Tsssk idd een vette stemafspraak hoorquote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Ja, zo kun je het idd opvatten. We wachten maar weer af of BB zin heeft in een sanctie. Als Roel hierbij had gezeten was 'ie z'n ¤10.000,- kwijt geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er werd ook gezegd dat bij een vertrek van Ralph iedereen Lieske zou nomineren en bij vertrek van Ralph iedereen Lieske.... In mijn beleving is dat gewoon een stemafspraak.
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tsssk idd een vette stemafspraak hoor
Maar heb toch geen nut, als Liekse of Ralph deze nominatie overleeft, blijft diegene er nog een hele poos in.
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...quote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
ik vind het wel grappig, als het niet te lang gaat duren tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
Als Rob zijn rookpolitiewerk net zo belangrijk zou vinden als zijn gestapoverhoor van Chantal had hij Roel al 18 keer betrapt.
roel ligt ergens te pitten op de bankquote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb hem al een halfuur niet gezien. Zou hij...![]()
![]()
helemaal met je eens, dit kan echt niet zo langer.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
Hummie zit al in de auto denk ik.quote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef regenworm het volgende:
Kan niet anders zeggen: dit een stemafspraak is.
BB wordt wakker en doe iets.
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar BB begint me steeds meer tegen te staan... Hum moet écht iets gaan doen nu anders haak ik af.....
Ze manipuleren potdomme met alles rondom Tanja, maar als de drie populairste bewoners genomineerd zijn doen ze daar niets mee....
advies geluid om een andere stream zetten of MUTEquote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
ik word een beetje moe van Dr Rob met zijn kaarsensessie!!!!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
Ze hebben toch onbeperkt brood?quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef TRiXeS het volgende:
Hoezo verneuking van toiletpapier... aangezien ze niet zo heel veel hebben.. (weet niet hoeveel ze gebruiken per dag)
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
maak je niet druk, zij moeten hun reet of doos afvegen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Inca het volgende:
vanmorgen zaten ze nog te zeuren over wc papier en nu gebruiken ze het de rest van de week geen wc papier meer![]()
Het is idd een NONgesprek!quote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef Fredgroes het volgende:
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:13 schreef Wup het volgende:
ik ga dat gedoe rondom Tanja juist steeds leuker vinden....
quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Gewoon op mutezetten, dan is er niks aan de handquote:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominatiesquote:
ja preciesquote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Pinball het volgende:
Ik ook. Ik ben heel erg benieuwd hoe ver die overige losers zich laten pushen.![]()
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bevallen, één weekje de Big Baby-show en dan taait Tanja af met d'r kofferbak-kindje, aangezien BB er toch nauwelijks wat van mag uitzenden. Dus de laatste zes weken zijn hopelijk zonder haar.
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op. Zodra de baby er is, worden de anderen ook enthousiast. Die stemmen dan echt nooit meer op Tanja, omdat ze dan ook een beetje de baby wegstemmen. Als Tanja er voor de bevalling niet uit is, zit ze in de finale.
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
over BB op RTL BlvD over dat Tanja niet genomineerd wordt ze schijnen massaal op haar gestemd te hebben en ze moesten het allemaal over doen!!!!!
Ik had een mail gestuurd naar hun om te vragen of ze aandacht wilden besteden aan bb ivm Tanjaquote:Op maandag 26 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
Daar zullen de bewoners dan vast al wel vanaf geweten hebben, anders had vast wel 1 iemand Tanja genomineerd tijdens de live. T is dus van te voren verteld en degene die op Tanja zou stemmen tijdens de live zou een flinke straf krijgen vermoed ikquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Prinsessenverkleedfeestje oidquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Sassefras het volgende:
wat gaan joost, nat dido en linda doen??
Noemden ze ook een bronquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
erg he precies zoals wij allen dachten zo schijnt het ook te zijn gebeurd vandaar dus die live nominaties![]()
Nadat tanja het kind heeft uitgespuigt gaat ze gelijk naar huis (sexboerderij)quote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
dat ze op haar gestemd hebben schijnt vorige week zo geweest te zijn maar toen moest het over.....er mag dus niet op haar gestemd worden de bevalling moet in het huis plaatsvindenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat óf Tanja zélf weg wil, en als dat niet zo is dan gaan er bewoners zekder de gok wagen om op Tanja te stemmen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze haar een onbeperkte doortocht naar de finale gaan geven.
Mevrouw d'r humeur en sociale vaardigheden zullen de komende weken namelijk echt niet verbeteren, dus ik verwacht nog wel wat flinke aanvaringen.
Dus eigenlijk vind je dat ze door manipulatie de populairste bewoners erin moeten laten zodat jij vaker je geld aan Talpa kan geven?quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om het gebeuren rondom Tanja, ik begrijp alleen oprecht niet dat ze rondom haar wél willen manipuleren en het dan toch toestaan dat één van de drie meest populaire bewoners moet vertrekken.
Ikzelf zou bijvoorbeeld alleen maar een SMS aan Ralph verspillen. Laten we ervan uitgaan dat de 13% die Ralph als populairste zien dat ook doen. Dan stemmen die dus niet meer straks. Dat is net zo'n groot marktaandeel als de ZES bewoners die onderaan de polls staan SAMEN. Als je dan wilt manipuleren, doe het dan óók daar!!
Geloof dat ze het over een insider van talpa haddenquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar halen ze die wijsheid dit keer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |