze het GOED moeten doen....
quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Rianne84 het volgende:
waarom doet tanja niet mee? die kan zich toch wel verkleden als varken?
er was geen appel om in der mond te stoppenquote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Rianne84 het volgende:
waarom doet tanja niet mee? die kan zich toch wel verkleden als varken?
hoezo verhongeren... ze eten aan 1 stuk door daarquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef Kokstra het volgende:
Kan Tanja zich niet eens inhouden. Haar medebewoners zitten te verhongeren en zij vreet maar door. Je krijgt zo avondeten zeug!!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef Inca het volgende:
[..]
er was geen appel om in der mond te stoppen
m'n bek viel idd open....die smerige stookheks doet niet anders!quote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Wup het volgende:
Chantal zou nooit iemand zwart maken
ze kan het niet opbrengen achterbaks te zijn
Ik vind dat niet kunnen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef Pinball het volgende:
Menno offerde zich even op om wat rook in gestopte Tanja's gezicht te blazen.
[afbeelding]
Idd !!quote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind dat niet kunnen hoor
Weekopdracht mislukt door Tanja
En Sjankwal heeft eigenlijk niet door dat zijn niet begrijpt dat ze denkt dat ze het begrijpt.quote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
volgens Chantal begrijpt niemand het spel
en ze heeft al zoveel mensen gewaarschuwd, je moet niet dit doen, je moet niet dat doen.....
onbegrijpelijk dat iedereen vecht om de camera
gun toch iemand anders ook even een momentje....
Ik combineer het en daar wordt je gek van, dat geswitch laptop-TVquote:Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goed gesprek tussen Rob en Chantal.
Vooral als het over andere bewoners gaat
Ik laat er zelfs de tv uitzending voor lopen.
Chantal en Rob hebben allebei de wijsheid in pachtquote:Op maandag 26 september 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goed gesprek tussen Rob en Chantal.
Vooral als het over andere bewoners gaat
Ik laat er zelfs de tv uitzending voor lopen.
Dat is pure jaloezie.quote:Op maandag 26 september 2005 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob heeft echt de schurft aan Menno.
Ik interpreteer het anders, maar we zijn het er denk ik wel over eens, dat het een goed gesprek isquote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal en Rob hebben allebei de wijsheid in pacht
en Chantal kan het niet laten iedereen zoveel mogelijk naar beneden te halen....
ja, dit is toch veel leuker dan Chantals levensverhaal wat eraan vooraf ging:)quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik interpreteer het anders, maar we zijn het er denk ik wel over eens, dat het een goed gesprek is
ik begreep al niet waarom hij naar de DBK moest van Liesjequote:Op maandag 26 september 2005 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS --ROB GAAT NAAR DE DBK OM ROEL TE BETRAPPEN
volgens mij dbk, weet het niet zekerquote:Op maandag 26 september 2005 19:59 schreef Speedski het volgende:
Waar heeft Roel dan zitten roken ????
er werd iets heel gemeens gezegd, het ergste wat een vrouw kan horen...quote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef -Delta- het volgende:
Ik ben benieuwd over wie Chantal het had toen ze zei dat ze iemand in de jacuzzi over haar had horen praten.
beetje vage actie weerquote:Op maandag 26 september 2005 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Rob komt terug, er is niets gebeurd volgens Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |